eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gubin › przebudowa ulicy Pułaskiego w Gubinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-12

POZYCJA 30690

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gubin: przebudowa ulicy Pułaskiego w Gubinie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Gubin o statusie miejskim, do kontaktów: Krzysztof Olifirowicz - Kalinowicz Bernadeta Krzysztofik, ul. Piastowska 24, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 4558100, 4558128, 4558145, fax 068 4558102, e-mail: ki@gubin.pl umgubin@zetozg.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gubin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gubinie, Bernadeta Krzysztofik - Inspektor ds. Inwestycji, ul. Piastowska 24, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 455-81-45, fax 068 455-81-00, e-mail: inwestycje@gubin.pl, www.bip.gubin.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa ulicy Pułaskiego w Gubinie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: miasto Gubin, ulica Pułaskiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana - Przebudowa ulicy Pułaskiego w Gubinie. Zakres robót obejmuje m.in.: 1. rozbiórka istniejącej nawierzchni: z kostki polbruk gr. 6 cm - 602,5 m2, z płyt betonowych - 1288,5 m2, z prefabrykatów betonowych - 689,45 m2, z mas mineralno - bitumicznych 4327,41 m2, 2. wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego: warstwa dolna po zagęszczeniu 12 cm - 7152,45 m2, górna warstwa po zagęszczeniu 8 cm - 3606,79 m2, górna warstwa po zagęszczeniu 6 cm - 3545,66 m2, 3. wykonanie utwardzonych nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno - bitumicznych standard II - warstwa wiążąca po zagęszczeniu 7 cm - 2794,33 m2, warstwa wiążaca po zagęszczeniu 4 cm - 1660,78 m2, warstwa scieralna po zagęszczeniu 5 cm - 3378,53 m2, warstwa ścieralna po zagęszczeniu 4 cm - 1826,39 m2, 4. wykonanie nawierzchni drogi z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo - piaskowej - 1381,65 m2, 5. wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo - piaskowej: gr. 8 cm szarej - 467,83 m2, gr. 8 cm kolorowej - 762,96 m2, gr. 8 cm kolorowej (80% kostki z odzysku) - 477,6 m2, gr. 6 cm szarej - 1268,18 m2, gr. 6 cm szarej (80% kostki z odzysku) - 647,3 m2. 6. wykonanie kanalizacji deszczowej: kanały z rur PVC o śr. zew. 160 mm - 176,6 m, kanały z rur PVC o śr. zew. 200 mm - 45,5 m, studnie rewizyjne z kręgów betonowych śr 1000 mm - 4 szt, studnie rewizyjne z kręgów betonowych śr 1200 mm - 2 szt, studzienki ściekowe uliczne betonowe śr. 500 mm - 31 szt, 7. budowa sieci wodociągowej: montaż rurociągów z rur polietylenowych o śr. zew.: 160 mm - 968,1 m, 63 mm - 3,1 m, 90 mm - 20 m, 32 mm - 294,6 m, zasuwy kołnierzowe równoprzelotowe krótkie typu E na ciśnienie 1,6 MPa - 83 szt. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 50000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki dodatkowe: 1. do wykonania przedmiotu zamówienia zatrudnią kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi upoważniającymi do kierowania robotami z zakresu budowy dróg publicznych, wpisanego do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającego min. 5-letni staż pracy w zawodzie oraz kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi upoważniającymi do kierowania robotami z zakresu budowy sieci wodociągowych, wpisanego do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającego min. 5-letni staż pracy w zawodzie, 2. wykonali w ostanich 5-ciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia tej działalności, min. 4 zadania z zakresu budowy dróg i sieci wodociągowych, w tym: - 2 zadania z zakresu budowy dróg publicznych z mieszanek mineralno - bitumicznych o wartości zadania min. 500 tys. zł. każde - 1 zadanie z zakresu budowy dróg publicznych , chodników, placów z kostki brukowej o wartości zadania min. 200 tys. zł, - 1 zadanie z zakresu budowy sieci wodociągowych o wartości zadania min. 150 tys. zł, 3. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiajace rozpoczęcie realizacji zadania w wysokości min 500 tys. zł, 4. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnianie warunków udziału w postepowaniu oceniane będzie na podstawie złożonej oferty i złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą / spełnia/nie spełnia / Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p. wystawiona nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w aart. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p. wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 u.p.z.p. 7. oswiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p. 8. oswiadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postepowaniu na podstawie art. 44 u.p.z.p. 9. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 10. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 11. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, 12. Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, 13. informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 14. polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzajacego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 15. oświadczenie Wykonawcy o akceptacji projektu umowy 16. kosztorys ofertowy - wypełniony przedmiar robót 17. dowód wniesienia wadium 18. ewentualne pełnomocnictwa (w przypadku ofert wspólnych, do popisywania ofert itp.)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gubin.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.07.2006, godzina 12:30, Urząd Miejski w Gubinie, 66-620 Gubin, ul. Piastowska 24, pokój nr 1 (sekretariat).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.