Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-17
Olsztyn: Naprawa i konserwacja sprzętu biurowego na terenie działania CIOR Olsztyn
Numer ogłoszenia: 30546 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: PPUP "Poczta Polska" Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Olsztynie , ul. Pieniężnego 19, 10-940 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5279190, 5354005, faks 089 5274224.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta.polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa i konserwacja sprzętu biurowego na terenie działania CIOR Olsztyn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa naprawy i konserwacji sprzętu biurowego (kopiarki, faksy, niszczarki) w jednostkach organizacyjnych Poczty Polskiej funkcjonujących na terenie działania CI OR Olsztyn (teren województwa warmińsko-mazurskiego bez powiatów nowomiejskiego, elbląskiego, braniewskiego, ełckiego, gołdapskiego oraz oleckiego). Kopiarki Canon (różne typy) - 14 szt. Konica-Minolta (różne typy) - 11 szt. Sharp (różne typy) - 44 szt. Toshiba (różne typy) - 14 szt. Faksy Panasonic (różne typy) - 62 szt. Philips (różne typy) - 35 szt. Sharp (różne typy) - 24 szt. Samsung (różne typy) - 15 szt. Canon (różne typy) - 10 szt. Niszczarki 89 niszczarek biurowych różnych typów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 4 700 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i udokumentują to poprzez wykazanie realizacji przynajmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości 110.000 zł. każda oraz udokumentują to poprzez złożenie oświadczenia o dysponowaniu co najmniej trzema pracownikami zdolnymi do wykonania przedmiotu umowy 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania 5. wniosą wadium Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w część II pkt 2 niniejszej specyfikacji Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy art. 36 ust. 1 pkt 6 p.z.p metodą warunku granicznego- spełnia/nie spełnia W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy p.z.p., do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W celu potwierdzenia, że wykonawca dysonuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, do oferty należy załączyć: 1. wykaz wykonanych, a także w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, usług będących przedmiotem oferty a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem wartości, przedmiotu, dat, wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te wykonane zostały należycie. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca wykonał należycie co najmniej dwie usługi o wartości nie mniejszej niż:110 000,00 zł 2. oświadczenie o dysponowaniu co najmniej trzema pracownikami zdolnymi do wykonania przedmiotu umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy art. 36 ust. 1 pkt 6 p.z.p Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. wypełniony i podpisany formularz oferty, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ (oryginał) 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ (oryginał) 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. potwierdzenie wpłaty wadium 6 wykaz wykonanych dostaw 7. oświadczenie z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ 8. pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: P.P.U.P. POCZTA POLSKA Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Olsztynie ul. Pieniężnego 19, 10-940 Olsztyn w pokój nr 202, piętro II.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2009 godzina 10:00, miejsce: P.P.U.P. POCZTA POLSKA Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Olsztynie ul. Pieniężnego 19, 10-940 Olsztyn, - sekretariat - piętro I.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa środków kontrastowych do diagnostyki obrazowej
- Dostawa wraz z montażem 25 szt. nowych zestawów uprzywilejowania w 25 pojazdach w policyjnej wersji "nieoznakowany"
- Przebudowa instalacji hydrantowej w budynku Urzędu Celno-Skarbowego w Olsztynie przy ul. Dworcowej 1A.
- Przebudowa i remont lokali mieszkalnych nr 1, 2 i 2A, 4, 5A przy ul. Nowowiejskiego 7 w Olsztynie
- Testy penetracyjne sieci i webaplikacji
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1447N na odcinku od drogi 1428N do msc. Swobodna
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.