Ogłoszenie z dnia 2008-11-07
Słupsk: DOSTAWA SAMOCHODU
Numer ogłoszenia: 306641 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Lubuczewo 29A, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 0-59 846 26 30, faks 0-59 849 19 68.
- Adres strony internetowej zamawiającego: dpslubuczewo.mojbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SAMOCHODU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, wyprodukowanego w 2008 roku, pojazdu do przewozu 9 osób, na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie, Lubuczewo 29 A, 76-200 Słupsk. Przedmiot zamówienia określony jest we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób . Zamawiany pojazd powinien posiadać następujące parametry techniczne oraz wyposażenie: Nazwa parametru/ wyposażenia Minimalne wymagania 1. Silnik- wysokoprężny z bezpośrednim wtryskiem - pojemność silnika - min. 1900 cm 3 - moc silnika - co najmniej 110 KM - paliwo - olej napędowy Nadwozie -Wyposażenie - pakiet poduszek powietrznych: przednia kierowcy, przednia dla 2 pasażerów, - klimatyzacja manualna - przesuwane drzwi boczne przeszklone z uchylną szybą - układ kierowniczy ze wspomaganiem hydraulicznym - kierownica regulowana w co najmniej jednej płaszczyźnie - blokada kierownicy - manualna skrzynia biegów 6 biegów do jazdy w przód, 1 bieg wsteczny - mechaniczna blokada skrzyni biegów - system zapobiegający blokowaniu kół (ABS) - podwójne siedzenie obok kierowcy, trzy - - fotele I rząd, trzy fotele II rząd - fotele z możliwością regulacji oparcia i bezwładnościowymi 3- punktowymi pasami bezpieczeństwa przy wszystkich fotelach - fotele II rzędu składane i wyjmowane - fotel kierowcy z regulacją położenia i nachylenia - instalacja radiowa z anteną - radio z odtwarzaczem CD z nagłaśnianiem części przedniej oraz tylnej - oświetlenie w przedziale pasażerskim - centralny zamek z pilotem - system alarmowy - autoalarm oraz blokada przeciwuruchomieniowa (immobiliser) - wielofunkcyjna deska rozdzielcza z zamykanym schowkiem i wnęką na drobiazgi - trzecie światło stop - pokrycie podłogi z tworzywa PCV - światła przednie przeciwmgielne - szyby przyciemniane ( rząd I, II oraz tylna szyba) - drzwi tylne otwierane skrzydłowo z wycieraczką - przednia szyba atermiczna - tapicerka welurowa - dywaniki gumowe w części przedniej - kompletna podsufitka - komplety kół z ogumieniem letnim z felgami aluminiowymi - komplety kół z ogumieniem zimowym z felgami stalowymi - kolor lakieru metalizowany uzgodniony z Zamawiającym Dodatkowe - apteczka pierwszej pomocy - gaśnica - trójkąt ostrzegawczy - klucze do kół oraz podnośnik - koło zapasowe - serwis na terenie siedziby Zamawiającego- Gminy Słupsk lub w pobliżu do 50 km. od podanej gminy. - homologacja pojazdu na 9 miejsc - dokumenty do rejestracji mikrobusu - gwarancja min: 24 miesiące bez limitu kilometrów na silnik i podzespoły mechaniczne, która obejmować będzie wszystkie wady materiałowe i fabryczne, min. 72 miesiące gwarancji na perforację blachy, Min. 24 miesiące gwarancji na powłokę lakierniczą. na powłokę lakierniczą,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu poprzez sprawdzenie kompletności oraz poprawności dokumentów oraz oświadczeń dostarczonych przez wykonawców, zgodnie z wymaganiami zawartymi w pkt VI niniejszej specyfikacji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony i podpisany przez wykonawcę formularz ofertowy, zawierający oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 1 do specyfikacji); 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów) - dokument wskazujący osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy (wymagane jest załączenie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa). Dokument wskazany w pkt 1 należy złożyć w formie oryginału, natomiast dokument określony w pkt 2 można złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć dokumenty wymienione w punktach 2 i 3 odrębnie dla każdego z nich, natomiast dokument wymieniony w punkcie 1 wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są przedłożyć ponadto w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dpslubuczewo.mojbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W LUBUCZEWIE, LUBUCZEWO 29 A, 76-200 SŁUPSK, pokój nr 39 (sekretariat).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 10:00, miejsce: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W LUBUCZEWIE, LUBUCZEWO 29 A, 76-200 SŁUPSK.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 16.12.2008.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup pojazdu jest współfinansowany ze środków PEFRON..
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wrzeście na działkach nr 31/2, 31/3, 31/4, 37/23, 255, 37/13, 37/15, 37/2 wraz z wypustami do dz. 37/9-37/12, 37/14, 37/16-37/22
- "Dostawa artykułów spożywczych różnych do Przedszkola Miejskiego nr 24 "Słupski Niedźwiadek Szczęścia" w Słupsku"
- Usługa całodobowej, wszechstronnej ochrony osób i mienia na terenie Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej i doraźnej w tym obsługę Biura Ochrony
- "Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób oraz mienia wraz z przyjazdem grupy interwencyjnej w budynkach PFSB w Słupsku, przy ul. Lutosławskiego 1A oraz ul. Jana Pawła II 3."
- Dostawa noszy monoblokowych elektryczno-hydraulicznych
- Zakup, w tym dostawa i montaż mebli dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością przewożenia 1 osoby na wózku inwalidzkim
- Zakup samochodu 9-osobowego (mikrobus) do przewozu osób niepełnosprawnych dla Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Mińsku Mazowieckim.
- Dostawa samochodu 9-osobowego do przewozu osób ze szczególnymi potrzebami w ramach projektu "Dostępny samorząd 2.0"
- Dostawa samochodu 9 osobowego (8+1) dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich z terenu Gminy Główczyce do Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Damnicy
- Zakup i dostawa samochodu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym na wózku inwalidzkim
- Doposażenie w sprzęt niezbędny do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej poprzez zakup pojazdu ciężarowego z napędem 4x4 do 3,5 t,
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





