Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-23
Wałcz: SPORZĄDZANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH
Numer ogłoszenia: 306731 - 2011; data zamieszczenia: 23.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska , Plac Wolności 1, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2584471 w. 46, faks 067 2582618.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.walcz.um.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPORZĄDZANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzanie na piśmie opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych przez rzeczoznawców majątkowych na potrzeby Gminy Miejskiej Wałcz. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach nr 2 i 3, które to stanowią integralną część SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości 70.10.00.00 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych 70.33.21.00 - Usługi zarządzania gruntami 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium na przedmiotowe postępowanie.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże za pomocą dokumentów określonych w rozdziale VI ust. 1 pkt 1.2 SIWZ, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej 3 usługi polegające na sporządzaniu operatów szacunkowych o wartości każdej usługi (w ramach jednej umowy) na kwotę co najmniej 40.000,00 złotych brutto (każda).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, za pomocą dokumentów określonych w rozdziale VI ust. 1 pkt. 1.3. SIWZ, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2010 r., Nr 102, poz. 651 ze zm.).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany spowodowane koniecznością zamówienia niektórych rodzajów operatów szacunkowych w większej ilości niż wymieniona w Umowie. Zmiany powyższe możliwe są z równoczesnym zmniejszeniem ilościowym zamawianych operatów szacunkowych pozostałych ich rodzajów (tzw. przesunięcia asortymentowe); 2) zmiany spowodowane niewykorzystaniem pełnej ilości operatów szacunkowych. W powyższym przypadku okres obowiązywanie Umowy może zostać wydłużony do czasu wykorzystania pełnej ilości operatów szacunkowych określonych w Umowie i bez zwiększania całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.walcz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miejska Wałcz, Plac Wolności 1, 78-600 Wałcz, pokój nr 117.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2011 godzina 11:30, miejsce: Gmina Miejska Wałcz, Plac Wolnosci 1, 78-600 Wałcz, pokój nr 117.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Usługa organizacji wycieczki
- Dostawa części zamiennych do sprzętu ochrony osobistej, dróg oddechowych i ciała oraz części zamiennych do suchych skafandrów nurkowych
- Dostawy produktów mleczarskich
- Roboty budowlane polegające na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania części budynku byłego szpitala powiatowego na cele administracyjne - I piętro skrzydło południowe
- Usługa - wykonanie czynności przygotowawczych zbiorników stałych i urządzeń do dystrybucji paliw do badań WDT
- Wymiana okien i drzwi ewakuacyjnych w hali widowiskowo-sportowej w Szkole Podstawowej nr 5
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Wycena składników majątku Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A oraz majątku nie będącego własnością SRK S.A., - KONTROPERAT/DRUGI OPERAT",
- Usługa prowadzenia na terenie fosy Fortu Bema w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy wypożyczalni kajaków, obejmująca całodobowy dozór mienia wchodzącego w skład wypożyczalni kajaków, transport (...)
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych za trwały zarząd i użytkowanie wieczyste
- Usługi geodezyjne na opracowanie dokumentacji stanowiącej załącznik do wniosku o ustalenie linii brzegu wraz z rozgraniczeniem gruntów pokrytych wodami od pozostałych gruntów rzeki Iłownicy ....
- usługi czyszczenia budynków oraz zarządzania nieruchomościami.
- świadczenie usług komunalnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.