Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-07
Świdnica: DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI - NR SPRAWY: EA-27-2008
Numer ogłoszenia: 306551 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Świdnicy , ul. Leśna 27-29, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8517400, faks 074 8517437.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.swidnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI - NR SPRAWY: EA-27-2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy środków czystości według 5 zadań, których szczegółowy opis i zakres określono w załaczniku nr 2 - uszczegółowienie przedmiotu zamówienia - w okresie 12 miesięcy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJACY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w pkt. 7.a. specyfikacji: -w zakresie warunku wskazanego w pkt. V.1 określone w pkt.7.a.2, 7.a.6, 7.a.7, 7.a.8, 7.a.9, -w zakresie warunku wskazanego w pkt. V.2 oświadczenie Wykonawcy wg. Załącznika nr 1 do specyfikacji -w zakresie warunku wskazanego w pkt. V.3 oświadczenie Wykonawcy wg. Załącznika nr 1 do specyfikacji -w zakresie warunku wskazanego w pkt. V.4 określone w pkt 7.a.5.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 4.Szczegółową ofertę- wg wzoru tabeli zamieszczonej w Załączniku nr 2 5.Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 6.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8.Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9.Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania. 11.W przypadku zadania nr 2, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty materiały informacyjne producenta w języku polskim, w postaci prospektów, instrukcji użycia, przygotowania roztworu roboczego itp. potwierdzające wyliczoną przez Wykonawcę cenę przygotowania 10 litrów roztworu roboczego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.swidnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego lub pobrać ze strony internetowej.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w świdnicy ul. Leśna 27-29, 58-100 Świdnica Budynek Dyrekcji - SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Proszek do prania, mydło toaletowe, pasta BHP, krem do rąk, tabletki do zmywarek, kostka WC - zgodnie z tabelą asortymentowo-ilościową, która stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty - koncentraty do mycia - zgodnie z tabelą asortymentowo-ilościową, która stanowi załącznik nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.70.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowalne przy elewacji hali wachlarzowej w Jaworzynie Śląskiej przy ul. Powstańców Śląskich 12
- "Dostawa urządzeń medycznych",
- I Etap prac konserwatorskich - zabezpieczenie i przygotowanie kamieniarki szczytu elewacji głównej budynku Prokuratury Rejonowej w Wałbrzychu.
- "Budowa trzech kwater grzebalnych wraz z wykonaniem alejek oraz sieci kanalizacji deszczowej na cmentarzu komunalnym przy ulicy Słowiańskiej w Świdnicy".
- "Przebudowa Teatru Miejskiego w Świdnicy"- etap II elewacje
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- "Dostawa leków i produktów leczniczych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowogrodźcu".
- Pieluchomajtki oraz wyroby higieniczne
- Dostawa środków czystości i higieny w obiektach w rejonie odpowiedzialności 6 WOG Ustka w 2024 roku.
- Dostawa środków czystości (na 12 miesięcy)
- Dostawa artykułów higienicznych do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
więcej: Produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.