eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Remont pomieszczeń w części budynku Sądu Rejonowego w Krasnymstawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-20

Krasnystaw: Remont pomieszczeń w części budynku Sądu Rejonowego w Krasnymstawie
Numer ogłoszenia: 306528 - 2012; data zamieszczenia: 20.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy , ul. Poniatowskiego 31, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762801, faks 082 5763305.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w części budynku Sądu Rejonowego w Krasnymstawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku Sądu Rejonowego w Krasnymstawie w zakresie wybranych części pomieszczeń (pomieszczenia biurowe na I i II piętrze w części administracyjnej budynku, pomieszczenia znajdujące się na I piętrze skrzydła budynku wraz z przyległym korytarzem oraz korytarze na parterze i I piętrze w części administracyjnej budynku za wyjątkiem głównej klatki schodowej). Numeracja pomieszczeń przeznaczonych do remontu według Projektu remontu (rysunki Nr 9, 10, 11, 14): pomieszczenia nr 9 - korytarz, 15 - księgowość, 16 - kasa, 100 -pokój wydziału cywilnego, 101 - pokój wydziału cywilnego, 102 - kierownik sekretariatu, 103 - sekretariat wykroczeń, 104 - należności sadowe, 105 - asystent sędziego, 110 - korytarz, 111 - pokój sędziów, 112 - gabinet prezesa, 113 - oddział administracyjny, 114 - przewodniczący wydziału karnego, 115 - kierownik sekretariatu wydziału karnego, 116 - sekretariat wydziału karnego, 117 - sekretariat wydziału karnego, 118 - pokój sędziów, 119 - sala rozpraw nr 0, 121 - sala rozpraw nr 2, 122 - pokój narad, 124 - tk, 125 - sala rozpraw nr 3, 126 - ekspozytura poczty, 127 - korytarz, 206 - pokój kuratora, 210 - pokój kuratora, 219 - sekretariat wydziału rodzinnego, 220 - kierownik wydziału rodzinnego, 221 - przewodniczący wydziału rodzinnego, 222 - pokój sędziów, 223 - sala rozpraw nr 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna wykonana przez Przedsiębiorstwo Budowlano - Techniczno - Handlowe TECHBUD Waldemar Nowak z siedzibą w Krasnymstawie, ul. Lwowska 96. 3.4. Zakres prac obejmuje: - roboty przygotowawcze polegające m. in. na demontażu boazerii, rozebranie podłóg z pakietu drewnianego, oczyszczeniu ścian i sufitów z warstwy farby, budowlane roboty rozbiórkowe takie jak wykucia i przemurowania ścian w związku z poszerzaniem drzwi do 90 cm, skuwanie płytek z kamienia ze ścian oraz inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia; - roboty budowlane, w tym m. in. wykonanie nowych nadproży, tynków wewnętrznych (gładzi) i szlachetnego tynku mineralnego, warstw wyrównujących nierówności posadzki, montaż nowej stolarki drzwiowej, montaż okna kasowego z roletą antywłamaniową, malowanie ścian, układanie nowych podłóg, układanie płytek z kamienia, licowanie ścian na salach rozpraw płytami z kamienia naturalnego (marmur), montaż fartuchów z płyt ceramicznych oraz inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ, w której skład wchodzą: - Projekt budowlany kompleksowego remontu pomieszczeń znajdujących się w budynku Sądu Rejonowego w Krasnymstawie przy ul. Poniatowskiego 31, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - Przedmiar robót. Poza zakresem robót budowlanych określonych w w/w dokumentacji projektowej, przedmiotem zamówienia są czynności związane z zatrudnieniem kierownika budowy - robót. Wszystkie wskazane w dokumentacji parametry techniczne stanowią żądania minimum. Wszystkie wskazane w dokumentacji nazwy własne i znaki towarowe należy rozumieć jako określenie wymaganych właściwości i standardów jakościowych, a Zamawiający dopuszcza wyroby równoważne o parametrach nie niższych niż te, którymi charakteryzują się wymienione z nazwy w przedmiocie zamówienia. Wszystkie osoby wymienione w ofercie winny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 118 z późn. zm.) oraz przepisami rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, po. 578) i być czynnymi członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z projektem budowlanym, zasadami współczesnej wiedzy i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i zaleceniami inwestora oraz na warunkach określanych w umowie. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia prowadzone będą w obiekcie czynnym. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić powyższe prace w taki sposób by nie zakłócić pracy sądu i innych użytkowników obiektu, w tym zapewnić bezpieczny i niezakłócony dostęp stron. W tym celu Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym sporządzi harmonogram prac określający poszczególne etapy wykonywanych robót z uwzględnieniem konieczności zabezpieczenia niezakłóconego funkcjonowania pracy sądu. Zamawiający wymaga, by roboty kolidujące z normalną pracą sądu, były prowadzone po godzinie 15-tej i w soboty. Przed rozpoczęciem wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo oznaczyć i zabezpieczyć przed zniszczeniem lub zanieczyszczeniem teren, na którym odbywać się będą prace. Wykonawca jest zobowiązany do ciągłego i systematycznego utrzymania czystości terenu, na którym prowadzone są prace. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt zorganizować zaplecze techniczne oraz socjalne budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w budynku Sądu Rejonowego w Krasnymstawie w celu rzetelnego opracowania oferty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp. Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na remoncie pomieszczeń znajdujących się w budynku Sądu Rejonowego w Krasnymstawie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.21.12 - Kładzenie nawierzchni 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8 500,00 zł (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 06 września 2012 r. do godziny 11:00. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony, jeżeli Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 uPzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości min. 180 000,00 zł brutto (44 243,43 euro w przypadku Wykonawców zagranicznych*), polegającą w szczególności remoncie pomieszczeń w budynku użyteczności publicznej, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniu dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. *wartość podana w walucie euro przeliczona została według średniego kursu ogłoszonego przez Prezesa NBP w dniu wszczęcia postępowania tj. 20.08.2012 r.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony, jeżeli Wykonawcy złożą wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami: - kierownik budowy - z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub inne odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane (równoważne kwalifikacje zawodowe), które zostały zdobyte w innych państwach równoważne i zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394, ze zm.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku: a) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, b) zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.) uniemożliwiających realizacje przedmiotu zamówienia na zasadach w niej określonych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) wystąpienia zdarzeń siły wyższej rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia, uniemożliwiające realizację umowy na zasadach w niej określonych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy ul. Poniatowskiego 31, 22-300 Krasnystaw pokój nr 104, I pietro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Sąd Rejonowy ul. Poniatowskiego 31, 22-300 Krasnystaw pokój nr 104, I pietro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.