Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-20
Krasnystaw: Remont pomieszczeń w części budynku Sądu Rejonowego w Krasnymstawie
Numer ogłoszenia: 306528 - 2012; data zamieszczenia: 20.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy , ul. Poniatowskiego 31, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762801, faks 082 5763305.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w części budynku Sądu Rejonowego w Krasnymstawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku Sądu Rejonowego w Krasnymstawie w zakresie wybranych części pomieszczeń (pomieszczenia biurowe na I i II piętrze w części administracyjnej budynku, pomieszczenia znajdujące się na I piętrze skrzydła budynku wraz z przyległym korytarzem oraz korytarze na parterze i I piętrze w części administracyjnej budynku za wyjątkiem głównej klatki schodowej). Numeracja pomieszczeń przeznaczonych do remontu według Projektu remontu (rysunki Nr 9, 10, 11, 14): pomieszczenia nr 9 - korytarz, 15 - księgowość, 16 - kasa, 100 -pokój wydziału cywilnego, 101 - pokój wydziału cywilnego, 102 - kierownik sekretariatu, 103 - sekretariat wykroczeń, 104 - należności sadowe, 105 - asystent sędziego, 110 - korytarz, 111 - pokój sędziów, 112 - gabinet prezesa, 113 - oddział administracyjny, 114 - przewodniczący wydziału karnego, 115 - kierownik sekretariatu wydziału karnego, 116 - sekretariat wydziału karnego, 117 - sekretariat wydziału karnego, 118 - pokój sędziów, 119 - sala rozpraw nr 0, 121 - sala rozpraw nr 2, 122 - pokój narad, 124 - tk, 125 - sala rozpraw nr 3, 126 - ekspozytura poczty, 127 - korytarz, 206 - pokój kuratora, 210 - pokój kuratora, 219 - sekretariat wydziału rodzinnego, 220 - kierownik wydziału rodzinnego, 221 - przewodniczący wydziału rodzinnego, 222 - pokój sędziów, 223 - sala rozpraw nr 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna wykonana przez Przedsiębiorstwo Budowlano - Techniczno - Handlowe TECHBUD Waldemar Nowak z siedzibą w Krasnymstawie, ul. Lwowska 96. 3.4. Zakres prac obejmuje: - roboty przygotowawcze polegające m. in. na demontażu boazerii, rozebranie podłóg z pakietu drewnianego, oczyszczeniu ścian i sufitów z warstwy farby, budowlane roboty rozbiórkowe takie jak wykucia i przemurowania ścian w związku z poszerzaniem drzwi do 90 cm, skuwanie płytek z kamienia ze ścian oraz inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia; - roboty budowlane, w tym m. in. wykonanie nowych nadproży, tynków wewnętrznych (gładzi) i szlachetnego tynku mineralnego, warstw wyrównujących nierówności posadzki, montaż nowej stolarki drzwiowej, montaż okna kasowego z roletą antywłamaniową, malowanie ścian, układanie nowych podłóg, układanie płytek z kamienia, licowanie ścian na salach rozpraw płytami z kamienia naturalnego (marmur), montaż fartuchów z płyt ceramicznych oraz inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ, w której skład wchodzą: - Projekt budowlany kompleksowego remontu pomieszczeń znajdujących się w budynku Sądu Rejonowego w Krasnymstawie przy ul. Poniatowskiego 31, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - Przedmiar robót. Poza zakresem robót budowlanych określonych w w/w dokumentacji projektowej, przedmiotem zamówienia są czynności związane z zatrudnieniem kierownika budowy - robót. Wszystkie wskazane w dokumentacji parametry techniczne stanowią żądania minimum. Wszystkie wskazane w dokumentacji nazwy własne i znaki towarowe należy rozumieć jako określenie wymaganych właściwości i standardów jakościowych, a Zamawiający dopuszcza wyroby równoważne o parametrach nie niższych niż te, którymi charakteryzują się wymienione z nazwy w przedmiocie zamówienia. Wszystkie osoby wymienione w ofercie winny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 118 z późn. zm.) oraz przepisami rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, po. 578) i być czynnymi członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z projektem budowlanym, zasadami współczesnej wiedzy i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i zaleceniami inwestora oraz na warunkach określanych w umowie. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia prowadzone będą w obiekcie czynnym. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić powyższe prace w taki sposób by nie zakłócić pracy sądu i innych użytkowników obiektu, w tym zapewnić bezpieczny i niezakłócony dostęp stron. W tym celu Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym sporządzi harmonogram prac określający poszczególne etapy wykonywanych robót z uwzględnieniem konieczności zabezpieczenia niezakłóconego funkcjonowania pracy sądu. Zamawiający wymaga, by roboty kolidujące z normalną pracą sądu, były prowadzone po godzinie 15-tej i w soboty. Przed rozpoczęciem wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo oznaczyć i zabezpieczyć przed zniszczeniem lub zanieczyszczeniem teren, na którym odbywać się będą prace. Wykonawca jest zobowiązany do ciągłego i systematycznego utrzymania czystości terenu, na którym prowadzone są prace. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt zorganizować zaplecze techniczne oraz socjalne budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w budynku Sądu Rejonowego w Krasnymstawie w celu rzetelnego opracowania oferty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp. Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na remoncie pomieszczeń znajdujących się w budynku Sądu Rejonowego w Krasnymstawie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.21.12 - Kładzenie nawierzchni 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8 500,00 zł (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 06 września 2012 r. do godziny 11:00. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony, jeżeli Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 uPzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości min. 180 000,00 zł brutto (44 243,43 euro w przypadku Wykonawców zagranicznych*), polegającą w szczególności remoncie pomieszczeń w budynku użyteczności publicznej, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniu dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. *wartość podana w walucie euro przeliczona została według średniego kursu ogłoszonego przez Prezesa NBP w dniu wszczęcia postępowania tj. 20.08.2012 r.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony, jeżeli Wykonawcy złożą wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami: - kierownik budowy - z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub inne odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane (równoważne kwalifikacje zawodowe), które zostały zdobyte w innych państwach równoważne i zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394, ze zm.)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku: a) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, b) zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.) uniemożliwiających realizacje przedmiotu zamówienia na zasadach w niej określonych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) wystąpienia zdarzeń siły wyższej rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia, uniemożliwiające realizację umowy na zasadach w niej określonych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy
ul. Poniatowskiego 31, 22-300 Krasnystaw
pokój nr 104, I pietro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Sąd Rejonowy ul. Poniatowskiego 31, 22-300 Krasnystaw pokój nr 104, I pietro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "Przebudowa drogi nr 3116L Orchowiec - Baranica - Czysta Dębina w m. Baranica od km 4+544 do 5+052 i od km 5+751 do km 5+968".
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2122L Rybczewice - Ksawerówka - Marysin od km 3+926 do km 6+282".
- Modernizacja (przebudowa) drogi w miejscowości Zakręcie Kolonia od km 0+000 do km 0+739 dz. Nr 931/1, 931/2
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Zwola
- Remont inst. wod.-kan. oraz uporządkowanie c.o. w obrębie kuchni i stołówki wraz z pracami w zakresie remontu inst. elektrycznej, wymianą okładzin ściennych i podłogowych w kuchni budynku internatu
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Budowa Centrum Sportu i Rekreacji MORGI w Łodygowicach - Polski Ład (trzecie postępowanie)
- Remont łazienek, korytarzy i pomieszczeń grup wychowawczych w budynku internatu A
- Przebudowa toalety, pomieszczenia socjalnego oraz odnowienie korytarzy w budynku szkoły w części administracji
więcej: Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.