Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-07
Mikołów: DOSTAWA POJEMNIKÓW I KONTENERÓW NA ODPADY W ROKU 2009/2010
Numer ogłoszenia: 306724 - 2009; data zamieszczenia: 07.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych , ul. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 2264187, faks 032 2264187.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA POJEMNIKÓW I KONTENERÓW NA ODPADY W ROKU 2009/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I - DOSTAWA POJEMNIKÓW NA ODPADY W ROKU 2009/2010 1. Dostawa pojemników tworzywowych na odpady o poj. 120 l - 700 szt 2. Dostawa pojemników tworzywowych na odpady o poj. 240 l - 150 szt 3. Dostawa pojemników tworzywowych na odpady o poj. 1100 l - 100 szt 4. Dostawa pojemników tworzywowych czterokółkowych do segregacji o poj. 1100l.(plastik-16szt;papier-16szt;szkło-13szt) - 45 szt CZĘŚĆ II - DOSTAWA KONTENERÓW NA ODPADY W ROKU 2009/2010 1. Dostawa kontenerów KP-7 - otwarte - 3szt 2. Dostawa kontenerów KP-7 - zamknięte - 3szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a)posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczeń oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c)spełnianie wymagań, o których mowa w art. 22 oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób oceny spełniania warunków: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 1 a,b,c dokonana zostanie wg zasady spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie wymaganych warunków..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument musi być złożony przez każdy podmiot); 2. formularz ofertowy zał. nr 1 do SIWZ 3. formularz cenowy zał. nr 2 do SIWZ 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone, w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, wg załącznika nr 4 do SIWZ (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument musi być złożony przez każdy podmiot); - Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz. U. nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 5. formularz oferty technicznej zał. nr 3 do SIWZ 6. wypełniony i podpisany projekt umowy zał. nr 5 do SIWZ 7. atest PZH na przedmiot zamówienia - dotyczy tylko pojemników tworzywowych 8. kserokopia certyfikatu zgodności z normą DIN-840-dotyczy tylko pojemników tworzywowych, 9. kolorowe zdjęcie przedmiotu zamówienia w formacie pocztówkowym 10 x 15 lub zdjęcia w folderze reklamowym..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuk.mikolow.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZAKŁAD PRZERÓBKI ODPADÓW 43-190 MIKOŁÓW, UL.DZIEŃDZIELA 44.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 11:00, miejsce: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH ,43-190 MIKOŁÓW, UL. KOLEJOWA 2 - SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pojemników na odpady w roku 2009/2010.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pojemników tworzywowych na odpady o poj. 120 l -700 szt 2. Dostawa pojemników tworzywowych na odpady o poj. 240 l - 150 szt 3. Dostawa pojemników tworzywowych na odpady o poj. 1100 l - 100 szt 4. Dostawa pojemników tworzywowych czterokółkowych do segregacji o poj. 1100l. - 45 szt (plastik-16szt;papier-16szt;szkło-13szt).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kontenerów na odpady w roku 2009/2010.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa kontenerów KP-7 - otwarte - 3szt 2. Dostawa kontenerów KP-7 - zamknięte - 3szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji ZRID dla przeprowadzenia inwestycji związanej z rozbudową ul. Sosnowej w Mikołowie na odcinku od posesji nr 24 do 30.
- Przebudowa istniejącego placu zabaw przy Żłobku Miejskim w Mikołowie im. Tadeusza Więcka - w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Modernizacja orynnowania, obróbek oraz części pokrycia budynku internatu należącego do Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1"
- Wykonanie robót budowlanych w budynku warsztatów szkolnych należących do ZST w Mikołowie w ramach projektu "Efektywne Funkcjonalne Szkoły - rozwój szkolnictwa zawodowego w Powiecie Mikołowskim"
- Wykonanie robót budowlanych w ZSP w Ornontowicach oraz ZSEiU w Łaziskach Górnych w ramach projektu "Efektywne Funkcjonalne Szkoły - rozwój szkolnictwa zawodowego w Powiecie Mikołowskim"
- Małopowierzchniowe naprawy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane wraz z nasadzeniami zieleni i roczną pielęgnacją, w ramach realizacji zadania dzielnicowego pn.: "Budowa obiektów małej architektury na dz. nr 170/7 obr. 7 jedn. ewid. Nowa Huta"
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Zakup, dostarczenie i montaż ławek i koszy na śmieci na terenie Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy.
- Rozbudowa biokompostowni w Gminie Dzierzgoń wraz z wyposażeniem
- Zakup wraz z dostawą nowych pojemników oraz kontenerów na odpady komunalne
- Odbiór i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych wytwarzanych w oczyszczalni ścieków w Borzytuchomiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.