eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TurekZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE GMINY TUREK W SEZONIE 2010/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-24

Turek: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE GMINY TUREK W SEZONIE 2010/2011
Numer ogłoszenia: 305726 - 2010; data zamieszczenia: 24.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Turek , ul. Ogrodowa 4, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: e-mail:ug@gmina.turek.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://bip.gmina.turek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE GMINY TUREK W SEZONIE 2010/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Turek w sezonie zimowym 2010/2011 polegającej na odśnieżaniu i usuwaniu śliskości zimowej na drogach z podziałem na następujące zadania: Zadanie Nr 1 - obręb wsi: Albertów, Wrząca, Budy Słodkowskie, Grabieniec, Obrzębin, Słodków, Słodków Kolonia. Zimowe utrzymanie poprzez odśnieżanie (47,38 km) i usuwanie śliskości zimowej (27,25 km). Zadanie nr 2 - obręb wsi: Dzierżązna, Kalinowa, Pęcherzew, Szadów Pański, Szadów Księży, Obrębizna, Warenka, Chlebów, Korytków. Zimowe utrzymanie poprzez odśnieżanie (34,76 km) i usuwanie śliskości zimowej (23,02 km). Zadanie Nr 3 - obręb wsi: Cisew, Żuki, Turkowice, Kaczki Średnie, Kowale Księże, Wietchinin. Zimowe utrzymanie poprzez odśnieżanie (41,07 km) i usuwanie śliskości zimowej (29,81 km)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Oznacza to, że wykonawca musi przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie według zasady: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie według zasady: spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu oferenta w trybie art. 22 ust 1 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego Oznacza to, iż wykonawca musi wykazać się, że dysponuje urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, to znaczy co najmniej dwoma pługami odśnieżnymi oraz co najmniej jedną piaskarką na jedno zadanie, przy czym co najmniej jeden z pojazdów wyposażonych w pług odśnieżny musi posiadać napęd na dwie osie. W przypadku braku niezbędnych urządzeń należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o złożoną ofertę według zasady: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie według zasady: spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu oferenta w trybie art. 22 ust 1 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia co oznacza, że wykonawca musi wykazać się, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie według zasady: spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Z uwagi na warunki atmosferyczne w odniesieniu do okoliczności przyszłych, których nie można przewidzieć w chwili zawarcia umowy strony dopuszczają możliwość skrócenia lub wydłużenia na pisemny wniosek Zamawiającego okresu obowiązywania umowy zawartej na wykonanie przedmiotowego zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gmina.turek.pl oraz www.gmina.turek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Turek ul. Ogrodowa 4, 62-700 Turek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2010 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy Turek ul. Ogrodowa 4, 62-700 Turek pok. nr 31.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: obręb wsi Albertów, Wrząca, Budy Słodkowskie, Grabieniec, Obrzębin, Słodków, Słodków Kolonia,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia objęte jest zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Turek w sezonie 2010/2011, polegające na wykonywaniu usług odśnieżania i usuwania śliskości zimowej na drogach, według zakresu przedmiotowego określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2.Na drogach zaliczonych do I kolejności zimowego utrzymania, odśnieżanie i usuwanie śliskości zimowej winno być zakończone w terminie do 2 godzin od ustania opadów śniegu lub wystąpienia śliskości zimowej. 3.Na drogach zaliczonych do II kolejności zimowego utrzymania, odśnieżanie winno być zakończone w terminie do 6 godz. od ustania opadów śniegu, a likwidacja śliskości zimowej w terminie do 4 godz. od jej wystąpienia. 4.Zimowe utrzymanie dróg zaliczonych do III kolejności zimowego utrzymania prowadzone będzie na polecenie zamawiającego, po uprzednim uzgodnieniu z osobami wyznaczonymi ze strony zamawiającego do kontaktów z wykonawcą. 5.Likwidacja śliskości zimowej na drogach winna następować przez uszorstnienie ich nawierzchni mieszaniną piasku z solą (chlorkiem sodu) o składzie wagowym 90% piasku i 10 % soli. W uzasadnionych przypadkach na polecenie osób wyznaczonych ze strony zamawiającego do kontaktów z wykonawcą należy zastosować 20 % mieszaninę soli z piaskiem, a w przypadkach szczególnych mieszaninę o wyższym składzie procentowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.62.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: obręb wsi Dzierżązna, Kalinowa, Pęcherzew, Szadów Pański, Szadów Księży, Obrębizna, Warenka, Chlebów, Korytków,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia objęte jest zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Turek w sezonie 2010/2011, polegające na wykonywaniu usług odśnieżania i usuwania śliskości zimowej na drogach, według zakresu przedmiotowego określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2.Na drogach zaliczonych do I kolejności zimowego utrzymania, odśnieżanie i usuwanie śliskości zimowej winno być zakończone w terminie do 2 godzin od ustania opadów śniegu lub wystąpienia śliskości zimowej. 3.Na drogach zaliczonych do II kolejności zimowego utrzymania, odśnieżanie winno być zakończone w terminie do 6 godz. od ustania opadów śniegu, a likwidacja śliskości zimowej w terminie do 4 godz. od jej wystąpienia. 4.Zimowe utrzymanie dróg zaliczonych do III kolejności zimowego utrzymania prowadzone będzie na polecenie zamawiającego, po uprzednim uzgodnieniu z osobami wyznaczonymi ze strony zamawiającego do kontaktów z wykonawcą. 5.Likwidacja śliskości zimowej na drogach winna następować przez uszorstnienie ich nawierzchni mieszaniną piasku z solą (chlorkiem sodu) o składzie wagowym 90% piasku i 10 % soli. W uzasadnionych przypadkach na polecenie osób wyznaczonych ze strony zamawiającego do kontaktów z wykonawcą należy zastosować 20 % mieszaninę soli z piaskiem, a w przypadkach szczególnych mieszaninę o wyższym składzie procentowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: obręb wsi Cisew, Żuki, Turkowice, Kaczki Średnie, Kowale Księże, Wietchinin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia objęte jest zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Turek w sezonie 2010/2011, polegające na wykonywaniu usług odśnieżania i usuwania śliskości zimowej na drogach, według zakresu przedmiotowego określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2.Na drogach zaliczonych do I kolejności zimowego utrzymania, odśnieżanie i usuwanie śliskości zimowej winno być zakończone w terminie do 2 godzin od ustania opadów śniegu lub wystąpienia śliskości zimowej. 3.Na drogach zaliczonych do II kolejności zimowego utrzymania, odśnieżanie winno być zakończone w terminie do 6 godz. od ustania opadów śniegu, a likwidacja śliskości zimowej w terminie do 4 godz. od jej wystąpienia. 4.Zimowe utrzymanie dróg zaliczonych do III kolejności zimowego utrzymania prowadzone będzie na polecenie zamawiającego, po uprzednim uzgodnieniu z osobami wyznaczonymi ze strony zamawiającego do kontaktów z wykonawcą. 5.Likwidacja śliskości zimowej na drogach winna następować przez uszorstnienie ich nawierzchni mieszaniną piasku z solą (chlorkiem sodu) o składzie wagowym 90% piasku i 10 % soli. W uzasadnionych przypadkach na polecenie osób wyznaczonych ze strony zamawiającego do kontaktów z wykonawcą należy zastosować 20 % mieszaninę soli z piaskiem, a w przypadkach szczególnych mieszaninę o wyższym składzie procentowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.