Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-20
Wiśniew: Wykonanie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wiśniew - etap pierwszy
Numer ogłoszenia: 306642 - 2012; data zamieszczenia: 20.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiśniew , ul. Siedlecka 13, 08-112 Wiśniew, woj. mazowieckie, tel. 0 25 641 73 13, faks 0 25 641 73 13.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisniew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wiśniew - etap pierwszy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wiśniew - etap pierwszy. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i montażowe związane z rozbudową i modernizacją oświetlenia na terenie Gminy Wiśniew. Pierwszy etap zamówienia realizowany jest w trzech niezależnych częściach. Zakres poszczególnych części przedstawia się następująco: Część 1 - budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Śmiary: a) odcinek w kierunku wsi Łupiny - montaż aluminiowych słupów h= 8 m: 4 kpl., - budowa kablowej linii oświetleniowej YAKXS 4x25: 301 m, - montaż energooszczędnych lamp oświetleniowych 70 W: 4 kpl., - montaż skrzynki oświetlenia ulicznego SON z wyposażeniem: 1 kpl, b) odcinek w kierunku cmentarza - montaż aluminiowych słupów h= 8 m: 2 kpl., - montaż napowietrznej linii oświetleniowej AsXSn 2x25: 41 m, - budowa kablowej linii oświetleniowej YAKXS 4x25: 157 m, - montaż energooszczędnych lamp oświetleniowych 70 W: 3 kpl, Część 2 - wykonanie oświetlenia ulicznego ulicy Południowej w Wiśniewie: a) odcinek na słupach istniejących - montaż napowietrznej linii oświetleniowej AsXSn 2x25: 370 m, - montaż energooszczędnych lamp oświetleniowych 70 W: 5 kpl., - montaż skrzynki oświetlenia ulicznego SON z wyposażeniem: 1 kpl, b) odcinek na słupach projektowanych - montaż żelbetowego słupa ŻN-10: 1 kpl., - montaż żelbetowego słupa E 10,5/6: 1 kpl., - montaż napowietrznej linii oświetleniowej AsXSn 2x25: 83 m, - montaż energooszczędnych lamp oświetleniowych 70 W: 1 kpl, Uwaga! Do wykonania oświetlenia ulicy Południowej zamawiający posiada następujące materiały własne: - słup żelbetowy ŻN-10: 1 szt., - słup żelbetowy E 10,5/6: 1 szt., - lampy oświetleniowe USC-70: 6 kpl., Część 3 - wymiana przekaźników zmierzchowych na astronomiczne zegary sterujące w obwodach oświetleniowych w Wiśniewie, Mościbrodach i Borkach Paduchach: a) obwody oświetleniowy w Wiśniewie - wymiana przekaźników zmierzchowych na astronomiczne zegary sterujące: 5 kpl., b) obwód oświetleniowy w Mościbrodach - wymiana przekaźników zmierzchowych na astronomiczne zegary sterujące: 1 kpl., c) obwód oświetleniowy w Borkach-Paduchach - wymiana przekaźników zmierzchowych na astronomiczne zegary sterujące: 1 kpl..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwości wystąpienia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 u.Pzp. w wysokości 50% zamówienia podstawowego w zakresie budowy linii napowietrznych i kablowych i instalowania urządzeń oświetlenia ulicznego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących okolicznościach: 1) wystąpienia siły wyższej wobec którejkolwiek ze stron, o charakterze niezależnym, której nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, której nie można było uniknąć ani zapobiec przy zachowaniu należytej staranności; za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważa się w szczególności: a) powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, b) zamieszki i strajki, c) ataki terrorystyczne i działania wojenne, d) nagłe załamania warunków atmosferycznych, e) nagłe i często występujące lub długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej, f) promieniowanie lub skażenie, 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 3) istotnych wad dokumentacji, skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmiana umowy w zakresie terminu wykonania przedmiotu zamówienia, 4) wstrzymania robót lub wystąpienia przerw w realizacji robót powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego - zmiana umowy w zakresie terminu wykonania przedmiotu zamówienia, 5) zmiana umowy korzystna dla Zamawiającego, jeżeli nastąpiło wycofanie produktu z rynku lub istnieją nowe rozwiązania technologiczne - zmiana umowy w ramach ustalonego wynagrodzenia, 6) wykonania umowy przed terminem - zmiana umowy w zakresie terminu wykonania przedmiotu zamówienia, 7) zmiany podwykonawców, 8) zmiany osób pełniących funkcje techniczne, 9) zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmiana umowy w zakresie terminu wykonania przedmiotu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wisniew.e-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wiśniew
ul. Siedlecka13
08-112 Wiśniew
pokój nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wiśniew ul. Siedlecka13 08-112 Wiśniew kancelaria pokój nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego i mikromobilności w ciągu drogi wojewódzkiej nr 861 Bojanów - Kopki w miejscowości Bojanów i Korabina
- Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Boguchwała cz. III- Budowa oświetlenia drogowego przy ul. Partyzantów w Boguchwale.
- Rozbudowa drogi gminnej nr 107428E w Opocznie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" - Edycja 2024 w Żukowie
- Poprawa efektywności energetycznej oświetlenia drogowego w Gminie Łochów
- "Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczych Straży Pożarnych" z podziałem na dwa zadania
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.