Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-14
Gdańsk: Dostawy do siedziby Zamawiającego w ciągu jednego roku nożyków i liczników zgrzewów do zgrzewarek do jałowego łączenia drenów medycznych, według 3 Zadań
Numer ogłoszenia: 30643 - 2008; data zamieszczenia: 14.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Gdańsku SP ZOZ, ul. Hoene Wrońskiego 4, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5204040, fax 058 5204040.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krew.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy do siedziby Zamawiającego w ciągu jednego roku nożyków i liczników zgrzewów do zgrzewarek do jałowego łączenia drenów medycznych, według 3 Zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy do siedziby Zamawiającego w ciągu jednego roku nożyków i liczników zgrzewów do zgrzewarek do jałowego łączenia drenów medycznych, według poniższego zestawienia: Zadanie 1: Nożyki TSCD do zgrzewarki SC-201AH producenta Terumo w ilości 2 520 sztuk. Zadanie 2: Nożyki TCD do zgrzewarki TCDB40 producenta Denco w ilości 18 000 sztuk. Zadanie 3: Liczniki do zgrzewów do zgrzewarki CompoDock producenta Fresenius HemoCare w ilości 7 500 sztuk
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.14.10 - Przecinaki i noże chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.10 - Przecinaki i noże chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.16.10.00 - Urządzenia elektrochirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.10.00 - Urządzenia elektrochirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zadanie 1: 680,00 PLN (Słownie: sześćset osiemdziesiąt 00/100 PLN). Zadanie 2: 2 640,00 PLN (Słownie: dwa tysiące sześćset czterdzieści 00/100 PLN). Zadanie 3: 960,00 PLN (Słownie: dziewięćset sześćdziesiąt 00/100 PLN). Razem wadium na 3 zadania: 4 280,00 PLN (Słownie: cztery tysiące dwieście osiemdziesiąt 00/100 PLN).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a w szczególności: posiadają prawo do występowania w obrocie prawnym; wykażą niekaralność ubiegając się o niniejsze zamówienie dot. przestępstw przeciw prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstw przekupstwa, przestępstw przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innych przestępstw popełnionych w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, przestępstw skarbowych, przestępstw udziału w zorganizowanej grupie lub związku mającym na celu popełnienie przestępstw lub przestępstw skarbowych; wykażą nie-zaleganie z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; wykażą posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia; wykażą znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; wykażą się posiadaniem polisy OC od prowadzonej działalności gospodarczej Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych przez Wykonawcę
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności: 1. Aktualny dokument wystawiony przez właściwy organ rejestrowy potwierdzający prawo występowania w obrocie prawnym oraz stwierdzający, że zakres działania Wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia, a także wskazujący osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku gdy Wykonawca jest spółką cywilną - umowa spółki, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie - umowa regulująca współpracę, 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt.9 uPzp dotyczącą osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy (Informacja z Krajowego Rejestru Karnego musi być wystawiona nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Informacja w nim zawarta musi być zgodna ze stanem obecnym i aktualna na dzień upływu terminu składania ofert), 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 uPzp wystawionych nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert (Informacja w nim zawarta musi być zgodna ze stanem obecnym i aktualna na dzień upływu terminu składania ofert), 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego ZUS lub KRUS muszą być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert), W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę, doświadczenie i potencjał techniczny: 1. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres. 2. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Ważną i aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Brak jakiegokolwiek z dokumentów i oświadczeń lub złożenie ich w niewłaściwej formie spowoduje zgodnie z art. 26 ust. 3 Ustawy prawo zamówień publicznych wezwanie Wykonawcy przez Zamawiającego do ich uzupełnienia i w przypadku nie uzupełnienia lub uzupełnienia po wyznaczonym terminie, spowoduje odrzucenie oferty. Zgodnie z art. 26 ust. 4 Ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krew.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego w Gdańsku, adres jak w pkt.I.1 ogłoszenia.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat dyrekcji w siedzibie Zamawiającego w Gdańsku, adres jak w pkt.I.1 ogłoszenia.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nożyki TSCD do zgrzewarki SC-201AH producenta Terumo w ilości 2 520 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0, 33.14.14.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nożyki TCD do zgrzewarki TCDB40 producenta Denco w ilości 18 000 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0, 33.14.14.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczniki do zgrzewów do zgrzewarki CompoDock producenta Fresenius HemoCare w ilości 7 500 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0, 33.14.14.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wykonanie całodobowo badania lekarskiego osoby zatrzymanej oraz pobrania krwi osoby doprowadzonej do wytrzeźwienia przez funkcjonariuszy Policji na terenie działania KPP w Malborku.
- Zakup monitora poziomu bólu i pomp infuzyjnych w 4 pakietach
- Dostawa samochodu osobowo-ciężarowego z podwójną kabiną i zabudową typu skrzynia
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczenia laboratoryjnego nr B112 w budynku Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 4.
- Dostawa spektrometru dla Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku
- Wynajem urządzeń nagłośnieniowych i windy pod nagłośnienie wraz z ich montażem, obsługą i demontażem na potrzeby spektakli Międzynarodowego Festiwalu Teatrów Plenerowych i Ulicznych "Feta" w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego z podziałem na 5 pakietów
- "Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Publicznego Gminnego Ośrodka Zdrowia w Nowym Żmigrodzie"
- zakup wraz z sukcesywna dostawa pieluchomajtek w 2025
- Dostawa materiałów dezynfekcyjnych i artykułów do sterylizacji
- "Zakup części i akcesoriów do aparatury medycznej do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.