Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-31
Zielona Góra: Wykonanie kompleksowej usługi szkoleniowej w zakresie organizacji szkoleń pn. Zespoły interdyscyplinarne ds. przemocy realizowanego w ramach projektu systemowego pn.Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej
w województwie lubuskim
Numer ogłoszenia: 305780 - 2013; data zamieszczenia: 31.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej , Al. Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 323 18 80, faks 68 352 39 54.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowej usługi szkoleniowej w zakresie organizacji szkoleń pn. Zespoły interdyscyplinarne ds. przemocy realizowanego w ramach projektu systemowego pn.Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie kompleksowej usługi szkoleniowej w zakresie organizacji szkoleń pn. Zespoły interdyscyplinarne ds. przemocy obejmującej: - organizację i przeprowadzenie szkoleń, - zapewnienie wyspecjalizowanej kadry dydaktycznej, - zapewnienie zaplecza techniczno-organizacyjnego szkoleń, -przygotowanie materiałów szkoleniowych, informacyjnych, -zapewnienie wyżywienia podczas szkoleń dla uczestników oraz 2 przedstawicieli Zamawiającego - obsługi technicznej biorących udział w szkoleniach (z wyjątkiem superwizji określonych w pkt 9, ppkt. 9.1, lit c). -zapewnienie transportu na miejsce realizacji szkoleń oraz powrotnego dla uczestników szkoleń oraz 2 przedstawicieli Zamawiającego - obsługi technicznej, biorących udział w szkoleniach, ( z wyjątkiem superwizji określonych w pkt 9, ppkt. 9.1, lit.c). -zapewnienie zakwaterowania dla uczestników szkoleń oraz 2 przedstawicieli Zamawiającego obsługi technicznej biorących udział w szkoleniach,( z wyjątkiem superwizji określonych w pkt 9, ppkt. 9.1, lit c). -zapewnienie grupowego ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków dla uczestników szkoleń oraz 2 przedstawicieli Zamawiającego - obsługi technicznej biorących udział w szkoleniach, 2.Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia transportu dla uczestników szkolenia,z Zielonej Góry i Gorzowa Wielkopolskiego do miejsca szkolenia i z powrotem. 3.Wykonawca zapewni sale odpowiadające standardom sal konferencyjno - szkoleniowych, przystosowane dla grup odbywających dane szkolenie. Sale te winny znajdować się w tym samym miejscu co hotel..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 70.22.00.00 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne 92.31.22.12 - Usługi przygotowania podręczników szkoleniowych 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1 900,00zł.( słownie jeden tysiąc dziewięćset złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na potwierdzenie oceny spełniania tego warunku wykazał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizację - dwóch usług szkoleniowych tj. warsztaty, seminaria, konferencje o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 30 000 zł brutto, z podaniem jej rodzaju daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały należycie wykonane zgodnie z załącznikiem 6 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował do przeprowadzenia szkoleń minimum jedną osobą (trenerem) na każdą grupę szkoleniową w tym jedna osoba (trener) musi posiadać: a) minimum 2 letnim doświadczeniem w zakresie kierowania zespołem interdyscyplinarnym, b) minimum 5 letnim doświadczeniem w pracy z osobami uwikłanymi w przemoc, c) minimum 3 letnie doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń dla kadry pomocy i integracji społecznej z przemocy, w tym min. 10 szkoleń dla zespołów interdyscyplinarnych w przypadku superwizji- osoba - superwizor musi posiadać posiadającego udokumentowane: a) minimum 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu superwizji grupowych i indywidualnych dla kadry pomocy i integracji społecznej, w tym min. 20 superwizji dla służb społecznych pracujących z rodzinami uwikłanymi w przemoc, b) superwizowanie pracy własnej, c) doświadczenie w pracy z osobami doznającymi przemocy oraz stosującymi przemoc w rodzinie, - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. (UWAGA: Warunkowo Wykonawca może wykazać tą samą osobę - trenera, jeśli posiada ona wymagane łączne doświadczenie z kilku tematów i nie koliduje to ze zbiegającymi się terminami szkoleń wykazanymi w rozdziale VIII, pkt 9, ppkt. 9.1 lit. a, b i c SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( załącznik nr 3 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 4.2 Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale XIII pkt 3 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - jeśli dotyczy. Uwaga: Pisemne zobowiązanie powinno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (jeśli posiada oryginał) lub podmiot trzeci. -Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. -Projekt umowy - zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ Projekt umowy - zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty parafowany na każdej stronie projekt umowy. Nie załączenie do oferty ww. dokumentu nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty. -Wzór - Wykaz zrealizowanych szkoleń do oceny kryterium w podkryterium A - wg. wzoru załącznika nr 10 do SIWZ, -Wzór - Wykaz zrealizowanych szkoleń do oceny kryterium w podkryterium B - wg. wzoru załącznika nr 10a do SIWZ, - Opis hotelu - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. ( opis hotelu dotyczy szkoleń określonych w rozdziale VIII, pkt 9, ppkt 9.1 lit a i b SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Wykaz zrealizowanych szkoleń - 40
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w niniejszym postępowaniu, w przypadku wystąpienia niżej podanych okoliczności: a) zmiany terminów realizacji zamówienia, b) zmiany warunków płatności, c) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, d) zaistnienia omyłki rachunkowej lub pisarskiej, e) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy, f) zmiany terminów szkoleń, g) wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, o których strony nie wiedziały przed zawarciem umowy, a które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia ( zmiany harmonogramu realizacji szkoleń),w razie zmiany liczby uczestników szkoleń w tym zmiany liczby osób korzystających z noclegów, h) zmiana osoby w realizacji przedmiotu zamówienia ze względu na długotrwałe zwolnienie lekarskie, urlop lub inne przyczyny, których nie można przewidzieć w dniu zawarcia umowy z zastrzeżeniem że musi on posiadać doświadczenie zawodowe nie gorsze niż wskazane w warunku udziału w postępowaniu, i)zmiana miejsca zakwaterowania uczestników szkolenia (hotelu, ośrodka szkoleniowego) wskazanego w ofercie. Zmiana ta jest dopuszczalna tylko i wyłącznie w sytuacji zaistnienia niemożliwej do przewidzenia i nie dającej się usunąć przeszkody, a nowe miejsca posiadają taki sam standard ( mogą posiadać wyższy) jak został zaoferowany w ofercie. 2.Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę umowy Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rops.lubuskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze, al. Niepodległości 36.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze, al. Niepodległości 36 (sekretariat I piętro pokój nr 10)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL), Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.3 Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej, w ramach projektu pn. Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Sukcesywna dostawa gazu płynnego propan do GDDKiA Oddział w Zielonej Górze z podziałem na trzy części: Cz. nr 1: Rejon w Gorzowie Wlkp.; Cz, nr 2: Rejon w Nowej Soli ; Cz. nr 3: Rejon w Słubicach
- Dostawa materiałów promocyjnych
- "Dostawa wraz z dostarczeniem instrumentów muzycznych do Filharmonii Zielonogórskiej im. Tadeusza Bairda"
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz monitorowania systemów zabezpieczenia technicznego w obiektach prokuratur okręgu zielonogórskiego.
- "Dostawa medycznych artykułów jednorazowych - płyny, odżywki"
- Konserwacja nawierzchni dróg wraz z robotami towarzyszącymi w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi cateringowe w ramach poddziałania 1.2 "Wsparcie dla projektów demonstracyjnych i działań informacyjnych" w zakresie produkcji i wykorzystania krajowych źródeł białka na cele paszowe.
- Usługi społeczne - szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne - dla uczestników projektu pn.: "Moja rodzina"
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY WĘGORZEWO
- Usługa zakwaterowania wraz z wyżywieniem kadry i studentów kierunków Turystyka i Rekreacja oraz Wychowanie Fizyczne INoKF KNM UR podczas realizacji przedmiotu Letnie formy aktywności ruchowej oraz O
- USŁUGA POŚREDNICTWA POLEGAJĄCA NA SUKCESYWNYM ŚWIADCZENIU REZERWACJI USŁUG CATERINGOWYCH I RESTAURACYJNYCH W KRAJU I ZA GRANICĄ DLA SZKOŁY GŁÓWNEJ MIKOŁAJA KOPERNIKA
- Usługa ubezpieczenia Gminy Lgota Wielka wraz z jednostkami organizacyjnymi na okres 2 (dwóch) lat
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.