Ogłoszenie z dnia 2005-06-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa komputerów i monitorów
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Szkoła Główna Handlowa, do kontaktów: Dominik Kwasiborski, Aleje Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6466062, fax 022 6466062, e-mail: dkacka@sgh.waw.pl, www.sgh.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Szkoła Główna Handlowa, Dominik Kwasiborski, Aleje Niepodległości 164, bud. F pok. 316, 02-554 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0 22 849 53 44, fax 0 22 849 87 15, e-mail: ci@sgh.waw.pl, www.sgh.waw.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Szkoła Główna Handlowa, Dominik Kwasiborski, Aleje Niepodległości 164, bud. F pok. 316, 02-554 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0 22 849 53 44, fax 0 22 849 87 15, e-mail: ci@sgh.waw.pl, www.sgh.waw.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Szkoła Główna Handlowa, Dominik Kwasiborski, Aleje Niepodległości 164, bud. F pok. 316, 02-554 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0 22 849 53 44, fax 0 22 849 87 15, e-mail: ci@sgh.waw.pl, www.sgh.waw.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa komputerów i monitorów. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa komputerów i monitorów dla Szkoły Głównej Handlowej zgodnie z opisem w SIWZ. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, al. Niepodległości 164. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 180 000 zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 21;
III.1) Wymagane wadium: 6 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 200 000 zł. Spełnia wymagania podmiotowe SIWZ.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 10.08.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 11.08.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.08.2005, godzina 10:30, Szkoła Główna Handlowa, al. Niepodległości 164 bud. F pok. 122, 02-554 Warszawa.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 20.06.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 7 części
- Dostawa zestawów do implantacji portów z zastosowaniem elektrokardiograficznej lokalizacji końcówki cewnika portu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.137.2025
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.
- Usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii komórkowej i Internetu mobilnego
- Leasing pojazdu służbowego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim."
- Doposażenie Gminy Wolanów oraz podległych jednostek w zakresie cyberbezpieczeństwa
- Wykonanie i uruchomienie HUTNICZEGO CENTRUM DOWODZENIA - przestrzeni edukacji i eksploracji
- Dostawa i montaż sieciowych urządzeń IT wraz z oprogramowaniem w związku z realizacją projektu grantowego pn. Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gm. Sierakowice (oraz jedn. podległych)
- ZP/CZD/174/25 Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących - 11 pakietów
- Dostawa komputerów dla potrzeb SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





