Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-04
Rusinów: Dostawa mebli szkolnych
Numer ogłoszenia: 306090 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rusinów , ul. Żeromskiego 4, 26-411 Rusinów, woj. mazowieckie, tel. 0-48 6727022, faks 0-48 6727023.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli szkolnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli szkolnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Spełnią wszystkie warunki określone w SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do oferty. - podpisany załącznik nr 2 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; - zaparafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do oferty, - wypełniony wykaz podwykonawców stanowiący załącznik nr 4 do oferty - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby/podwykonawców, którymi będzie dysponował; - oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub kserokopia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Sądowego potwierdzona przez osobę upoważnioną (z potwierdzeniem jego aktualności przez wykonawcę z okresu sześciu miesięcy licząc od daty ukazania się ogłoszenia o przetargu), w przypadku s.c. obowiązuje również załączenie umowy spółki, - oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu podatków, opłat lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; - oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rusino.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzęd Gminy Rusinów , 26-411 Rusinów, ul. Żeromskiego 4, pok. Nr 15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2009 godzina 10:30, miejsce: Urzęd Gminy Rusinów , 26-411 Rusinów, ul. Żeromskiego 4, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby PUP Żnin.
- Dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przeworsku
- Dostawa mebli biurowych na wymiar do budynku administracyjno-biurowego zlokalizowanego przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach
- Dostawa wyposażenia do placówki opiekuńczej dla dzieci do 3 roku życia
- Dostawa i montaż wyposażenia Żłobka MA-MU-CIK w Trzebielu
- Poprawa funkcjonalności budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Łosice - Przedszkole Samorządowe nr 1 w Łosicach - wyposażenie
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.