Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-04
Świebodzice: PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY- PUBLICZNY ZESPÓŁ SZKÓŁ INTEGRACYJNYCH, ŚWIEBODZICE, CIERNIE 30 - ZAPROJEKTUJ - WYBUDUJ
Numer ogłoszenia: 306088 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzice , ul. Rynek 1, 58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie, tel. 074 6669543, faks 074 6669509.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY- PUBLICZNY ZESPÓŁ SZKÓŁ INTEGRACYJNYCH, ŚWIEBODZICE, CIERNIE 30 - ZAPROJEKTUJ - WYBUDUJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia, którego dotyczy niniejsze postępowanie opisany jest przez: 1. Projekt budowlany zamienny wraz z opisem będący zał. Nr 7 do SIWZ. 2. Informacje uzupełniające do projektu budowlanego- branża elektryczna będąca zał. Nr 8 do SIWZ. 3. Informacje uzupełniające do projektu budowlanego- branża instalacyjno sanitarna będąca zał. Nr 9 do SIWZ. 4. Zamawiający posiada ważne pozwolenie na budowę dla realizacji zadania. 3.3. Szczególne wymagania Zamawiającego 1.Zamawiający wymaga aby przewidziany do realizacji dźwig osobowy był dźwigiem elektrycznym, z przeszkloną kabiną oraz szybem w obudowie przeszklonej. 2.Zamawiający wymaga aby balustrady przewidziane do zamontowania wykonane były ze stali nierdzewnej. 3.Zamawiający wymaga aby posadzki, dla których przewidziana jest wykładzina podłogowa, pokryte były homogeniczną ( jednorodną) podłogową wykładziną winylową, wg EN 685 klasy użytkowej 43, o grubości całkowitej 2,0 mm, warstwie użytkowej 2,0 mm, całkowitej masie powierzchniowej wg EN430 nie mniejszej niż 2690g/m2, wzmocnionej poliuretanem iQ PUR, z grupy ścieralności T wg EN-660-2 i wgnieceniu resztkowym 0,02 np. Tarkett lub inna o w/w charakterystyce. Posadzki należy zrealizować w kolorystycznym układzie kompozycyjnym. 4.Zamawiający wymaga aby biegi schodowe i podesty wyłożone były winylową wykładziną schodową wg EN 685 klasy użytkowej 34, o grubości całkowitej 3,5 mm, warstwie użytkowej 1,00mm, całkowitej masie powierzchniowej 3670 g/m2, zabezpieczonej poliuretanowo, z grupy ścieralności T wg EN-660-2 np. Tarkett lub inna o w/w charakterystyce. 5. Zamawiający wymaga pełnej i zgodnej realizacji zamówienia z zapisami punktów 1,4 i 8 Harmonogramu rzeczowo- finansowego będącego zał. Nr 1 do umowy. 6. Zamawiający odstępuje od potrzeby wykonania przeszklenia o klasie odporności ogniowej EI60 oraz żaluzji o klasie odporności ogniowej E60 w łączniku / ściana od strony sąsiadującej z zabudową mieszkalno-gospodarczą / w związku z wykonaniem na sąsiednim budynku gospodarczym pokrycia dachu o odporności ogniowej RE30 nierozprzestrzeniającego ogień. 7. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia nie obejmuje dostaw typowego wyposażenia poszczególnych pomieszczeń - jak meble szkolne i pomoce dydaktyczne. 3.4. Wymagany zakres rzeczowy prac do wykonania I .W zakresie prac projektowych i opracowań 1. Wykonanie na podstawie danych wymienionych w punktach 3.2 i 3.3 szczegółowych projektów dokumentacji wykonawczych zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 03.07.2003r. Dz.U. Nr 120 poz. 1133 i zatwierdzenie ich przez Zamawiającego - 4 egz. w tym również instalacji teletechnicznych: - instalacji dzwonkowej - instalacji zegarowej - instalacji domofonowej 2. Wykonania projektów wykonawczych robót instalacji telekomunikacyjnej i teleinformatycznej zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 03.07.2003r. Dz.U. Nr 120 poz. 1133 i zatwierdzenie go przez Zamawiającego - 4 egz. w tym: -instalacji telefonicznej - instalacji telewizji kablowej - instalacji sieci logicznej komputerowej - instalacji sygnalizacji alarmu i włamania uzbrojonej w system rozlokowanych czujników zewnętrznych i wewnętrznych 3. Wykonania projektu wykonawczego robót instalacji zewnętrznych, w tym likwidacji kolizji rozbudowy istniejącego budynku szkoły z istniejącym na działce uzbrojeniem zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 03.07.2003r. Dz.U. Nr 120 poz. 1133 i zatwierdzenie go przez Zamawiającego - 4 egz. 4. Wykonania szczegółowego projektu aranżacji wnętrz wszystkich pomieszczeń i zatwierdzenia go przez Zamawiającego 5. Opracowanie STWiOR - 2 egz. 6. Opracowanie kosztorysu ofertowego - 2 egz. 7. Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu najpóźniej przed rozpoczęciem robót budowlanych plan BIOZ uwzględniający warunki prowadzenia robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 27.08.2002 Dz.U. Nr 151 poz. 1256. 8. Wykonania dokumentacji powykonawczej dla Zamawiającego z pozytywną klauzulą Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy( w przypadku odstępstw od zatwierdzonych projektów przeprowadzenia stosownej procedury określonej przepisami prawa) -2 egz. 9. Całość opracowanej dokumentacji projektowo - wykonawczej Wykonawca przekaże w jednym egz. na płycie CD w formacie PDF. 10. Komplet wykonanych opracowań Wykonawca przekaże za protokołem Zamawiającemu w terminie jak w Harmonogramie rzeczowo - finansowym wraz z : 1.) Oświadczeniem, że projekty wykonawcze zostały wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami , uzgodnieniami i są kompletne z punktu widzenia celu któremu mają służyć. 2.) Oświadczeniem o przeniesieniu na Zamawiającego uprawnień z tytułu praw autorskich II.W zakresie robót budowlanych 1. Wykonania robót budowlanych na podstawie opracowanych dokumentacji , posiadanego przez Zamawiającego pozwolenia na budowę, zgodnie ze sztuką budowlaną i szczegółowymi wymaganiami dotyczącymi obiektów oświatowych. 2. Koordynowania ewentualnych robót będących w kompetencji Zakładu Energetycznego , Zakładu Gazowniczego i Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w zakresie sieci i przyłączy 3. Występowania w imieniu Zamawiającego do Zakładu Energetycznego , Zakładu Gazowniczego i Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w celu załatwienia wszelkich czynności formalno-prawnych koniecznych do zawarcia umów przyłączeniowych i innych wynikających z obowiązujących przepisów. 4. Uzyskania wszelkich decyzji administracyjnych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym pozwalającej na zajęcie pasa drogowego oraz umieszczenie urządzeń obcych w pasie drogowym i poniesienie kosztów z tym związanych 5. Przeprowadzenia pozytywnych odbiorów obiektu przez odpowiednie instytucje określone polskim ustawodawstwem - Inspekcji Ochrony Środowiska, Inspekcji Sanitarnej, Państwowej Inspekcji Pracy, Urzędu Dozoru Technicznego oraz Państwowej Straży Pożarnej i pokrycie wszelkich kosztów z tym związanych 6. Złożenia wniosku z upoważnienia Zamawiającego do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Świdnicy i uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie 3.5.Wymagania Zamawiającego do materiałów i instalowanych urządzeń 1. Materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu Umowy powinny być zakupione przez Wykonawcę i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r.-Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 z późn. zm.) oraz Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. nr 92 poz. 881). 2. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną dla wyrobów budowlanych dla których nie ustanowiono Polskiej Normy wyrobu. Wszystkie materiały budowlane muszą być oznaczone znakiem CE. 3. Jeżeli zamawiający zażąda badań dotyczących określenia jakości materiałów lub robót, które nie były przewidziane Umową Wykonawca obowiązany jest je przeprowadzić. 4. Jeżeli po przeprowadzeniu tych badań okaże się, że zastosowane materiały bądź wykonanie robót jest niezgodne z Umową, to koszty badań dodatkowych obciążają Wykonawcę, zaś gdy wyniki badań wykażą, że materiały bądź wykonanie robót jest zgodne z Umową to koszty tych badań obciążają Zamawiającego. 3.6. Szczególne warunki przy realizacji robót budowlanych 1. Istniejący budynek szkoły jest w ciągłym użytkowaniu zgodnie z jego przeznaczeniem corocznie od września do czerwca , co nakłada na Wykonawcę obowiązek szczególnej troski o bezpieczeństwo osób trzecich i uwzględnieniu tego w planowaniu realizacji zamówienia. ZALECA SIĘ ZAINTERESOWANYM WYKONAWCOM DOKONANIE WIZJI LOKALNEJ MIEJSCA WYKONYWANIA ROBÓT PRZED ZŁOŻENIEM OFERTY..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.24.41.00 - Instalacje morskie 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 74.22.00.00 - 74.22.00.00 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 8.1Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 150 000 zł (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). 8.2 Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 8.3Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 8.4 Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Nr 28 1090 2356 0000 0006 0000 0129 8.5 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 8.6 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego 58-160 Świebodzice Rynek 1 pok.20 lub dołączyć do oferty. 8.7 Złożony przez Wykonawcę dokument gwarancji w swej treści musi zawierać zapis jak niżej: Gwarant dokona wypłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium jeżeli zaistnieje którykolwiek z warunków określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 p. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.8 Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 8.6.Informacje dodatkowe: 1. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych - art. 46. 2. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 3. Zwrot lub utrata wadium nastąpi na podstawie przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu i opis sposobu oceny ich spełnienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 5.1 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami z uprawnieniami w następujących specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. - telekomunikacyjnej 5.3. Posiadają sytuację ekonomiczno-finansową zapewniającą wykonanie zamówienia. W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży kompletne dokumenty, o których mowa w punkcie 6 niniejszej specyfikacji. 6.Oświadczenia i dokumenty, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.1. niniejszej specyfikacji muszą być: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.. b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Złożona zgodna z załączonym wzorem oferta zał.Nr 1 do niniejszej SIWZ i podpisana przez uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy . 6.2. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2. niniejszej specyfikacji muszą być: a) Wykaz osób -zał. Nr 2 do SIWZ które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz posiadane uprawnienia w specjalnościach wymienionych w punkcie 5.2. wraz z potwierdzoną kopią posiadanych uprawnień dla w/w osób, określonych przepisami Prawa budowlanego. b) Zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla w/w osób, potwierdzające ich przynależność do Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z w/w Izby oraz dowodu dokonania wpłaty należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. c) Wykaz części zamówienia przewidywanych do realizacji przez podwykonawców firmy , podmioty - zał. Nr 3 do SIWZ. d) Sporządzony przez Wykonawcę wykaz zrealizowanych zamówień zał. Nr 4 do SIWZ wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oznaczonych we wspólnym słowniku CPV kodem 45 21 00 00 -2 roboty budowlane w zakresie wznoszenia kpl. obiektów budowlanych lub ich części - minimum dwa zadania obiekty użyteczności publicznej w tym: - jedno o cenie brutto nie mniejszej niż 10 mln zł. - drugie o cenie brutto nie mniejszej niż 5 mln zł. - kubaturze nie mniejszej niż 10 000m3 każde. Wykaz musi zawierać: nazwę zadania , jego cenę brutto i kubaturę, datę rozpoczęcia i odbioru , nazwę i adres Inwestora wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonanych należycie (protokoły odbiorów końcowych ,listy referencyjne) 6.3. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.3. niniejszej specyfikacji muszą być: a) Zaświadczenie lub informacja z banku potwierdzająca, że Wykonawca posiada zdolność kredytową minimum w wysokości nie mniejszej niż 5mln zł wystawionego nie wcześniej niż trzy miesiące przed datą składania ofert. b) Obowiązujący dokument GUS potwierdzający wysokość przychodu za rok 2008 nie mniejszą niż 8mln. zł. c) Oświadczenie zał. Nr 5 do SIWZ , że wobec Wykonawcy nie jest prowadzone na dzień składania ofert sądowe postępowanie egzekucyjne. d) Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość nie mniejszą niż 10mln zł z aktualnym terminem ważności.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zbiorcze zestawienie - wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów l.p. Nazwa (rodzaj) dokumentu 1 Formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (członkowie zarządu, prokurenci lub właściciele w przypadku podmiotów prowadzących działalność gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej) 5 Wykaz podwykonawców firm , podmiotów -zał. Nr 3 do SIWZ które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych robót. 6 Sporządzony przez Wykonawcę wykaz zrealizowanych zamówień zał. Nr 4 do SIWZ wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oznaczonych we wspólnym słowniku CPV kodem 45 21 00 00 -2 roboty budowlane w zakresie wznoszenia kpl. obiektów budowlanych lub ich części - minimum dwa zadania obiekty użyteczności publicznej w tym: - jedno o cenie brutto nie mniejszej niż 10 mln zł. - drugie o cenie brutto nie mniejszej niż 5 mln zł. - kubaturze nie mniejszej niż 10 000m3 każde. Wykaz musi zawierać: nazwę zadania , jego cenę brutto i kubaturę, datę rozpoczęcia i odbioru , nazwę i adres Inwestora wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonanych należycie (protokoły odbiorów końcowych ,listy referencyjne) 7 Wykaz osób i dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień zgodnie z p 6.2 pp. a i b SIWZ- Zał. nr. 2 do SIWZ 9 Oświadczenie zał. Nr 5 do SIWZ , że wobec Wykonawcy na dzień składania ofert nie jest prowadzone sądowe postępowanie egzekucyjne 10 Zaświadczenie lub informacja z banku potwierdzająca, że Wykonawca posiada zdolność kredytową minimum w wysokości nie mniejszej niż 5 mln zł wystawionego nie wcześniej niż trzy miesiące przed datą składania ofert. 11 Obowiązujący dokument GUS potwierdzający wysokość przychodu za rok 2008 nie mniejszą niż 8 mln. zł. 12 Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość nie mniejszą niż 10mln zł z aktualnym terminem ważności . 13 Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie oraz pełnomocnictwo dla reprezentanta z określeniem zakresu pełnomocnictwa - jeżeli taka sytuacja występuje. 14 Parafowany wzór umowy - zał. Nr 6 do SIWZ 1.)Wszystkie w/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 2).Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 3.) Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4.) W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w tabeli p.2 , 3 , 4 a pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 6.5. Wykonawca z siedzibą poza terytorium Polski a). zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 2 ,3, 4, tabeli składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. b). zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 5 tabeli składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy c).Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punktach 3,4,5, tabeli, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swiebodzice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIASTA
RYNEK 1
58-160 ŚWIEBODZICE
(sekretariat pok. Nr 10).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 10:00, miejsce: URZĄD MIASTA RYNEK 1 58-160 ŚWIEBODZICE (sekretariat pok. Nr 10).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZIC
- Dostawa agregatów prądotwórczych dla gminy Świebodzice wykorzystywanych w działaniach kryzysowych
- Zakup fabrycznie nowych 3 sztuk cystern do przewozu i dystrybucji wody pitnej o pojemności od 2500l do 2700l na przyczepkach dwuosiowych
- Przebudowa budynku gospodarczego ze zmianą funkcji ze stacji filtrów na magazyn ochrony ludności i p. pożarowy
więcej: przetargi w Świebodzicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Przebudowa i remonty dróg na terenie gminy Turawa - etap II - z podziałem na 3 części
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4134W relacji Kampinos - Górki - Dąbrowa - do dr. woj. nr 579 na odcinku 2 641 m
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





