Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-23
Lubliniec: Dostawa sprzętu medycznego na oddział Neurologii. Znak sprawy DZP-751/22/2011.
Numer ogłoszenia: 306201 - 2011; data zamieszczenia: 23.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr Emila Cyrana w Lublińcu , ul. Grunwaldzka 48, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3562451 do 57, faks 034 3562880.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsnlc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego na oddział Neurologii. Znak sprawy DZP-751/22/2011..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego na oddział Neurologii. Zamówienie podzielone jest na dwie części: część I - sprzęt medyczny: 1) pompa infuzyjna jednostrzykawkowa - 7 szt; 2) pompa infuzyjna dwustrzykawkowa - 2 szt; 3) kapnograf - 1 szt. część II - materac do ogrzewania pacjenta - 1 szt. Zamówienie obejmuje również: a) transport urządzenia do miejsca dostawy, b) okres gwarancji - 24 miesiące, c) serwis gwarancyjny, w ramach którego Wykonawca zapewnia w cenie oferty: -przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, -naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją urządzenia, -wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, -przedłużenie gwarancji o czas niesprawności urządzenia, w przypadku napraw gwarancyjnych, -łączna niesprawność urządzenia (w przypadku awarii) nie przekroczy 30 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych od daty zawarcia umowy; d) przeszkolenie personelu w zakresie niezbędnym do sprawnej obsługi i praktycznego wykorzystania dostarczonych urządzeń w terminie ustalonym z Zamawiającym. 2. Szczegóły przedmiotu zamówienia (ilości i opisy) przedstawione zostały w załączniku nr 2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.41.10-0, 33.15.70.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. deklaracja zgodności CE - certyfikat jakości i bezpieczeństwa wymagane polskim prawem dot. sprzętu medycznego będącego przedmiotem postępowania; 2. atesty dot. sprzętu medycznego będącego przedmiotem postępowania
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://83.19.46.58/index.php?option=com_content&view=article&id=24&Itemid=2
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr Emila Cyrana w Lublińcu 42-700 LUBLINIEC, ul. Grunwaldzka 48 tel. (34) 356-24-51 do 56 wew. 119 www.wsnlc.pl, zp_wsnlc@gazeta.pl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2011 godzina 10:30, miejsce: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr Emila Cyrana w Lublińcu, sekretariat, pokój nr 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 15 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) pompa infuzyjna jednostrzykawkowa - 7 szt; 2) pompa infuzyjna dwustrzykawkowa - 2 szt; 3) kapnograf - 1 szt Szczegóły przedmiotu zamówienia (ilości i opisy) przedstawione zostały w załączniku nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0, 33.15.70.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - materac do ogrzewania pacjenta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegóły przedmiotu zamówienia (ilości i opisy) przedstawione zostały w załączniku nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Modernizacja i przebudowa drogi powiatowej 2322 S (Lubliniec - Kośmidry)
- Adaptacja lokalu użytkowego przy ul. Paderewskiego 9 w Lublińcu na pomieszczenia biurowe
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń do funkcji doraźnego schronienia.
- Sprzedaż energii elektrycznej dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej "Zameczek" w Lublińcu w 2026 roku
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. św. Rafała Kalinowskiego w Lublińcu
- Zakup samochodu elektrycznego do przewozu osób dla potrzeb Centrum Zdrowia Psychicznego Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego w Lublińcu.
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup kolumn zasilających dla Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie
- MODERNIZACJA ODDZIAŁU KARDIOLOGICZNEGO KOCIEWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA WRAZ Z ZAKUPEM ANGIOGRAFÓW
- Dostawa sprzętu ratownictwa medycznego na zadaniu pn. Zwiększenie zasobów ochrony ludności i obrony cywilnej Gminy Skrzyszów
- Zakup kluczowego sprzętu medycznego i kompletów łóżek szpitalnych dla SP ZZOZ w Kozienicach, celem zapewnienia ciągłości świadczeń w sytuacjach kryzysowych (II)
- "Dostawa i montaż kriokomory do budynku Stare Łazienki Mineralne w Krynicy-Zdroju, ul. Nowotarskiego 9/4"
- Dostawa i montaż lampy X-Ray wraz z wymiennikiem ciepła oraz kamerą w Tomografie Komputerowym uCT 760-600574
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





