To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-20
Nowy Targ: Usługa: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 7 osób bezrobotnych pn.:Florystyka z elementami decoupage. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany w ramach projektu Powiatowego Urzędu Pracy w Nowym Targu Aktywność i praca- współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenia poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.
Numer ogłoszenia: 306274 - 2012; data zamieszczenia: 20.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148149 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Nowotarskiego, Aleja Tysiąclecia 35, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2667034, faks 018 2667046.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 7 osób bezrobotnych pn.:Florystyka z elementami decoupage. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany w ramach projektu Powiatowego Urzędu Pracy w Nowym Targu Aktywność i praca- współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenia poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest szkolenie dla 7 osób bezrobotnych pn.: Florystyka z elementami decoupage w zakresie opracowywania projektów dekoracji roślinnych, tworzenia różnych form kompozycji roślinnych, przygotowywanie kompleksowego wystroju wnętrz oraz otwartej przestrzeni z użyciem materiału roślinnego w ramach projektu Powiatowego Urzędu Pracy w Nowym Targu Aktywność i praca- współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenia poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych. Termin realizacji i czas trwania w godzinach szkolenia: od: 27-08-2012r.r. do: 14-09-2012r. Łączna liczba godzin szkolenia: 90 godzin zegarowych (3 tygodnie) obejmujących 45 minut zajęć i 15 minut przerwy w następujących po sobie dniach od poniedziałku do piątku między godziną 8.00 a 16.00. Liczba godzin praktycznych: nie mniej niż 70 godzin. Miejsce: teren miasta Nowy Targ. Miejsce, w którym będzie odbywać się szkolenie musi spełniać wymogi BHP oraz posiadać dostęp do pomieszczeń sanitarnych. Pomieszczenia oraz wyposażenie dydaktyczne winno być odpowiednio dostosowane do potrzeb szkolenia oraz uwzględniać bezpieczne i higieniczne warunki realizacji szkolenia. Do miejsca szkolenia powinien istnieć dogodny dojazd zarówno środkiem komunikacji publicznej jak i prywatnym środkiem transportu. Program szkolenia powinien uwzględniać standardy kwalifikacji zawodowych oraz modułowe programy szkoleń dostępne na stronie internetowej http://www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl oraz powinien zawierać wskazane poniżej minimum programowe: -Przygotowanie roślin, -Dobór materiałów, -Rodzaje wiązanek i zasady układania roślin, -Zasady doboru kwiatów do kompozycji, -Technika układania kwiatów w ręku, -Zasady układania kwiatów w naczyniach, -Podstawowy proces w technice decoupage. Program szkolenia nie może być uzupełniany o tematykę niezwiązaną z zakresem szkolenia. Osoby prowadzące: Osoby prowadzące zajęcia muszą posiadać odpowiednie przygotowanie merytoryczne do prowadzenia zajęć powierzonych im przez Wykonawcę oraz posiadać doświadczenie w postaci przeprowadzenia 2 podobnych pod względem zawartości merytorycznej szkoleń związanych z przedmiotem szkolenia. Materiały: Każdy uczestnik powinien zostać wyposażony w niezbędne materiały szkoleniowe (minimum zeszyt, długopis, materiał dydaktyczny związany z tematyką szkolenia). Ewentualną odzież ochronną zapewnia dla uczestników szkolenia Wykonawca. Wszelkie niezbędne materiały oraz narzędzia zapewnia dla uczestników szkolenia Wykonawca. Każdy z uczestników pokwituje odbiór materiałów a po zakończeniu szkolenia otrzyma je na własność. Na materiałach szkoleniowych, ankietach oraz zaświadczeniach dla uczestników szkolenia jak również na dokumentacji szkolenia oraz w pomieszczeniach szkoleniowych umieszczone zostaną logotypy Unii Europejskiej oraz Kapitału ludzkiego wg. wzoru: Wykonawca określa wymagania wstępne dla kandydatów na szkolenie. Szkolenie powinno mieć opiekuna z ramienia Wykonawcy, czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym. Szkolenie powinno być przeprowadzone zgodnie z programem szkolenia oraz przedstawionym harmonogramem zawierającym: poszczególne dni szkolenia z planem godzinowym zajęć, tematyką i osobą prowadzącą. Szkolenie zakończy się egzaminem wewnętrznym, zawierającym się w 90 godzinach szkolenia. Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia potwierdza obecność uczestnika, w co najmniej 80% godzin lekcyjnych objętych szkoleniem. Wykonawca zapewnia instytucjom uprawnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją projektu systemowego, w tym dokumenty elektroniczne przez cały okres ich przechowywania. Każde pomieszczenie, w którym realizowany jest projekt powinno zostać oznaczone poprzez wywieszenie plakatu, tablicy informacyjnej, naklejki lub innego rodzaju materiału zawierającego dwa podstawowe logotypy: Logo PO KL i flagę Unii Europejskiej z dwoma podpisami oraz informację o realizowaniu projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Informacja taka powinna w szczególności znaleźć się w salach szkoleniowych i innych salach, w których realizowane jest wsparcie skierowane bezpośrednio do osób. Informacja o współfinansowaniu powinna być umieszczona w widocznym miejscu i czytelna dla wszystkich osób uczestniczących w działaniach realizowanych w danym miejscu. Taki plakat nie musi zawierać wyłącznie informacji o współfinansowaniu i dwóch logotypów może również zawierać dowolną formę graficzną, rysunek, w takim wypadku informacja o współfinansowaniu wraz z wymaganymi logotypami powinna zawierać co najmniej 15% powierzchni, plakatu, tablicy. Dokonywanie wyboru instytucji szkoleniowej, której zostanie zlecone przeprowadzenie szkoleń odbywa się z zastrzeżeniem § 74 rozporządzenia MPiPS z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany w ramach projektu Powiatowego Urzędu Pracy w Nowym Targu Aktywność i praca- współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenia poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W NOWYM SĄCZU
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W NOWYM SĄCZU
- Stowarzyszenie Zakład Doskonalenia Zawodowego w Nowym Sączu, ul. Reja 11,, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18150,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14735,00
Oferta z najniższą ceną: 14735,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16261,21
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Wykonanie usług konserwacji i renowacji ksiąg stanu cywilnego z lat 1921-1945 dla Urzędu Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich w Nowym Targu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim dla zadania "Budowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Targu wraz z Jednostką Ratowniczo - Gaśniczą"
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1651K Czarny Dunajec - Poronin w miejscowości Ratułów
- Pełnienie gotowości do usuwania awarii na wodociągu Krempachy - Nowa Biała w 2025r.
- Modernizacja pomieszczeń socjalnych w Hali Gorce MCSiR w Nowym Targu
- Roboty remontowe w budynku Szkoły Podstawowej w Krauszowie
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wybór osoby pełniącej funkcję specjalisty ds. szkoleń branżowych i zawodowych
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych i indywidualnych superwizji w podziale na 2 części realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" .
- Usługa polegająca na zorganizowaniu szkolenia pn. "Tworzenie i dostosowanie dokumentów cyfrowych pakietu MS Office (Word, Power Point, Excel)" dla pracowników UMWL w Lublinie.
- "Świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach z zakresu: "Doradztwo zawodowe z wykorzystaniem gier szkoleniowych".
- Usługa polegająca na zorganizowaniu szkolenia w zakresie planowania przestrzennego w rewitalizacji dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie
- 0rganizacja 5-dniowej wizyty studyjnej na terenie Niemiec i Holandii dla pracowników Powiatowych Urzędów Pracy i Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy, realizujących usługi sieci EURES.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.