eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sarnaki › Wymiana stolarki okiennej w zabytkowym budynku Nadleśnictwa Sarnaki w Sarnakach przy ul. 3 Maja 6/4

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-24

Sarnaki: Wymiana stolarki okiennej w zabytkowym budynku Nadleśnictwa Sarnaki w Sarnakach przy ul. 3 Maja 6/4
Numer ogłoszenia: 305222 - 2010; data zamieszczenia: 24.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Sarnaki , ul. 3 Maja 6/2, 08-220 Sarnaki, woj. mazowieckie, tel. 83 3599151, faks 83 3599151.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/sarnaki

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w zabytkowym budynku Nadleśnictwa Sarnaki w Sarnakach przy ul. 3 Maja 6/4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana stolarki okiennej w zabytkowym budynku Nadleśnictwa Sarnaki w Sarnakach przy ul. 3 Maja 6/4. Zakres prac obejmuje: - demontaż istniejących okien drewnianych, dostarczenie i montaż nowych drewnianych okien zgodnie z załączonym rysunkiem projektowym - 16 szt. okien + 1 okno szkolone szybą zespoloną P-4, - obróbka wykańczająca osadzonych okien od strony wewnętrznej i zewnętrznej, - demontaż starych i montaż nowych parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej, - roboty malarskie - towarzyszące, regulacja i pasowanie stolarki okiennej, transport okien i parapetów do miejsca wbudowania, - wykonanie i montaż okienka kasowego wraz z parapetem podawczym wewnątrz budynku. Parametry techniczne okien: I. Okna odźwierno-uchylne - 17 szt., stylizowane na historyczne, z ozdobną listwą przymykową. 1. Drewno : sosnowe, klejone trójwarstwowo klejami wodoodpornymi w klasie D4, układ słoi drewna : promieniowy i półpromieniowy. 2. Szyby zespolone: jednokomorowe o współczynniku przenikania ciepła U= 1,1 W/m2K zestaw 4/16Ar/4 (z termofluatem miękkopowłokowym i argonem), współczynnik izolacyjności akustycznej Rw= 32dB. 3. Okucia: obwiedniowe rozwierane i uchylne, z powłoką antykorozyjną, powinny posiadać zaczep antywyważeniowy (element okucia antywłamaniowego), części widoczne (zawias i klamki) w kolorze mosiądzu. - w oknach należy zamontować komplet ozdobnych zaślepek na zawiasy. 4. Wykończenie powierzchni: impregnowanie, podkład i malowanie ostateczne farbami ekologicznymi wodorozcieńczalnymi akrylowymi. Kolor: przełamana biel (kość słoniowa) 5. Okapnik: aluminiowy malowany proszkowo w kolorze okna maskowany drewnianą profilowaną listwą okapnikową. 6. Uszczelki: z tworzywa EPDM w kolorze białym. 7. Szprosy: drewniane naklejane z ramką międzyszybową (szpros wiedeński). II. Parapety zewnętrzne - wykonane z blachy powlekanej gr. 0,6 mm o szerokości w rozwinięciu 52 cm w kolorze pozostałych obróbek blacharskich, końcówki zabezpieczone zaślepkami. Styki z murem i oknem uszczelnić silikonem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ tj. przedmiar robót, rysunki projektowe, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00 - Produkty chemiczne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.42.21.00 - Stolarka drewniana .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniana warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w dziale III.4.1, według formuły spełnia/nie spełnia, Wykonawcy spełnią warunek, jeżeli: a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 1 robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 80 tys. zł, polegającą na wymianie stolarki okiennej na obiekcie zabytkowym (objętym ochroną konserwatorską). b) przedstawią dokumenty potwierdzające, iż robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz została prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniana warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w dziale III.4.1, według formuły spełnia/nie spełnia. Wykonawcy spełnią warunek, jeżeli: a) dysponują osobą (kierownikiem robót) posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z odbytą co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych bądź musi posiadać uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych a także innych badań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Nr 150, poz. 1579); b) przedstawią oświadczenie, iż osoby będące uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta według wzoru stanowiącegon załącznik do siwz, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku gdy wykonawca polegac będzie na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów wowczas przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_sarnaki/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Sarnaki ul. 3 Maja 6/2, 08-220 Sarnaki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Sarnaki ul. 3 Maja 6/2, 08-220 Sarnaki - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.