eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślenice › Usługi geodezyjne i kartograficzne w Nadleśnictwie Myślenice w 2012 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-20

Myślenice: Usługi geodezyjne i kartograficzne w Nadleśnictwie Myślenice w 2012 r.
Numer ogłoszenia: 305164 - 2012; data zamieszczenia: 20.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Myślenice , ul. Szpitalna 13, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2721669, 2720069, faks 012 2721669.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenice.krakow.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi geodezyjne i kartograficzne w Nadleśnictwie Myślenice w 2012 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług geodezyjnych i kartograficznych na rzecz PGL LP Nadleśnictwa Myślenice w roku 2012. Zamówienie podzielone jest na 4 części, w tym: część 1 - Wznowienie znaków granicznych tj.: odszukanie istniejących i sprawdzenie zgodności ich posadowienia z dokumentacją geodezyjną lub osadzenie nowych kamieni granicznych zgodnie z dokumentacją geodezyjną w liczbie 165 szt, w tym punktów pierwszych: 7 szt., punktów kolejnych: 158 szt., w leśnictwach Gdów i Radziszów. Zadanie obejmuje: wznowienie znaków granicznych - usługę geodezyjno-kartograficzna polegającą na wskazaniu granic nieruchomości wcześniej ustalonych według stanu prawnego wówczas gdy punkty graniczne zostały przesunięte, uszkodzone lub zniszczone i ustalenie ich pierwotnego położenia. część 2 - Wznowienie znaków granicznych tj.: odszukanie istniejących i sprawdzenie zgodności ich posadowienia z dokumentacją geodezyjną lub osadzenie nowych kamieni granicznych zgodnie z dokumentacją geodezyjną w liczbie 118 szt., w tym punktów pierwszych: 21 szt., punktów kolejnych: 97 szt., w leśnictwach Harbutowice, Ukleina, Lipnik, Węglówka i Tokarnia. Zadanie obejmuje: wznowienie znaków granicznych - usługę geodezyjno-kartograficzna polegającą na wskazaniu granic nieruchomości wcześniej ustalonych według stanu prawnego wówczas gdy punkty graniczne zostały przesunięte, uszkodzone lub zniszczone i ustalenie ich pierwotnego położenia. część 3 - Wznowienie znaków granicznych tj.: odszukanie istniejących i sprawdzenie zgodności ich posadowienia z dokumentacją geodezyjną lub osadzenie nowych kamieni granicznych zgodnie z dokumentacją geodezyjną w liczbie 40 szt., w tym punktów pierwszych: 16 szt., punktów kolejnych: 24 szt., oraz rozgraniczenia w liczbie 16 szt., w tym punktów pierwszych: 2 szt., punktów kolejnych: 14 szt., w leśnictwach Bystrzak, Toporzysko i Sidzina. Zadanie obejmuje: - wznowienie znaków granicznych - usługę geodezyjno-kartograficzna polegającą na wskazaniu granic nieruchomości wcześniej ustalonych według stanu prawnego wówczas gdy punkty graniczne zostały przesunięte, uszkodzone lub zniszczone i ustalenie ich pierwotnego położenia; - rozgraniczenia - usługa geodezyjno-kartograficzna polegająca na ustaleniu granic nieruchomości gdy stały się sporne. część 4 - Sporządzanie map i regulacja formalno-prawna stanu posiadania. Zadanie obejmuje: - wykaz zmian - sprawdzenie 88 obrębów znajdujących się w 25 gminach odnośnie prawidłowości zapisów znajdujących się w KW. W przypadku wpisów dokonanych na pgr sporządzenie dokumentacji geodezyjnej i złożenie wniosku o zmianę do hipoteki na obowiązujące oznaczenia tj. działki. Zmiana tej należy dokonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie dotyczy to około 300 działek, w tym pierwszych działek: 88 szt., kolejnych działek 212 szt.; - przygotowanie i złożenie wniosku do hipoteki w liczbie 88 szt.; - przygotowania i złożenie wniosku do hipoteki o połączenie ksiąg wieczystych - dotyczy kilku KW w jednym obrębie. - około 20 szt. wniosków; - sprawdzenie prawidłowości wpisów w rejestrach gruntów w powszechnej ewidencji gruntów dotyczących nr KW. W przypadku rozbieżności złożenie wniosków do Starostw o dokonanie wpisu bądź jego zmiany - 88 obrębów; - sporządzenie dokumentacji geodezyjnej do założenia KW dla obrębu Zegartowice gm. Raciechowice - 1 działka, dla obrębu Węglówka gm. Wiśniowa - 3 działki, w tym pierwszych działek 2 szt., kolejnych: 2 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień oraz będących zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.50.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : dla części 1: 600 zł, słownie: sześćset złotych; dla części 2: 500 zł, słownie: pięćset złotych; dla części 3: 300 zł, słownie: trzysta złotych; dla części 4: 2000 zł,słownie: dwa tysiące złotych. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a.) pieniądzu; b.) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.) gwarancjach bankowych; d.) gwarancjach ubezpieczeniowych; e.) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank Ochrony Środowiska S.A. oddział Kraków konto nr 76 1540 1115 2001 6011 3902 0001 z dopiskiem wadium przetarg - Usługi geodezyjne i kartograficzne w Nadleśnictwie Myślenice w 2012 r. część nr . Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert a nie w chwili zlecenia (dokonania) przelewu przez Wykonawcę. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Nadleśnictwa. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w poniedziałki, środy i piątki od godz. 8:00 do 13:00, a w dniu przetargu do godz. 9:00. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 Pzp (zał. nr 4 do SIWZ). Ocena na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek powyższy zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej: dwie usługi geodezyjne o wartości co najmniej: dla części 1-2: 30 tys. zł brutto każda dla części 3: 20 tys. zł brutto każda dla części 4: 80 tys. zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, terminu rozpoczęcia i zakończenia zamówienia, nazwy zamawiającego oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje). Ocena na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w ww. zakresie. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia (zał. nr 4 do SIWZ). Ocena na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej: czterema osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których co najmniej dwie osoby posiadają uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie: geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne i dwie w zakresie: rozgraniczanie i podziały nieruchomości oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, wydane na podstawie ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz.U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Jeżeli ww. osoby będą obywatelem-ami krajów członkowskich Unii Europejskiej musi-szą posiadać decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej, funkcji technicznych w budownictwie w zakresie, o którym mowa w przedmiotowym warunku, zgodnie z Ustawą o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 18 marca 2008 r.(Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394 z póź. zm.). Ocena na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek powyższy zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedłoży informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert z której wynikać będzie, że Wykonawca posiada na rachunku bankowym środki finansowe w wysokości co najmniej: dla części 1: 10 tys. zł; dla części 2: 10 tys. zł; dla części 3: 5 tys. zł; dla części 4: 25 tys. zł; lub wykaże zdolność kredytową w ww. wysokości. Ocena na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zobowiązania podmiotu na którego wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych polegać będzie wykonawca, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - jeżeli dotyczy. Oświadczenia podmiotu na którego wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych polegać będzie wykonawca przy wykonaniu zamówienia w zakresie braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp - jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwo (w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie) - jeżeli dotyczy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: a) wystąpienia siły wyższej oznaczającej wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne, niemożliwe do zapobieżenia i poza kontrolą Stron umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, b) zmiany w danych Wykonawcy lub Zamawiającego wynikających z dokumentów rejestrowych, c) zmiany obowiązujących przepisów prawnych, jeżeli w wyniku tych zmian konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, d) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, której zastosowanie nie będzie skutkowało zmianą poszczególnych cen jednostkowych brutto wymienionych w § 5 ust. 3 umowy, e) zmiany Podwykonawców realizujących powierzoną im przez Wykonawcę część przedmiotu zamówienia - w uzasadnionych przypadkach za pisemną zgodą Zamawiającego, f) zmiany osób pełniących samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii ze strony Wykonawcy - dopuszczalne pod warunkiem posiadania przez osoby wymaganych w SIWZ kwalifikacji. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslenice.krakow.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Myślenice, ul. Szpitalna 13, 32-400 Myślenice, pokój nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Myślenice ul. Szpitalna 13, 32-400 Myślenice, sekretariat - pokój nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wznowienie znaków granicznych w leśnictwach Gdów i Radziszów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wznowienie znaków granicznych tj.: odszukanie istniejących i sprawdzenie zgodności ich posadowienia z dokumentacją geodezyjną lub osadzenie nowych kamieni granicznych zgodnie z dokumentacją geodezyjną w liczbie 165 szt, w tym punktów pierwszych: 7 szt., punktów kolejnych: 158 szt., w leśnictwach Gdów i Radziszów. Zadanie obejmuje: wznowienie znaków granicznych - usługę geodezyjno-kartograficzna polegającą na wskazaniu granic nieruchomości wcześniej ustalonych według stanu prawnego wówczas gdy punkty graniczne zostały przesunięte, uszkodzone lub zniszczone i ustalenie ich pierwotnego położenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.22.21.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wznowienie znaków granicznych w leśnictwach Harbutowice, Ukleina, Lipnik, Węglówka i Tokarnia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wznowienie znaków granicznych tj.: odszukanie istniejących i sprawdzenie zgodności ich posadowienia z dokumentacją geodezyjną lub osadzenie nowych kamieni granicznych zgodnie z dokumentacją geodezyjną w liczbie 118 szt., w tym punktów pierwszych: 21 szt., punktów kolejnych: 97 szt., w leśnictwach Harbutowice, Ukleina, Lipnik, Węglówka i Tokarnia. Zadanie obejmuje: wznowienie znaków granicznych - usługę geodezyjno-kartograficzna polegającą na wskazaniu granic nieruchomości wcześniej ustalonych według stanu prawnego wówczas gdy punkty graniczne zostały przesunięte, uszkodzone lub zniszczone i ustalenie ich pierwotnego położenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.22.21.00-1, 71.22.21.00-2, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wznowie znaków granicznych i rozgraniczenia w leśnictwach Bystrzak, Toporzysko i Sidzina.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wznowienie znaków granicznych tj.: odszukanie istniejących i sprawdzenie zgodności ich posadowienia z dokumentacją geodezyjną lub osadzenie nowych kamieni granicznych zgodnie z dokumentacją geodezyjną w liczbie 40 szt., w tym punktów pierwszych: 16 szt., punktów kolejnych: 24 szt., oraz rozgraniczenia w liczbie 16 szt., w tym punktów pierwszych: 2 szt., punktów kolejnych: 14 szt., w leśnictwach Bystrzak, Toporzysko i Sidzina. Zadanie obejmuje: - wznowienie znaków granicznych - usługę geodezyjno-kartograficzna polegającą na wskazaniu granic nieruchomości wcześniej ustalonych według stanu prawnego wówczas gdy punkty graniczne zostały przesunięte, uszkodzone lub zniszczone i ustalenie ich pierwotnego położenia; - rozgraniczenia - usługa geodezyjno-kartograficzna polegająca na ustaleniu granic nieruchomości gdy stały się sporne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.22.21.00-1, 71.22.21.00-2, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sporządzanie map i regulacja formalno-prawna stanu posiadania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje: -wykaz zmian - sprawdzenie 88 obrębów znajdujących się w 25 gminach odnośnie prawidłowości zapisów znajdujących się w KW. W przypadku wpisów dokonanych na pgr sporządzenie dokumentacji geodezyjnej i złożenie wniosku o zmianę do hipoteki na obowiązujące oznaczenia tj. działki. Zmiana tej należy dokonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie dotyczy to około 300 działek, w tym pierwszych działek: 88 szt., kolejnych działek 212 szt.; - przygotowanie i złożenie wniosku do hipoteki w liczbie 88 szt.; - przygotowania i złożenie wniosku do hipoteki o połączenie ksiąg wieczystych - dotyczy kilku KW w jednym obrębie. - około 20 szt. wniosków; - sprawdzenie prawidłowości wpisów w rejestrach gruntów w powszechnej ewidencji gruntów dotyczących nr KW. W przypadku rozbieżności złożenie wniosków do Starostw o dokonanie wpisu bądź jego zmiany - 88 obrębów; - sporządzenie dokumentacji geodezyjnej do założenia KW dla obrębu Zegartowice gm. Raciechowice - 1 działka, dla obrębu Węglówka gm. Wiśniowa - 3 działki, w tym pierwszych działek 2 szt., kolejnych: 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.22.21.00-1, 71.22.21.00-2, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.