eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Zakup sprzętu komputerowego, drukującego, oprogramowania oraz wyposażenia dla Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej z siedzibą we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-07

Wrocław: Zakup sprzętu komputerowego, drukującego, oprogramowania oraz wyposażenia dla Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej z siedzibą we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 305907 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Instytucja Pośrednicząca , ul. Strzegomska 2-4, 53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 776 58 00, faks 0-71 776 58 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dip.dolnyslask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Województwa Dolnośląskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego, drukującego, oprogramowania oraz wyposażenia dla Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej z siedzibą we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa polegająca na zakupie sprzętu komputerowego, drukującego, oprogramowania oraz wyposażenia dla Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej z siedzibą we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): - 30232100-5 - 48000000-8 - 30237000-9 - 30231300-0 - 30232150-0 - 30216130-6 - 30237000-9 - 30237200-1 - 30237460-1 - 30237410-6 3) Miejsce dostawy: Siedziba Zamawiającego tj. Wrocław ul. Strzegomska 2-4 (budynek Silver Forum) Sekretariat DIP (1 piętro) w godzinach od 8:00 do 15:00 4) Dodatkowe wymogi dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia były fabrycznie nowe, modele wyprodukowane w 2008 r.; b) Zamawiający wymaga, aby urządzenia wydane były w oryginalnych opakowaniach wytwórcy; c) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia posiadały oznaczenie CE; d) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia poprawnie współpracowały z systemami operacyjnym wymienionymi w załączniku nr 1 do SIWZ; e) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu łącznie z przedmiotem umowy: - kartę katalogową oferowanych urządzeń z zaznaczeniem wymaganych parametrów technicznych, - nośniki instalacyjne oprogramowań, - instrukcję obsługi w języku polskim oraz dokumentację do oprogramowań w języku polskim lub inną równoważną publikację w języku polskim, - dla każdego urządzenia jego indywidualną kartę gwarancyjną, wypełnioną czytelnie i bez poprawek z wypisanymi w niej numerem seryjnym lub innym unikalnym numerem danego urządzenia (zgodnym z numerem uwidocznionym na obudowie tego urządzenia), - dokumenty licencji na oprogramowania; - dokumentacja eksploatacyjna, która zawiera informacje dotyczące: . podstawowych wymagań instalacyjnych, . podstawowych warunków użytkowania, . terminów wykonywania przeglądów okresowych, . rodzaju i przewidywanej wydajności wymaganych materiałów eksploatacyjnych. Szczegółowe określenie, które z w/w dokumentów należy dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia znajduję w załączniku nr 1 do SIWZ. f) Wykonawca albo Producent udzieli Zamawiającemu gwarancji na prawidłowe działanie sprzedawanych urządzeń. Szczegółowe warunki gwarancji zostały określone § 8 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5, 48.00.00.00-8, 30.23.70.00-9, 30.23.11.30-0, 30.23.21.50-0, 30.21.61.30-6, 30.23.72.00-1, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i ust. 2. Ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) Wykonawcy składają wraz z ofertą następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 1-4 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy mogą złożyć oświadczenie wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub przez każdego z Wykonawców odrębnie) lub każdy z nich na odrębnym dokumencie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dip.dolnyslask.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląska Instytucja Pośrednicząca ul. Strzegomska 2-4 53-611 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 11:45, miejsce: Dolnośląska Instytucja Pośrednicząca ul. Strzegomska 2-4 53-611 Wrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków Samorządu Województwa w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.