Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-04
Gdańsk: Dozór posesji, monitoring obiektów, sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych
w Rejonie w Słupsku z podziałem na 2 Części
CZĘŚĆ Nr 1 Dozór posesji Rejonu w Słupsku, monitoring budynku administracyjnego Rejonu, sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych w Rejonie i Bazie Materiałowej w Słupsku,
CZĘŚĆ Nr 2 Monitoring obiektu, sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych w Bazie Materiałowej w Lęborku.
Numer ogłoszenia: 305722 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku , ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5112400, faks 058 5112405.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozór posesji, monitoring obiektów, sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych w Rejonie w Słupsku z podziałem na 2 Części CZĘŚĆ Nr 1 Dozór posesji Rejonu w Słupsku, monitoring budynku administracyjnego Rejonu, sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych w Rejonie i Bazie Materiałowej w Słupsku, CZĘŚĆ Nr 2 Monitoring obiektu, sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych w Bazie Materiałowej w Lęborku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dozór posesji Rejonu w Słupsku o pow. 0,6157ha, monitoring budynku administracyjnego Rejonu, sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych w Rejonie - 177,47m2 i Bazie Materiałowej w Słupsku - 156,56m2, monitoring obiektu, sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych w Bazie Materiałowej w Lęborku - 99,48m2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. B. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp: 1. Potencjał kadrowy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: 1) Pracownicy nadzoru (dyspozytorzy) CZĘŚĆ Nr 1 - Rejon i Baza Materiałowa w Słupsku- minimalna liczba osób: 1 osoba + 1 osoba rezerwa; CZĘŚĆ Nr 2 - Baza Materiałowa w Lęborku- minimalna liczba osób: 1 osoba + 1 osoba rezerwa; - minimalne doświadczenie i kwalifikacje dla pracowników CZĘŚCI Nr 1 i CZĘŚCI Nr 2: licencja drugiego stopnia, minimum 3 lata doświadczenia zawodowego. 2) Dozorcy CZĘŚĆ Nr 1 - Rejon i Baza Materiałowa w Słupsku - minimalna liczba osób: 3 osoby + 2 osoby rezerwa; - minimalne doświadczenie i kwalifikacje: kurs dozoru, minimum 2 lata doświadczenia zawodowego. 3) Sprzątaczki CZĘŚĆ Nr 1 - Rejon i Baza Materiałowa w Słupsku- minimalna liczba osób: 2 osoby + 1 osoba rezerwa; CZĘŚĆ Nr 2 - Baza Materiałowa w Lęborku- minimalna liczba osób: 1 osoba + 1 osoba rezerwa; - minimalne doświadczenie dla sprzątaczek CZĘŚCI Nr 1 i CZĘŚCI Nr 2: minimum 1 rok doświadczenia zawodowego. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia jednej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji. 2. Potencjał techniczny Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami oraz środkami transportu wymienionymi poniżej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia - oddzielnie dla każdej CZĘŚCI zamówienia: a) Centrum monitorowania, b) Łączność CB, c) Środki transportu Zespołu Interwencyjnego - min. 2 szt. 3. Doświadczenie Wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jako Wykonawca lub Podwykonawca co najmniej trzy usługi porównywalne rodzajowo i wartościowo z niniejszym zamówieniem, polegające na dozorze, monitoringu obiektów, sprzątaniu pomieszczeń biurowych, o łącznej wartości nie mniejszej niż: CZĘŚĆ Nr 1 - 250 000 PLN, CZĘŚĆ Nr 2 - 50 000 PLN. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną CZĘŚĆ, należy odpowiednio zsumować wartości dla poszczególnych CZĘŚCI. Wartości wykonanych usług podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego, należy przeliczyć według średniego kursu NBP na dzień wystawienia Protokołu odbioru usług. 4. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1÷9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki udziału w postępowaniu określone w pkt B muszą spełniać łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 8 Instrukcji dla Wykonawców, na zasadzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: C. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)÷9) ustawy Pzp, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Koncesję, zezwolenie lub licencję, tylko w przypadku, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. Wykonawca winien przedłożyć koncesję w zakresie usług ochrony osób i mienia. D. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, opisanych w pkt B, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (POTENCJAŁ KADROWY) na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2.do SIWZ. Wykaz osób musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wskazanych osób. Do wykazu winny być dołączone kopie dokumentów potwierdzających spełnienie warunku opisanego w pkt B.2. Wykaz osób wraz z dołączonymi do niego dokumentami winien potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.2. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 2. Wykaz narzędzi i urządzeń oraz środków transportu, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (POTENCJAŁ TECHNICZNY) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. do SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.3. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia oraz środki transportu, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń oraz środków transportu. 3. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. do SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.4. Do wykazu powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział Gdańsk Rejon Słupsk, 76-200 Słupsk, ul. Sportowa 28
Opłata (o ile dotyczy) 8,90 PLN
Podana cena dotyczy odbioru SIWZ w wersji wydrukowanej w Rejonie w Słupsku przy ul. Sportowej 28..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku Rejon w Słupsku, ul. Sportowa 28, 76-200 Słupsk, sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Ewentualny protest winien być wniesiony w formie pisemnej lub faksem. Jeżeli Wykonawca przekaże protest faksem, Zamawiający - na żądanie Wykonawcy - niezwłocznie potwierdzi fakt jego otrzymania. Protest wniesiony faksem uzna się za złożony w terminie jeżeli dotarł on przed upływem terminu i został niezwłocznie potwierdzony w formie pisemnej. Zasada ta obowiązuje także Wykonawców, którzy stają się uczestnikami postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dozór posesji Rejonu w Słupsku, monitoring budynku administracyjnego Rejonu, sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych w Rejonie i Bazie Materiałowej w Słupsku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dozór posesji Rejonu w Słupsku o pow. 0,6157ha, monitoring budynku administracyjnego Rejonu, sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych w Rejonie - 177,47m2 i Bazie Materiałowej w Słupsku - 156,56m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40-8, 90.91.92.00-4, 79.71.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Monitoring obiektu, sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych w Bazie Materiałowej w Lęborku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitoring obiektu, sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych w Bazie Materiałowej w Lęborku - 99,48m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 79.71.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych oraz salach wystawowych Stacji Muzeum przy ul. Towarowej 3, 00-811 Warszawa
- Ochrona osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 1,5,6,25 i Sądu Rejonowego we Wschowie przy Placu Kosynierów 1C wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej.
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Jarosławiu
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości w budynkach Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach w latach 2026-2029
- Adm.261.4.2025 - Usługa polegająca na wykonaniu prac w zakresie codziennego, kompleksowego utrzymania czystości w budynku oraz wokół budynku Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowej 5A
- Sprzątanie pomieszczeń biurowo-dydaktycznych, korytarzy i sanitariatów w pomieszczeniach NCBJ w Warszawie na ul. Pasteura 7.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





