Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-06-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lublin: remont mostu
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział, do kontaktów: mgr inż. Jerzy Budzyński, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239, e-mail: zam_publ@lublin.gddkia.gov.pl, www.lublin.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont mostu. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Remont mostu przez rzekę Trzebenesz w m. Pikule w km 393+614 drogi krajowej nr 19 na odcinku Janów Lubelski - Nisko. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: woj. lubelskie m. Pikule. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Remont mostu obejmuje: przebudowę ustroju niosącego, przebudowę przyczółków, wymianę izolacji, naprawę umocnienia skarp stożków, naprawę i zabezpieczenie powierzchni betonowych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 100;
III.1) Wymagane wadium: 4500 pln. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2) Potencjał ekonomiczno-finansowy: a) Wykonawca powinien posiadać przychód za ostatni rok obrotowy (na podstawie np. Rachunku zysku i strat - pozycja Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż: 4 mln zł. b) Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż równowartość 50 tys. euro. W przypadku Wykonawców składających wspólny Wniosek warunek opisany w a) muszą spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólny Wniosek, przy czym podmiot wiodący (Lider) musi go spełnić co najmniej w 51 %, warunek opisany w b) musi być spełniony przez każdy z podmiotów składających wspólny Wniosek. 3) Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby wykwalifikowane do realizacji zamówienia, posiadające wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia w danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie. Wykonawca poda informacje dotyczące kandydata na stanowisko wymienione w poniższej tabeli. Pod względem doświadczenia każdy z kandydatów powinien spełniać podane niżej wymagania: a) Kierownik budowy - 5 lat ogólnego doświadczenia, 3 lata pracy na stanowisku kierowniczym, uprawnienia budowlane w specjalności mostowej; b) Kierownik robót drogowych - 4 lata ogólnego doświadczenia, 2 lata pracy na stanowisku kierowniczym, uprawnienia budowlane w specjalności drogowej. Uwaga do tabeli: Przez minimalne kwalifikacje zawodowe dla stanowisk, dla których wymagane są uprawnienia budowlane, wymienionych w pkt. od a) do b), rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych. W przypadku Wykonawców składających wspólny Wniosek, powyższy warunek muszą spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólny Wniosek. 4) Potencjał techniczny: Wykonawca powinien posiadać lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do w pełni sprawnych jednostek podstawowego sprzętu niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia, a w szczególności wymienione w poniższej tabeli: a) Żuraw samojezdny 10 Mg - 1 szt. b) Agregat prądotwórczy 5 kV - 1 szt. W przypadku Wykonawców składających wspólny Wniosek, powyższy warunek muszą spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólny Wniosek. 5) Doświadczenie: Wykonawca musi udowodnić, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat (liczonych wstecz od daty upływu terminu składania wniosku) roboty budowlane rodzajowo i wartościowo porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia. Wymaga się, aby Wykonawca wykazał, że wykonał minimum 3 remonty obiektów mostowych w tym 2 przy utrzymaniu ruchu w czasie trwania robót. W przypadku Wykonawców składających wspólny Wniosek, powyższy warunek muszą spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólny Wniosek, przy czym każdy z podmiotów składających wspólny Wniosek musi mieć doświadczenie w wykonywaniu robót będących przedmiotem zamówienia. 6) Wykonanie zamówienia: Zamawiający dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie branży drogowej. Dla potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawcy powinni wraz z Wnioskiem złożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wzór stanowi załącznik nr 1; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 3) Aktualne Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosków. 6) Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 7) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia; 8) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (kierować wykonaniem robót), na formularzu zgodnym z załącznikiem nr 2 Potencjał kadrowy. Informacja ta musi zawierać dane na temat kwalifikacji (doświadczenia) tych osób - kopie uprawnień budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. 9) Informację o posiadanym sprzęcie, niezbędnym dla realizacji przedmiotu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 Potencjał techniczny. 10) Informację o doświadczeniu (wykonanych zamówieniach) Wykonawcy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 Doświadczenie, z podaniem miejsca, daty i wartości wykonanych robót. Do załącznika powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 11) Wykaz podmiotów, które będą wykonywać zamówienie (podwykonawcy), na formularzu zgodnym z załącznikiem nr 5 Podwykonawcy. Informacja ta musi zawierać dane na temat kwalifikacji (doświadczenia) tych podmiotów, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których wyżej mowa w pkt. 2), 4) i 5) winien przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w pkt. od 2) do 5), Wykonawca winien je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii wraz z tłumaczeniem na język polski; kserokopie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia (pełnomocnictwo należy załączyć do Wniosku). Wniosek należy napisać w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem. Wnioski nieczytelne nie będą rozpatrywane. Ocena wniosków i kryteria wyboru: Ocena Wniosków oparta będzie na ocenie "spełnia / nie spełnia" wszystkich warunków określonych w niniejszym Wniosku. Jeśli ilość Wniosków spełniających minimalne warunki będzie większa od 5, Zamawiający dokona oceny Wniosków wg poniższego kryterium: Doświadczenie - znaczenie 100 % Zamawiający zakwalifikuje 5 Wniosków, w których Wykonawcy wykażą największe doświadczenie tj. wykażą się największą liczbą robót porównywalnych z niniejszym przedmiotem zamówienia, wykonanych z należytą starannością. W przypadku, gdy nie będzie można dokonać zakwalifikowania 5 Wniosków, z uwagi na to, że 2 lub więcej Wniosków zawiera taką samą liczbę wykonanych zamówień, Zamawiający spośród tych Wniosków wybierze te, których łączna wartość zamówień będzie najwyższa. Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych Wykonawców, którzy spełnią warunki kwalifikacji. Wraz z zaproszeniem do składania ofert Zamawiający przekaże Wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 07.07.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.07.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.07.2005, godzina 11:00.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 21.06.2005.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup narzędzi do chirurgii plastycznej
- Dostawa kabin akustycznych dla użytkowników o specjalnych potrzebach
- Dostawa symulatora wirtualnej przestrzeni kryminalistycznej na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawłą II
- Opracowanie dok. proj.-kosztorys. przebudowy pomieszczeń w budynku CoE Asppect zlokalizowanym na kampusie Politechniki Lubelskiej przy ul. Nadbystrzyckiej 36A wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
- Dostawa mikroskopu fluorescencyjnego
- Produkcja i emisja programów telewizyjnych w ramach projektu Lubelskie Obserwatorium Rynku Pracy I.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DROGI WOJEWÓDZKIE NR 407 I 464 - ODBUDOWA PO POWODZI - ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ 464 NA ODCINKU OD KM 1+562,34 DO KM 1+827,47
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn: "Budowa ścieżki pieszo - rowerowej łączącej ul. Łowicką z zalewem Zadębie"
- Odbudowa mostu w Baborowie na ul. Opawskiej
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 405 w miejscowości Sowin
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla projektu "Gmina Przykona w transformacji - rewitalizacja przestrzeni wokół zbiornika wodnego Przykona"
- budowa stacji metra A12 "Plac Konstytucji" i A18 "Muranów".
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





