eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żukowice › ODBUDOWA DRÓG DOJAZDOWYCH DO GRUNTÓW ROLNYCH W MIEJSCOWOŚCI BRZEG GŁOGOWSKI, CZERNA, DOBRZEJOWICE - GMINA ŻUKOWICE.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-24

Żukowice: ODBUDOWA DRÓG DOJAZDOWYCH DO GRUNTÓW ROLNYCH W MIEJSCOWOŚCI BRZEG GŁOGOWSKI, CZERNA, DOBRZEJOWICE - GMINA ŻUKOWICE.
Numer ogłoszenia: 305980 - 2010; data zamieszczenia: 24.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żukowice , Żukowice 92, 67-231 Żukowice, woj. dolnośląskie, tel. 0 76 831 42 41, faks 0 76 831 41 49.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBUDOWA DRÓG DOJAZDOWYCH DO GRUNTÓW ROLNYCH W MIEJSCOWOŚCI BRZEG GŁOGOWSKI, CZERNA, DOBRZEJOWICE - GMINA ŻUKOWICE..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Brzeg Głogowski, Czerna, Dobrzejowice obejmująca następujące drogi : dz. nr 608 - 253m (obręb geodezyjny Brzeg Głogowski) dz. nr 790 - 160 m (obręb geodezyjny Brzeg Głogowski) dz. nr 664 - 175 m(obręb geodezyjny Brzeg Głogowski) dz. nr 665 - 1405 m (obręb geodezyjny Brzeg Głogowski) dz. nr 121- 192 m (obręb geodezyjny Czerna) dz. nr 35 - 760 m (obręb geodezyjny Czerna) dz. nr 11 i 434 - 1985 m (obręb geodezyjny Czerna i Dobrzejowice) dz. nr 436 - 460 m (obręb geodezyjny Dobrzejowice) Część istniejących dróg przewidzianych do remontu posiadają nawierzchnię z żużla paleniskowego na podbudowie tłuczniowej i warstwie odsączającej z pospółki, natomiast pozostała część posiada warstwę jezdną z żużla paleniskowego bez podbudowy tłuczniowej. Ze względu na fakt występowania różnych rodzajów istniejącej nawierzchni należy zastosować w zależności od istniejącej konstrukcji różne sposoby remontu. I tak dla nawierzchni bez podbudowy tłuczniowej to jest dla odcinków: - w m. Brzeg Głogowski droga dz. nr 790 o długości 160 m i szerokości 4,0m - w m.Czerna i Dobrzejowice droga dz. nr 11 i 434 o długości 1985 m i szerokości 4,0m przewiduje się remont polegający na mechanicznym wykonaniu koryta na całej szerokości jezdni na głębokość 40cm, następnie na wyprofilowaniu i zagęszczeniu podłoża, wykonaniu warstwy odsączającej gr.10cm oraz wykonaniu podbudowy z kamiennej mieszanki mineralnej 0-31,5mm gr.25cm. Następnie zagęszczoną i wyprofilowaną warstwę mieszanki kamiennej należy spryskać emulsją asfaltową w ilości 0,8kg/m2 i ułożyć warstwę wiążącą z betonu asfaltowego O/16mm gr. 6cm , po czym ułożyć warstwę ścieralną z betonu asfaltowego 0/12,8mm gr.5cm. Należy zachować schodkowanie poszczególnych warstw gdzie szerokość schodka jest równa grubości warstwy leżącej powyżej. Materiał w postaci żużla paleniskowego z korytowania należy wykorzystać do formowania poboczy szer. 0,75 m , którym należy nadać spadek poprzeczny 4% i zagęścić mechanicznie. Natomiast remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych gdzie istnieje podbudowa tłuczniowa to jest dla odcinków : - w m. Brzeg Głogowski dz. nr 608 o długości 253 m i szerokości 4,0 m , 664 o długości 175m i szerokości 4,0 m, nr 665 o długości 1405 m i szerokości 4,0m - w m. Czema droga dz. nr 121 o długości 192 m i szerokości, nr 35 o długości 760m i szerokości 4,0m - w m. Dobrzejowice droga dz. nr 436 o długości 460 m i szerokości 4,0m polegał będzie na mechanicznym zdjęciu dziesięciocentymetrowej warstwy istniejącej nawierzchni z żużla paleniskowego wyprofilowaniu i zagęszczeniu koryta oraz wykonaniu wzmocnienia istniejącej podbudowy tłuczniowej mieszanka mineralno-kamienną 0-31,5mm gr.15cm. Następnie zagęszczoną i wyprofilowaną warstwę mieszanki kamiennej należy spryskać emulsją asfaltową w ilości 0,8kglm2 i ułożyć warstwę wiążącą z betonu asfaltowego O/16mm gr. 6cm , po czym ułożyć warstwę ścieralną z betonu asfaltowego 0/12,8mm gr.5cm. Schodkowanie warstw również w tym przypadku jest obowiązkowe. Materiał z korytowania, i karpiny wraz z gałęziami oraz ziemia z darniną z poboczy wykonawca wywiezie i podda utylizacji lub zagospodaruje we własnym zakresie uwzględniając powyższe w cenie ofertowej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 40 000,00 złotych słownie : dziesięć tysięcy złotych 00/100. 1. w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego . Wadium Bank Spółdzielczy Legnica, Filia Żukowice . Nr rachunku : 85 8649 1044 2001 0000 2222 0002 z dopiskiem na blankiecie przelewu /wadium Odbudowa drogi - Kromolin/ Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 2. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczeniu pieniężnym SKOK lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 3. Z treści dokumentów określonych w pkt.2, powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu kwoty wadium wraz z odsetkami, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. tj. do dnia 08.10.2010r. do godz. 10.00 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania z ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46, ust.3, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania z ofertą, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7. Zwrot wadium zostanie dokonany w trybie art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znaczenie warunków zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, wyszczególnionych w rozdz. 6.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znaczenie warunków zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, wyszczególnionych w rozdz. 6.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znaczenie warunków zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, wyszczególnionych w rozdz. 6.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znaczenie warunków zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, wyszczególnionych w rozdz. 6.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znaczenie warunków zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, wyszczególnionych w rozdz. 6.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego, z art.22 ustawy Pzp (zał. 2 do SIWZ) 3. Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - (zał. nr 4 do SIWZ) 4. Wzór umowy zał. Nr 5 do SIWZ 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są ponadto, złożyć do wniosku : a) pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c) oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6.Kopia dowodu wniesienia wadium. 7.Kosztorys ofertowy z podziałem na poszczególne drogi z podaniem cen jednostkowych i czynników produkcji wg elementów wyszczególnionych w przedmiarze robót.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sbip.pl/nzukowice/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Żukowice Żukowice 92 67-231 Żukowice p. 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Żukowice Żukowice 92 67-231 Żukowice sekretariat urzędu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.