eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-29

Świdnica: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 306763 - 2010; data zamieszczenia: 29.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Naczelnik Urzędu Skarbowego w Świdnicy , ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1/3, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8561440, 8561402, faks 074 8561490.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego (drukarka, skaner, faks), 1 szt. drukarki kolorowej laserowej, 2 szt. komputerów osobistych, 2 szt. UPS, 2 szt. monitorów LCD 21.5, 2 szt. komputerów przenośnych, 4 szt. oprogramowania Microsoft Office 2010, 3 szt. switch, 1 szt. nagrywarki DVD ? RW zewnętrznej, 24 szt. myszy optycznych, 24 szt. podkładek pod mysz optyczną, 1 szt. CarePack (serwis pogwarancyjny), 1szt. kabla do sieci Ethernet 100m, 50 szt. końcówek RJ45 Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ. Oferowany sprzęt komputerowy musi być fabrycznie nowy, objęty co najmniej okresem gwarancji podanym przy opisie technicznym urządzenia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 32.42.20.00-7, 30.21.30.00-5, 31.68.25.30-4, 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6, 48.77.10.00-3, 32.42.00.00-3, 30.21.60.00-6, 30.23.74.10-6, 30.23.72.20-7, 72.59.10.00-4, 32.58.11.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych zwane dalej PZP; (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.). Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o złożenie w/w dokumentu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych zwane dalej PZP; (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.). Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o złożenie w/w dokumentu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych zwane dalej PZP; (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.). Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o złożenie w/w dokumentu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych zwane dalej PZP; (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.). Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o złożenie w/w dokumentu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych zwane dalej PZP; (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.). Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o złożenie w/w dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca będzie wykazywał spełnienie warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP, polegając na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: pisemnego zobowiązania tych podmiotów, z którego jednoznacznie będzie wynikało, że podmioty te oddają Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres wykonywania zamówienia. Podmioty te zobowiązane będą także do przedłożenia dokumentów wymienionych w punkcie III.2.a, b i c SIWZ (III.4.2 tiret 2-4 ogłoszenia)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.swidnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Świdnicy przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 1-3, pokój nr 202.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2010 godzina 13:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Świdnicy przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 1-3, pokój nr 202 lub można przesłać pocztą.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt. urządzenie wielofunkcyjnego (drukarka, skaner, faks). Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt. drukarka kolorowa laserowa. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 szt. komputerów osobistych, 2 szt. UPS, 2 szt. monitorów LCD 21.5. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 31.68.25.30-4, 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 szt. komputerów przenośnych. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część E.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 szt. oprogramowania Microsoft Office 2010. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.77.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część F.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 szt. switch, 1 szt. nagrywarka DVD ? RW zewnętrzna, 24 szt. myszy optyczne, 24 szt. podkładki pod mysz optyczną, 1 szt. CarePack (serwis pogwarancyjny), 1 szt. kabel do sieci Ethernet 100m, 50 szt. końcówek RJ45. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 30.21.60.00-6, 30.23.74.10-6, 30.23.72.20-7, 72.59.10.00-4, 32.58.11.00-0, 32.42.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.