eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubliniecDostawa sprzętu medycznego na oddział Neurologii. Znak sprawy DZP-751/22/2011.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-23

Lubliniec: Dostawa sprzętu medycznego na oddział Neurologii. Znak sprawy DZP-751/22/2011.
Numer ogłoszenia: 306201 - 2011; data zamieszczenia: 23.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr Emila Cyrana w Lublińcu , ul. Grunwaldzka 48, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3562451 do 57, faks 034 3562880.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsnlc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego na oddział Neurologii. Znak sprawy DZP-751/22/2011..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego na oddział Neurologii. Zamówienie podzielone jest na dwie części: część I - sprzęt medyczny: 1) pompa infuzyjna jednostrzykawkowa - 7 szt; 2) pompa infuzyjna dwustrzykawkowa - 2 szt; 3) kapnograf - 1 szt. część II - materac do ogrzewania pacjenta - 1 szt. Zamówienie obejmuje również: a) transport urządzenia do miejsca dostawy, b) okres gwarancji - 24 miesiące, c) serwis gwarancyjny, w ramach którego Wykonawca zapewnia w cenie oferty: -przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, -naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją urządzenia, -wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, -przedłużenie gwarancji o czas niesprawności urządzenia, w przypadku napraw gwarancyjnych, -łączna niesprawność urządzenia (w przypadku awarii) nie przekroczy 30 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych od daty zawarcia umowy; d) przeszkolenie personelu w zakresie niezbędnym do sprawnej obsługi i praktycznego wykorzystania dostarczonych urządzeń w terminie ustalonym z Zamawiającym. 2. Szczegóły przedmiotu zamówienia (ilości i opisy) przedstawione zostały w załączniku nr 2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.41.10-0, 33.15.70.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. deklaracja zgodności CE - certyfikat jakości i bezpieczeństwa wymagane polskim prawem dot. sprzętu medycznego będącego przedmiotem postępowania; 2. atesty dot. sprzętu medycznego będącego przedmiotem postępowania

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://83.19.46.58/index.php?option=com_content&view=article&id=24&Itemid=2
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr Emila Cyrana w Lublińcu 42-700 LUBLINIEC, ul. Grunwaldzka 48 tel. (34) 356-24-51 do 56 wew. 119 www.wsnlc.pl, zp_wsnlc@gazeta.pl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2011 godzina 10:30, miejsce: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr Emila Cyrana w Lublińcu, sekretariat, pokój nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 15 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) pompa infuzyjna jednostrzykawkowa - 7 szt; 2) pompa infuzyjna dwustrzykawkowa - 2 szt; 3) kapnograf - 1 szt Szczegóły przedmiotu zamówienia (ilości i opisy) przedstawione zostały w załączniku nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0, 33.15.70.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - materac do ogrzewania pacjenta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegóły przedmiotu zamówienia (ilości i opisy) przedstawione zostały w załączniku nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.