eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWYPOSAŻENIE NOWOWYBUDOWANEJ SALI GIMANSTYCZNEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-26

Wrocław: WYPOSAŻENIE NOWOWYBUDOWANEJ SALI GIMANSTYCZNEJ
Numer ogłoszenia: 306630 - 2010; data zamieszczenia: 26.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 3 , ul. P. Skargi 29/31, 50-082 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3436017, 3443403, faks 071 3436017 w. 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo9.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYPOSAŻENIE NOWOWYBUDOWANEJ SALI GIMANSTYCZNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia nowo wybudowanej sali gimnastycznej tj. sprzętu sportowego, mebli oraz innych elementów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Sali gimnastycznej wraz z zapleczem. Przedmiot Zamówienia podzielono na 16 pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wchodzącego w skład danego pakietu znajduje się w Załaczniku nr 4 do IDW - Tabela Cen.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie do 10% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2, 33.14.16.23-3, 39.13.00.00-2, 35.11.13.00-8, 44.42.34.00-5, 32.55.21.10-1, 39.70.00.00-9, 30.20.00.00-1, 30.19.70.00-6, 37.48.20.00-0, 44.11.22.00-0, 31.70.00.00-3, 30.19.21.70-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie pobiera się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienie warunku dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek jeżeli w okresie ostatnich trzech lat wykonał przynajmniej 1 dostawę sprzętu określonego w pakiecie, na który składa ofertę. Ocena spełnienie warunku dokonana będzie na podstawie złożonego wykazu wykonanych dostaw. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w wykaz składają Wykonawcy wspólnie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienie warunku dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienie warunku dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienie warunku dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje zmianę zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie określonych poniżej warunków: 1) zmiana ceny przy zaistnieniu zmian stawek podatkowych (znaczący wzrost cen czynników niezależnych od Wykonawcy); 2) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lo9.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 3 we Wrocławiu; ul. Piotra Skargi 29/31, 50-082 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 3 we Wrocławiu; ul. Piotra Skargi 29/31, 50-082 Wrocław, w sekretariacie, pok. Nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIe dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PIERWSZA POMOC PRZEDMEDYCZNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załacznikiem nr 4 - Tabela Ceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.23-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MEBLE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załącznikiem nr 4 - tabela ceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: BHP I PPOŻ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załacznikiem 4 - Tabela ceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.13.00-8, 44.42.34.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: TELEFONY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załacznikiem nr 4 - Tabela ceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.21.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: SPRZĘT RTV I AGD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z załacznikiem nr 4 - Tabela ceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: SPRZĘT KOMPUTEROWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załącznikiem nr 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: WYPOSAŻENIE BIUROWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załacznikiem nr 4 - Tabela ceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.70.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: WYKŁADZINA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załącznikiem nr 4 - Tabela ceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.22.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: SPRZĘT SPORTOWY - CARDIO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załącznikeim nr 4 - Tabela Ceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: SPRZĘT SPORTOWY - SIŁOWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załacznikiem nr 4 - Tabela Ceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: SPRZĘT SPORTOWY - LEKKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załacznikiem nr 4 - Tabela ceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: TABLICE WYNIKÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załacznikiem nr 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.48.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: SPRZĘT NAGŁAŚNIAJĄCY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załącznikeim nr 4 - Tabela ceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PODEST ROBOCZY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załacznikiem nr 4 - Tabela ceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.70.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: OZNAKOWANIE DRZWI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załacznikiek nr 4 - Tabela ceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.34.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: TABLICE INFORMACYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załacznikiem nr 4 - Tabela ceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.70-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.