eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług serwisowych urządzeń kopiująco-drukujących będących w posiadaniu Banku Gospodarstwa Krajowego wraz z dostawą niezbędnych materiałów eksploatacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-13

Warszawa: Świadczenie usług serwisowych urządzeń kopiująco-drukujących będących w posiadaniu Banku Gospodarstwa Krajowego wraz z dostawą niezbędnych materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 306844 - 2015; data zamieszczenia: 13.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego , Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 599 80 48, faks +48 22 596 59 05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisowych urządzeń kopiująco-drukujących będących w posiadaniu Banku Gospodarstwa Krajowego wraz z dostawą niezbędnych materiałów eksploatacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług serwisowych urządzeń kopiująco-drukujących będących w posiadaniu Banku Gospodarstwa Krajowego wraz z dostawą niezbędnych materiałów eksploatacyjnych.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2.Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. do dnia 22.12.2015 r. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 23.11.2015 r. o godz. 11.00 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach a.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. b.w gwarancjach bankowych c.w gwarancjach ubezpieczeniowych d.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium, ww forma lub formy wadium muszą zostać wniesione oryginał dokumentu gwarancyjnego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 7, Kancelaria Ogólna, Biuro Zamówień Publicznych w wymaganym terminie, zaś do oferty należy dołączyć kopię ww. dokumentu, e.w pieniądzu przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony w Banku Gospodarstwa Krajowego nr konta 62 1130 0007 0000 0000 1390 0619 z dopiskiem: sygn. postępowania BZP.96.DLA.2015- Świadczenie usług serwisowych urządzeń kopiująco-drukujących będących w posiadaniu BGK ... Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 4.O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 5.Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania. 6.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej musi ona zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego nieodwołalnie, bezwarunkowo i na pierwsze pisemne żądanie. 7.Złożone poręczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz 46 ust. 5 ustawy PZP, to jest: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji określonej art. 46 ust. 4a ustawy Pzp oraz - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, 3. zawarcie Umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp. 9. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: co najmniej dwa (2) zamówienia, których przedmiotem było świadczenie usług serwisu urządzeń wielofunkcyjnych (kopiująco - drukujących), o wartości nie niższej niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) brutto każde. Zamawiający informuje również, że w przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku Zamawiający wymaga, by część zamówienia wykonana do terminu składania ofert (tj. wartość usług serwisu urządzeń wielofunkcyjnych (kopiująco-drukujących)) wynosiła co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) brutto. Jeżeli rozliczenie następowało w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest dokonać przeliczenia tej kwoty na PLN, przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnym do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje: co najmniej dwoma (2) osobami, z których każda legitymuje się certyfikatem, potwierdzającym odbycie przeszkolenia w zakresie serwisu systemu obsługi, rozliczania i raportowania wydruków SafeQ, wystawionymi przez producenta oprogramowania SafeQ - firmę YSoft.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Wydłuzenie terminu płatności - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz - Istotne postanowienia umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bgk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bank Gospodarstwa Krajowego, Biuro Zamówień Publicznych Aleje Jerozolimskie 7, 00 - 955 Warszawa..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Bank Gospodarstwa Krajowego Kancelaria Ogólna (dla Biura Zamówień Publicznych) Aleje Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 22.12.2015.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych na lata 2007 - 2013 oraz Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013. 2. Oferta musi zawierać: 1) wypełniony i podpisany formularz OFERTA, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 2) wypełniony i podpisany Formularz Cenowy (FC), którego wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ; 3) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w części IX SIWZ (w razie konieczności - także w części XI SIWZ); 4) pełnomocnictwo pełnomocnictwa (jeśli dotyczy); 5) cennik części zamiennych do urządzeń wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia, dla stałych klientów, obowiązujący u Wykonawcy na dzień składania ofert. Niezłożenie przez Wykonawcę wraz z ofertą ww. cennika części zamiennych aktualnego na dzień składania ofert skutkować będzie niezgodnością treści oferty z wymaganiami SIWZ. W sytuacji jeśli ww. cennik dostępny jest na stornie internetowej Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania weryfikacji cen opublikowanych na stornie internetowej z cenami zaoferowanymi przez Wykonawcę w cenniku złożonym wraz z ofertą. 3. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagą: Kryterium I - cena C - waga 98 %; Kryterium II - wydłużenie terminu płatności P- waga 2%. a. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium I Cena wynosi 98 pkt. W ramach kryterium I punkty będą przyznawane w podziale na następujące podkryteria: Podkryterium I: Ceny materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych dla urządzenia Konica Minolta Bizhub 283 - max. 45 pkt najniższa Łączna cena brutto zaoferowana w Tabeli 1 Formularza cenowym Cena = ----------------------------------------------- x 45 pkt. Łączna cena brutto zaoferowana w Tabeli 1 Formularza cenowego badanej oferty Podkryterium II: Ceny materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych dla urządzenia Konica Minolta Bizhub 282 - max. 10 pkt najniższa Łączna cena brutto zaoferowana w Tabeli 2 Formularza cenowym Cena = ----------------------------------------------- x 10 pkt. Łączna cena brutto zaoferowana w Tabeli 2 Formularza cenowym badanej oferty Podkryterium III: Ceny materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych dla urządzenia Konica Minolta Bizhub C280 - max. 15 pkt najniższa Łączna cena brutto zaoferowana w Tabeli 3 Formularza cenowym Cena = ----------------------------------------------- x 15 pkt. Łączna cena brutto zaoferowana w Tabeli 3 Formularza cenowym badanej oferty Podkryterium IV: Ceny materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych dla urządzenia Konica Minolta Bizhub C284 - max. 20 pkt najniższa Łączna cena brutto zaoferowana w Tabeli 4 Formularza cenowym Cena = ----------------------------------------------- x 20 pkt. Łączna cena brutto zaoferowana w Tabeli 4 Formularza cenowym badanej oferty Podkryterium V: Ceny materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych dla urządzenia Konica Minolta Bizhub 20 - max. 5 pkt najniższa Łączna cena brutto zaoferowana w Tabeli 5 Formularzu cenowym Cena = ----------------------------------------------- x 5 pkt. Łączna cena brutto zaoferowana w Tabeli 5 Formularzu cenowym badanej oferty Podkryterium VI: Ceny materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych dla urządzenia Konica Minolta Di 351 - max. 3 pkt najniższa Łączna cena brutto zaoferowana w Tabeli 6 Formularzu cenowym Cena = ----------------------------------------------- x 3 pkt. Łączna cena brutto zaoferowana w Tabeli 6 Formularzu cenowym badanej oferty b. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium II wydłużenie terminu płatności wynosi 2 pkt. Ocena każdej oferty w kryterium II zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w zakresie oferowanego terminu płatności podanego w formularzu Oferty (wzór formularza Oferty - załącznik nr 3 do SIWZ). W kryterium tym punktowane będzie wydłużenie terminu płatności o 9 dni, tj. od podstawowego terminu płatności wynoszącego 21 dni do 30 dni - 2 pkt. Jeśli Wykonawca nie zaoferuje wydłużenia terminu płatności o 9 dni tj. w pkt 2 formularza Oferta wykreśli słowa oferujemy, Zamawiający uzna, iż zaoferowany został termin podstawowy wynoszący 21 dni i przyzna Wykonawcy w kryterium nr I zero (0) pkt. W przypadku braku skreślenia w pkt 2 formularza Oferta, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie zaoferował wydłużonego terminu płatności, tym samym Wykonawca otrzyma w kryterium nr II zero (0) pkt. c. W trakcie oceny ofert, kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru: Ocena (w pkt) = C + Pof Oznaczenia: C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium I wynikająca z zsumowania punktów przyznanych badanej ofercie w poszczególnych podkryteriach, w kryterium tym można uzyskać max. 98 pkt. Pof - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w II kryterium, przy czym w kryterium tym można uzyskać 2 lub 0 pkt. d. Punkty wyliczone wg wzoru z pkt 5 będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku albo podawane z dokładnością wystarczającą do wykazania zróżnicowania ofert niepodlegających odrzuceniu. e. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów. f. W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert uzyskają identyczną sumaryczną liczbę punktów, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.