Ogłoszenie z dnia 2008-02-14
Kołobrzeg: Okresowe dostawy frytury oraz mrożonych: warzyw, owoców, wyrobów garmażeryjnych i frytek.
Numer ogłoszenia: 30632 - 2008; data zamieszczenia: 14.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego "Niwa", C. K. Norwida 3, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3552010, fax 094 3552011.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.niwa.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Okresowe dostawy frytury oraz mrożonych: warzyw, owoców, wyrobów garmażeryjnych i frytek..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje okresowe dostawy frytury oraz mrożonych: warzyw, owoców, wyrobów garmażeryjnych i frytek w grupach 153 i 158 wg. kodów CPV w ilości określonej w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian proporcji w zamawianych asortymentach w określonych okolicznościach (z uwagi na różnice w planowanym obłożeniu obiektu, zmianę kategorii gości, zalecone diety oraz specyfikę sporządzania posiłków) oraz do zmiany asortymentu dostaw w poszczególnych pozycjach załącznika nr 3 do SIWZ, po cenach w nim określonych. 3. Każdy z Wykonawców ma prawo do złożenia jednej oferty zawierającej jedną, jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ SIĘ UBIEGAĆ WYKONAWCY, KTÓRZY: 1. Spełniają warunki wymienione w art. 22 ust 1 pkt 1 ustawy PZP, 2. Spełniają warunki wymienione w art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy PZP, 3. Spełniają warunki wymienione w art. 22 ust 1 pkt 3 ustawy PZP, 4. Spełniają warunek wymieniony w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP. 5. Przedstawią zaświadczenia i zobowiążą się do dostarczania wraz z dostawami dokumentów wymaganych przez Zamawiającego. 6. Zamawiający dokona analizy i oceny spełniania warunków przez Wykonawców na podstawie załączonych do oferty dokumentów, wymienionych w rozdziale X SIWZ. Ocena spełniania warunków przez Wykonawców dokonana zostanie według reguły spełnia - nie spełnia. 7. W postępowaniu pod uwagę wzięte zostaną jedynie oferty tych Wykonawców, którzy złożą wszystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnianie przez nich warunków stawianych przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania informacji o wyborze oferty wszystkim uczestnikom postępowania, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie art. 22 ust 1 pkt 1 ustawy PZP: a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 oraz pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty w niniejszym postępowaniu, c) aktualny odpis z rejestru sądowego (KRS), albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty w niniejszym postępowaniu, d) oświadczenie o spełnianiu warunków przez Wykonawcę zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4), e) w przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zobowiązany jest do złożenia dokumentów zgodnie z zapisem § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 06. 87. 605), 2. W zakresie art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy PZP: g) zaświadczenie wydane przez Inspekcję Sanitarną w zakresie dopuszczenia środków transportu do przewozu mrożonek, h) oświadczenie Wykonawcy o zobowiązaniu się do przedłużenia decyzji wydanej przez Inspekcję Sanitarną w zakresie dopuszczenia środków transportu do przewozu mrożonek na okres trwania umowy, na co najmniej jeden tydzień przed wygaśnięciem terminu ważności decyzji (załącznik nr 5), 3. W zakresie art. 22 ust 1 pkt 3 ustawy PZP: i) oświadczenie o pozostawaniu przez Wykonawcę w sytuacji finansowej i ekonomicznej umożliwiającej wykonanie niniejszego zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, j) odpis polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania na sumę nie niższą w zakresie OC niż wartość realizowanego zamówienia oraz oświadczenie o zobowiązaniu się do przedłużenia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności na okres realizacji zamówienia i okazywania polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia na każde żądanie Zamawiającego oraz na co najmniej tydzień przed wygaśnięciem ubezpieczenia - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. 4. W zakresie art. 22 ust 1 pkt 4 ustawy PZP: k) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - załącznik nr 4 do SIWZ. 5. W celu potwierdzenia warunku z Rozdziału. IX pkt. 5 SIWZ: k) Przedstawią odpis dokumentu potwierdzającego wdrożenie systemu HACCP, l) Przedstawią podpisane oświadczenie wg załącznika nr 6, zobowiązujące do: dostarczania wraz z każdą dostawą dokumentów HDI, dostarczania zamówionych towarów w uzgodnionych terminach na swój koszt i ryzyko, dostarczania zamówionych towarów codziennie na podstawie zamówienia wyprzedzającego je o 24 h, a w sytuacjach wyjątkowych nawet tego samego dnia po telefonicznym zgłoszeniu, zaopatrywania dostarczanych produktów w czytelne etykiety z opisem produktu, terminem ważności, temperaturą przechowywania oraz numerem partii. 6. W przypadku Wykonawców zamówienia nie będących producentami, zobowiązani są oni do wpisania w załączniku nr 3 do specyfikacji w kolumnie uwagi, nazwy producenta. 7. W przypadku jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, zobowiązany jest do przedstawienia wszystkich dokumentów dotyczących każdego Wykonawcy, a przewidzianych w niniejszym rozdziale. 8. Pozostałe dokumenty: k) Formularz ofertowy - załącznik nr 2, l) Formularz cenowy - załącznik nr 3, 9. Z postępowania wykluczeni zostaną ci z Wykonawców, którzy złożą nieprawdziwe, mogące mieć wpływ na jego wynik, informacje. 10. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nieuzupełnienie skutkowałoby odrzuceniem oferty. 11. Wykonawca może załączyć do oferty inne dokumenty, które jego zdaniem spełniają warunki stawiane przez ustawę PZP i Zamawiającego w SIWZ i potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Jednak Zamawiający może je odrzucić ze skutkami przewidzianymi w ustawie PZP, jeżeli stwierdzi, że nie posiadają wyżej określonych cech.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Warunki płatności - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niwa.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA w Kołobrzegu, 78-100 Kołobrzeg ul. C.K. Norwida 3 Sekretariatu Centrum - pok. C103.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2008 godzina 10:30, miejsce: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA w Kołobrzegu, 78-100 Kołobrzeg ul. C.K. Norwida 3 Sekretariatu Centrum - pok. C103.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Dostawa ławek parkowo/miejskich
- Dostawa automatycznej paczkowarki do wody pitnej ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Ubezpieczenie majątku Spółki i odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą
- Budowa kompleksu boisk sportowych w Zieleniewie
- Dostawa przyczep-cystern do wody pitnej o pojemności 1300 litrów i 5000 litrów w ramach "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej"
- Budowa słupków blokujących wjazd na drogach Gminy Miasto Kołobrzeg
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W OŁAWIE
- Dostawa od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. artykułów spożywczych - różne suche, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- "Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Warszawie" DPS.03.2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 w Olsztynie na rok 2026.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Orońsko
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





