Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-24
Żukowice: ODBUDOWA DRÓG DOJAZDOWYCH DO GRUNTÓW ROLNYCH W MIEJSCOWOŚCI BRZEG GŁOGOWSKI, CZERNA, DOBRZEJOWICE - GMINA ŻUKOWICE.
Numer ogłoszenia: 305980 - 2010; data zamieszczenia: 24.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żukowice , Żukowice 92, 67-231 Żukowice, woj. dolnośląskie, tel. 0 76 831 42 41, faks 0 76 831 41 49.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBUDOWA DRÓG DOJAZDOWYCH DO GRUNTÓW ROLNYCH W MIEJSCOWOŚCI BRZEG GŁOGOWSKI, CZERNA, DOBRZEJOWICE - GMINA ŻUKOWICE..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Brzeg Głogowski, Czerna, Dobrzejowice obejmująca następujące drogi : dz. nr 608 - 253m (obręb geodezyjny Brzeg Głogowski) dz. nr 790 - 160 m (obręb geodezyjny Brzeg Głogowski) dz. nr 664 - 175 m(obręb geodezyjny Brzeg Głogowski) dz. nr 665 - 1405 m (obręb geodezyjny Brzeg Głogowski) dz. nr 121- 192 m (obręb geodezyjny Czerna) dz. nr 35 - 760 m (obręb geodezyjny Czerna) dz. nr 11 i 434 - 1985 m (obręb geodezyjny Czerna i Dobrzejowice) dz. nr 436 - 460 m (obręb geodezyjny Dobrzejowice) Część istniejących dróg przewidzianych do remontu posiadają nawierzchnię z żużla paleniskowego na podbudowie tłuczniowej i warstwie odsączającej z pospółki, natomiast pozostała część posiada warstwę jezdną z żużla paleniskowego bez podbudowy tłuczniowej. Ze względu na fakt występowania różnych rodzajów istniejącej nawierzchni należy zastosować w zależności od istniejącej konstrukcji różne sposoby remontu. I tak dla nawierzchni bez podbudowy tłuczniowej to jest dla odcinków: - w m. Brzeg Głogowski droga dz. nr 790 o długości 160 m i szerokości 4,0m - w m.Czerna i Dobrzejowice droga dz. nr 11 i 434 o długości 1985 m i szerokości 4,0m przewiduje się remont polegający na mechanicznym wykonaniu koryta na całej szerokości jezdni na głębokość 40cm, następnie na wyprofilowaniu i zagęszczeniu podłoża, wykonaniu warstwy odsączającej gr.10cm oraz wykonaniu podbudowy z kamiennej mieszanki mineralnej 0-31,5mm gr.25cm. Następnie zagęszczoną i wyprofilowaną warstwę mieszanki kamiennej należy spryskać emulsją asfaltową w ilości 0,8kg/m2 i ułożyć warstwę wiążącą z betonu asfaltowego O/16mm gr. 6cm , po czym ułożyć warstwę ścieralną z betonu asfaltowego 0/12,8mm gr.5cm. Należy zachować schodkowanie poszczególnych warstw gdzie szerokość schodka jest równa grubości warstwy leżącej powyżej. Materiał w postaci żużla paleniskowego z korytowania należy wykorzystać do formowania poboczy szer. 0,75 m , którym należy nadać spadek poprzeczny 4% i zagęścić mechanicznie. Natomiast remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych gdzie istnieje podbudowa tłuczniowa to jest dla odcinków : - w m. Brzeg Głogowski dz. nr 608 o długości 253 m i szerokości 4,0 m , 664 o długości 175m i szerokości 4,0 m, nr 665 o długości 1405 m i szerokości 4,0m - w m. Czema droga dz. nr 121 o długości 192 m i szerokości, nr 35 o długości 760m i szerokości 4,0m - w m. Dobrzejowice droga dz. nr 436 o długości 460 m i szerokości 4,0m polegał będzie na mechanicznym zdjęciu dziesięciocentymetrowej warstwy istniejącej nawierzchni z żużla paleniskowego wyprofilowaniu i zagęszczeniu koryta oraz wykonaniu wzmocnienia istniejącej podbudowy tłuczniowej mieszanka mineralno-kamienną 0-31,5mm gr.15cm. Następnie zagęszczoną i wyprofilowaną warstwę mieszanki kamiennej należy spryskać emulsją asfaltową w ilości 0,8kglm2 i ułożyć warstwę wiążącą z betonu asfaltowego O/16mm gr. 6cm , po czym ułożyć warstwę ścieralną z betonu asfaltowego 0/12,8mm gr.5cm. Schodkowanie warstw również w tym przypadku jest obowiązkowe. Materiał z korytowania, i karpiny wraz z gałęziami oraz ziemia z darniną z poboczy wykonawca wywiezie i podda utylizacji lub zagospodaruje we własnym zakresie uwzględniając powyższe w cenie ofertowej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 40 000,00 złotych słownie : dziesięć tysięcy złotych 00/100. 1. w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego . Wadium Bank Spółdzielczy Legnica, Filia Żukowice . Nr rachunku : 85 8649 1044 2001 0000 2222 0002 z dopiskiem na blankiecie przelewu /wadium Odbudowa drogi - Kromolin/ Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 2. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczeniu pieniężnym SKOK lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 3. Z treści dokumentów określonych w pkt.2, powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu kwoty wadium wraz z odsetkami, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. tj. do dnia 08.10.2010r. do godz. 10.00 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania z ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46, ust.3, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania z ofertą, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7. Zwrot wadium zostanie dokonany w trybie art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znaczenie warunków zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, wyszczególnionych w rozdz. 6.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znaczenie warunków zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, wyszczególnionych w rozdz. 6.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znaczenie warunków zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, wyszczególnionych w rozdz. 6.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znaczenie warunków zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, wyszczególnionych w rozdz. 6.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znaczenie warunków zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, wyszczególnionych w rozdz. 6.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego, z art.22 ustawy Pzp (zał. 2 do SIWZ) 3. Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - (zał. nr 4 do SIWZ) 4. Wzór umowy zał. Nr 5 do SIWZ 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są ponadto, złożyć do wniosku : a) pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c) oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6.Kopia dowodu wniesienia wadium. 7.Kosztorys ofertowy z podziałem na poszczególne drogi z podaniem cen jednostkowych i czynników produkcji wg elementów wyszczególnionych w przedmiarze robót.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sbip.pl/nzukowice/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Żukowice
Żukowice 92
67-231 Żukowice
p. 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Żukowice Żukowice 92 67-231 Żukowice sekretariat urzędu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ŻUKOWICE
- Modernizacja infrastruktury drogowej na obszarze gminy Żukowice
- Modernizacja infrastruktury sportowej i społecznej na terenie gminy Żukowice
więcej: przetargi ŻUKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Zmiana sposobu użytkowania poddasza na funkcję biblioteki i świetlicy, rozbudowa poddasza i budowa platformy dla niepełnosprawnych w budynku OSP Małogoszcz
- Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przewidzianej do realizacji w ramach budżetu obywatelskiego edycja 2024
- Modernizacja infrastruktury technicznej Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - powtórzenie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.