Ogłoszenie z dnia 2005-06-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: konserwacja urządzeń iluminacji pomników i obiektów architektonicznych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, do kontaktów: 1) procedura: Manuella Szymaniak, tel. +48 22 6549192; 2) merytoryczne: Gerard Antoniak, tel. +48 22 6201021 w. 245, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, tel. +48 22 6101021, fax +48 22 6209171, e-mail: zzp@zdm.waw.pl, www.zdm.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zarząd Dróg Miejskich, kancelaria pok. nr 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, tel. +48 22 6200608, fax +48 22 6200608, www.zdm.waw.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zarząd Dróg Miejskich, kancelaria pok. nr 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, tel. +48 22 6200608, fax +48 22 6200608, www.zdm.waw.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: konserwacja urządzeń iluminacji pomników i obiektów architektonicznych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Konserwacja urządzeń iluminacji pomników i obiektów architektonicznych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.51.81.10 - Reflektory iluminacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 34.99.10.00 - Reflektory iluminacyjne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje konserwację urządzeń iluminacji pomników i obiektów architektonicznych. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 07.08.2007;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 9 800,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. posiadają uprawnienia, do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych w postaci lamp oświetleniowych, zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie środowiska oraz ustawą o odpadach - na czas realizacji przedmiotu zamówienia 1.2. umowa z firmą utylizującą źródeł światła, zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie środowiska oraz ustawą o odpadach - na czas realizacji przedmiotu zamówienia. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 2.1. Potencjał kadrowy Lp. - Stanowisko - Wymagana liczba osób - Doświadczenie 1 - Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenegetycznych - 1 - 1 rok 2 - Majstrowie i kierownicy - uprawnienia dozorowe w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu co najmniej 1 kV - 1 - 1 rok 3 - Monterzy elektrycy - uprawnienia do prac przy urządzeniach o napięciu co najmniej do 1 kV - 6 - 1 rok 2.2. Potencjał kadrowy wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określone w pkt 2.1 2.3. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie prowadził konserwację urządzeń (oświetleniowych, iluminacyjnych), sieci i instalacji elektrycznych, przez co najmniej 12 miesięcy o wartości porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia 2.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.3 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy 3.1.1. płynność bieżącą (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: xbp - aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe, nie mniejszą niż 1 (xpb większe bądź równe 1) 3.1.2. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 2 000 000,00 zł 3.2. Potencjał ekonomiczno-finansowy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: 3.2.1.warunek określony w pkt 3.1.1. spełnia każdy w wykonawców 3.2.2.warunek określony w pkt 3.1.2. spełniają łącznie wszyscy wykonawcy 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. dowód wpłacenia wadium; 2. oświadczenie o treści określonej w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - dotycząca osób fizycznych starających się o zamówienie publiczne lub w przypadku osób prawnych - wszystkich urzędujących członków ich władz, świadcząca o tym, że nie byli oni prawomocnie skazani za przestępstwo w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - wymagana w przypadku składania ofert przez podmioty zbiorowe w rozumieniu ustawy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 roku Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.). 6. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; 7. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. informacja potwierdzająca sytuację finasową wykonawcy 2. sprawozdanie finansowe za ostatni rok obrotowy, w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem 3. dowód ubezpieczenia od odpowiedzianości cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prowadził konserwację urządzeń (oświetleniowych, iluminacyjnych), sieci i instalacji elektrycznych przez co najmniej 12 miesięcy o wartości porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi wartość poprawność, rzetelność i terminowość wykonania usługi 2. wykaz potencjału kadrowego odpowiedzialnego za realizację zamówienia wraz z oświadczeniami o kwalifikacjach kadry. W przypadku uprawnień budowlanych wydawanych po 1994 roku (tj. zgodnych z wymogami ustawy Prawo budowlane) wymagane będą uprawnienia bez ograniczeń, przy zachowaniu warunku doświadczenia. Kadra kierownicza winna posiadać zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz.U. z dnia 24 stycznia 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.). W przypadku majstrów i monterów elektryków należy dołączyć kopie dokumentu potwierdzającego uprawnienia SEP. Osobami/kandydatami na stanowiska wymienione w powyższej tabeli mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DIZP/123/PN/94/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 09.08.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: 1) gotówka w kasie zamawiającego 2) potwierdzenie przelewu 3) za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.08.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 09.08.2005, godzina 12:30, Zarząd Dróg Miejskich ul. Chmielna 120, Warszawa - sala konferencyjna (III piętro, pok. nr 311).
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: usługa powtarzająca się okresowo, szacowana na podstawie art. 34 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 17.06.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 31 przy ul. Marymonckiej 147 w Warszawie.
- Sukcesywne dostawy odczynników - rekombinowanych białek oraz peptydów firmy Biomol
- Prenumerata naukowych czasopism zagranicznych dla bibliotek Uniwersytetu Warszawskiego na rok 2026.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby NID
- Dostawa mebli biurowych
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





