Ogłoszenie z dnia 2005-06-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.:"Remont siedziby Centrali KRUS w Warszawie przy Al. Niepodległości 190"
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, do kontaktów: Jerzy Piskorski - gł. specjalista w Biurze Administracji i Inwestycji Centrali KRUS, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8258381, fax 022 8259597, e-mail: zampub.bop@krus.gov.pl, www.krus.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.:"Remont siedziby Centrali KRUS w Warszawie przy Al. Niepodległości 190". 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.:"Remont siedziby Centrali KRUS w Warszawie przy Al. Niepodległości 190" w zakresie: I. Wymiana okien II. Wymiana pakietów międzyokiennych III. Wymiana zewnętrznych parapetów blaszanych IV. Malowanie ciągów komunikacyjnych i drzwi V. Remont dachu VI. Remont schodów zewnętrznych oraz posadzki podcienia z wymianą izolacji przeciwwilgociowej łącznika podziemnego od strony patio. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.55.00 - Obiekty użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.55.00 - Toalety publiczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 tys. EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 90;
III.1) Wymagane wadium: 10 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymagania dodatkowe: 1. Uzyskali w kazdym z lat 2002,2003,2004 wartość wskaźnika płynności finansowej >1 o wzorze: Wp = majątek obrotowy - zapasy/zobowiązania krótkoterminowe i fundusze specjalne 2. Uzyskali w każdym z lat 2002, 2003, 2004 wartość wskaźnika zadłużenia <1 o wzorze: Wz = zobowiązania długoterminowe + zobowiązania krótkoterminowe i fundusze specjalne + rozliczenia międzyokresowe i przychody przyszłych okresów/kapitał własny + rezerwy 3. wyremontowali w latach 2002 - 2004 nie mniej niż trzy obiekty użyteczności publicznej lub mieszkalne wielorodzinne, każdy o wartości robót netto nie niższej niż 600,0 tys. zł. 4. posiadają ubezpieczenie OC w zakresie realizacji robót budowlano-montażowych o wartości co najmniej równej wartości robót netto.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 10.08.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.08.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 50 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.08.2005, godzina 12:15.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 16.06.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
- Remont domków na Poligonie Szkoleniowym w Kręsku Komendy Wojewódzkiej PSP w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową bieżni okrężnej z bieżnią prostą, kortu tenisowego, siłowni plenerowej i toru rowerowego pumptracku w Godzieszach Małych
- Zakup sanitariatu na teren Miejskiej Góry dla Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Starym Sączu.
- Budowa toalety publicznej z infrastrukturą towarzyszącą w m. Łuków
- ,,Rozwój infrastruktury turystycznej na terenie Gminy Biała Podlaska"
- Budowa Gorzowskiego Centrum Edukacji Artystycznej w Gorzowie Wielkopolskim.
więcej: Toalety publiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.