Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-07
Głogów: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego budynku mieszkalnego wielorodzinnego TBS Nr 12 z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu przy
ul. Książąt Oleśnickich na działce Nr 146, Obręb: 10 Piastów Śląskich
w Głogowie.
Numer ogłoszenia: 306179 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Głogowie , ul. Piotra Skargi 8, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8334118, faks 076 8334118.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.sbip.pl/tbs
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: TBS Sp.z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego budynku mieszkalnego wielorodzinnego TBS Nr 12 z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu przy ul. Książąt Oleśnickich na działce Nr 146, Obręb: 10 Piastów Śląskich w Głogowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakresu opracowania: 1) projektu budowlanego oraz projektu wykonawczego (wszystkie branże); przedmiarów robót i kosztorysu inwestorskiego dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego, wraz z niezbędnym zakresem uzbrojenia i zagospodarowania terenu z urządzeniami, (w oparciu o koncepcje architektoniczno-budowlaną TBS Nr 12). 2) uzyskanie niezbędnych materiałów do projektowania w tym: technicznych warunków podłączenia dla uzyskania mediów, mapy do celów projektowych, ewentualnie uzupełniających badań geologicznych, oddziaływania szkód górniczych w przyszłości na budynki i ewentualne uzgodnienie projektu zbrojenia ław celem przyszłościowego uzyskania odszkodowania, 3/ przygotowanie wniosków i przedłożenia zamawiającemu do podpisu jeżeli to wynika z odrębnych przepisów np. dostawa gazu, energii elektrycznej itp. 4) uzyskanie niezbędnych uzgodnień, 5) opracowanie projektu organizacji ruchu na okres realizacji budowy, 6) uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę z przygotowaniem wniosku, który podpisze zamawiający, 7)opracowanie specyfikacji technicznej warunków wykonania i odbioru robót w rozbiciu na szczegółowe specyfikacje techniczne zgodnie z wymogami ustawy prawo zamówień publicznych, 8) opracowanie wytycznych do planu BIOZ 9) projektant zobowiązany jest do uzgodnienia z zamawiającym technologii, rozwiązań materiałowych i danych wyjściowych do kosztorysowania, 10) w Koncepcji architektoniczno - budowlanej zmienia się zapis w ad. 4.1.3. - rozwiązanie ogrzewania i ciepłej wody z kotłowni gazowej wbudowanej połączonej z wykorzystaniem baterii słonecznej. 11) projekt budowlany należy opracować w 5-ciu egzemplarzach w tym plan zagospodarowania i architekturę budynku w 6 -ciu egzemplarzach, projekt wykonawczy w 4-ch egzemplarzach, przedmiary robót w 2 -ch egzemplarzach, kosztorysy inwestorskie w 2-ch egzemplarzach, specyfikacje techniczne w 2-ch egzemplarzach. 12) projekt budowlany oraz wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiary robót należy wykonać w wersji elektronicznej PDF na nośniku CD..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium zamawiający ustalił w kwocie 2.000,00 zł 2. Termin wnoszenia wadium do dnia składania ofert do godz. 9.30 3. Wadium można wnieść w następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, należy dokonać przelewu na konto inwestora zastępczego nr konta 57 1090 2079 0000 0005 4400 0348 BZ WBK S.A. I Odział Głogów dołączając do oferty ksero dowodu wpłaty 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż gotówka informujemy, że: -beneficjentem jest Inwestor zastępczy tj. P.P-U INWEST Sp. z o.o. 67-200 Głogów, ul.Tenisowa 14, -oryginał dokumentu, należy dostarczyć do kasy inwestora zastępczego tj. P.P-U INWEST Sp. z o.o. 67-200 Głogów, ul. Tenisowa 14, -do dnia składania ofert do godz.9.30, kserokopię dokumentu potwierdzoną za zgodność dołączyć do oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zwrot wadium na zasadach określonych w przepisach Ustawy prawo zamówień publicznychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp 2)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp 3)Posiadają niezbędne wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykażą, że wykonali w ostatnich trzech latach projekty budowlane budynków mieszkalnych wielorodzinnych o łącznej ilości minimum 100 mieszkań 4)Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania o specjalności architektonicznej bez ograniczeń , konstrukcyjnej bez ograniczeń , do projektowania instalacji elektrycznych i sanitarnych o powszechnie znanych rozwiązaniach , posiadającymi aktualne zaświadczenie o przynależności do izb architektów i OIIB ,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy ma dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty; 1. Formularz oferty - zał. Nr 1 do SIWZ Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - ofertę podpisuje pełnomocnik. W miejscu (nazwa i adres wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące konsorcjum (wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) 2. Wycena prac projektowych. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie-wycenę podpisuje pełnomocnik. 3. Dowód wpłaty wadium 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -art. 22 ust. 1 pkt1- 4 ustawy prawo zamówień publicznych(zał. nr 2 do SIWZ) 6. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z przyczyn przewidzianych w art. 24 ust.1 pkt1-10, ust.2 pkt 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych ( zał. nr 3 do SIWZ) 7. Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z Koncepcją architektoniczno- budowlaną TBS Nr 12, placem budowy, warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz umowy i nie wnosi zastrzeżeń - (zał. nr 4 do SIWZ) 8. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Informację o aktualnym zatrudnieniu , łącznie z podaniem osób przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia , oraz dokumenty potwierdzające ich uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia , łącznie z potwierdzeniem przynależności projektantów do Izby Architektów lub Izby Inżynierów Budownictwa - (zał. nr 5 do SIWZ) 10. Wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- zał. Nr 6 do SIWZ) 11. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały należycie wykonane w tym projektów budowlanych budynków mieszkalnych wielorodzinnych o łącznej ilości minimum 100 mieszkań - (zał. nr 7 do SIWZ) 12. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku: 12.1. Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 12.2. Wykazu wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 12.3. Oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Przy składaniu oświadczeń i dokumentów z pkt. 4, 5, 6, 7, 8, 9-oświadczenia i dokumenty winien złożyć każdy z wykonawców. 14. Przy składaniu dokumentów z pkt. 10,11- można złożyć jeden wspólny dokument, który podpisuje pełnomocnik Dokumenty wymagane mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)nych przedstawiciel(a)i wykonawcy (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez pełnomocnika ) Dokumenty wymagane winny być dołączone w oryginale lub kserokopiach potwierdzonych za zgodność przez oferenta..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.sbip.pl/tbs.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Inwestora zastępczego, tj. P.P-U INWEST Sp. z o.o. w Głogowie,
ul. Tenisowa 14, tel/fax (076) 833-26-96.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 09:30, miejsce: Inwestora zastępczego, tj. P.P-U INWEST Sp. z o.o. w Głogowie, ul. Tenisowa 14, tel/fax (076) 833-26-96.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Dostawa sprzętu komputerowego do Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Głogowie
- OCHRONA I DOZÓR MIENIA OBIEKTÓW CHROBRY GŁOGÓW S.A. W GŁOGOWIE PRZY UL. RUDNOWSKIEJ 17 A, 17 B oraz PRZY UL. BOLESŁAWA ŚMIAŁEGO 2A.
- Zakup, dostawa oraz montaż sterylizatora plazmowego na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI OBIEKTÓW CHROBRY GŁOGÓW S.A. W GŁOGOWIE PRZY UL. RUDNOWSKIEJ 17 A, 17 B i UL. WITA STWOSZA 1, 1A. oraz przy ul. Bolesława Śmiałego 2A.
- Bieżące utrzymanie dróg oraz zieleni, porządku oraz pielęgnacja drzew w pasie przydrożnym dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego
- Bieżące utrzymanie oznakowania dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1116G od m. Poddąbie do m. Machowinko (gmina Ustka)
- WYKONANIE MODERNIZACJI ROZDZIELNI ŚREDNIEGO NAPIĘCIA 45315100-9* ST1 NA TERENIE SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. L. RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- "Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Sokoły"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





