eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › dostawa odczynników laboratoryjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-27

POZYCJA 30605

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łańcut: dostawa odczynników laboratoryjnych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: mgr inż. Agnieszka Markowicz - sprawy proceduralne mgr Piotr Kotowski - sprawy techniczne mgr Jolanta Magdoń - sprawy techniczne mgr Marta Sudak - sprawy techniczne, ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2240231 - sprawy proceduralne; 2240252 - sprawy techniczne; 2240294 - sprawy techniczne; 2240220 - sprawy techniczne, fax 017 2252302 - Sekretariat; 2240231 - Zamówienia Publiczne, e-mail: maragn@wp.pl, www.zoz.lancut.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników laboratoryjnych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: dostawa odczynników laboratoryjnych, ujętych w Pakietach od I do V. Dopuszcza się składanie ofert cząstkowych na poszczególne Pakiety. Pakiet I - Odczynniki immunologiczne do analizatora immunologicznego "MINI VIDAS". Pakiet II - Odczynniki do koaguologii wraz z akcesoriami do koagulometru "OPTION 2 PLUS". Pakiet III - Lateksy i surowice do wykrywania patogenów jelitowych. Pakiet IV - Krążki diagnostyczne. Pakiet V - Podłoża transportowe. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut - Magazyn. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: łączna wartość zamówienia z tej samej grupy powyżej 130 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 24 miesiące od momentu udzielenia zamówienia. Realizacja zamówienia - na podstawie zapotrzebowań cząstkowych przesyłanych faxem lub drogą telefoniczną w terminie do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Pakiet I - 3 500.00 PLN, Pakiet II - 130.00 PLN, Pakiet III - 300.00 PLN, Pakiet IV - 150.00 PLN, Pakiet V - 30.00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: termin płatności: płatność za realizację cząstkową przedmiotu zamówienia będzie dokonywana przelewem w terminie 30 dni po dostawie towaru i złożeniu faktury VAT u Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: zgodnie z wymaganiami SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: zgodnie z wymaganiami SIWZ. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: zgodnie z wymaganiami SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2005/S 38 - 36523 z dnia 23.02.2005. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena brutto - 90% okres niezmienności cen 10% minimalny okres niezmienności cen - 12 miesięcy od daty obowiązywania umowy Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 40/ZP/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 11.08.2005, cena - 40 PLN brutto. Warunki i sposób płatności: przelew, pobranie pocztowe. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.08.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 12.08.2005, godzina 11:00, Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut - pokój nr 6 lub świetlica.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 17.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet I Odczynniki immunologiczne do analizatora immunologicznego "MINI VIDAS". 3) Zakres lub wartość: powyżej 60 000 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet II - Odczynniki do koaguologii wraz z akcesoriami do koagulometru "OPTION 2 PLUS". 3) Zakres lub wartość: poniżej 6 000 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet III - Lateksy i surowice do wykrywania patogenów jelitowych. 3) Zakres lub wartość: powyżej 6 000 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet IV - Krążki diagnostyczne. 3) Zakres lub wartość: poniżej 6 000 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet V - Podłoża transportowe. 3) Zakres lub wartość: poniżej 6 000 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.