To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-20
Głubczyce: Pracownik wykończenia wnętrz
Numer ogłoszenia: 305050 - 2012; data zamieszczenia: 20.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 272688 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Pocztowa 6, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4858537, faks 077 4858760.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pracownik wykończenia wnętrz.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi szkolenia grupowego o nazwie Pracownik wykończenia wnętrz dla grupy ośmiu <8> osób bezrobotnych (CPV: 80530000-8). Ilość godzin: 120 na 1 uczestnika w tym ; zajęcia teoretyczne: 16 godzin, zajęcia praktyczne: 104 godziny. Celem szkolenia jest zdobycie teoretycznej wiedzy oraz praktyczne umiejętności w zakresie robót remontowo-budowlanych. Szkolenie powinno przyczynić się do podniesienia poziomu umiejętności osób planujących znaleźć zatrudnienie w przedsiębiorstwach remontowo-budowlanych lub planujących podjąć własną działalność gospodarczą w zakresie wykończenia wnętrz. Szkolenie będzie realizowane w godzinach określonych w harmonogramie zajęć, jednak nie wcześniej niż 8:00 i nie później niż 18:00. Godzinę Zamawiający rozumie jako sześćdziesięciominutowy okres czasu. Dopuszcza się jedną przerwę na godzinę. Przerwa w sześćdziesięciominutowym okresie czasu nie może przekraczać 15 minut. Zajęcia mają odbywać się codziennie zgodnie z harmonogramem zajęć w dniach od poniedziałku do piątku ( z wyjątkiem świąt, sobót i niedziel ) w wymiarze nie przekraczającym 8 godzin zegarowych dziennie i średnio nie mniej niż 25 godzin szkolenia przypadających na jednego uczestnika szkolenia w tygodniu. Harmonogram zajęć musi zawierać: daty, tematy zajęć i ich wymiar godzinowy oraz informacje o przerwach w zajęciach i informacje o nazwiskach osób prowadzących zajęcia w poszczególnych dniach. W harmonogramie muszą być zaznaczone godziny rozpoczynania oraz zakończenia szkolenia w każdym dniu. Minimalny zakres programowy szkolenia musi obejmować: p.poż. i bhp w budownictwie; materiałoznawstwo w zakresie surowców i materiałów powszechnie używanych do robót remontowo- wykończeniowych; narzędzia i sprzęt używany do robót remontowo-wykończeniowych; prace demontażowe (usuniecie okładziny ściennej: farba olejna, płytki), bruzdowanie otworów w ścianie, licowanie ścian płytkami (min. 2m2 na 1 uczestnika), wstawianie drzwi wewnętrznych (min. 1 na gr. 2 osób), zabudowa z płyt kartonowo- gipsowych (min. 2m2 na uczestnika), wykonanie tynków wewnętrznych, murowanie, przygotowanie podłoża do malowania ( w tym miejscowa naprawa ubytków, pęknięć, gładzenie oraz całościowe gruntowanie), wykończenie powierzchni wewnętrznych techniką malarską ( min. 70m2 na uczestnika) UWAGA: powyższe zagadnienia mogą być w planie nauczania rozwinięte, lecz pominięcie któregoś z powyższych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Szkolenie zakończy się wydaniem przez jednostkę szkoleniową zaświadczeń stwierdzających udział uczestników w szkoleniu. Zaświadczenia zostaną wydane na podstawie § 6 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. nr 31, poz. 216) oraz rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z 2010 r. Nr 177, poz. 1193 z późn. zm). Wzór zaświadczenia musi zawierać przeznaczone i odpowiednio opisane miejsca na wpisanie konkretnych danych, a są to: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie, Wykonawca dołączy do oferty wzór zaświadczenia poświadczającego ukończenie kursu. Miejsce szkolenia: zajęcia teoretyczne: Głubczyce, zajęcie praktyczne będą realizowane na obiekcie użyteczności publicznej wskazanym przez Zamawiającego, których celem będzie wykonanie prac remontowo-wykończeniowych z zakresu programowego wskazanego w punkcie 8. Wykonawca ma zapewnić materiały oraz zaplecze techniczne niezbędne do wykonania zajęć praktycznych. Wykonawca zapewni salę przystosowaną i wyposażoną w odpowiednie pomoce udostępnione bezrobotnym na czas realizacji zamówienia. Materiały powinny być dostępne dla jednej grupy ośmio <8>osobowej. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia w trakcie szkolenia: warunków pracy zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zakresu programowego szkolenia, materiałów dydaktycznych, które przejdą na własność każdego uczestnika szkolenia, tj. co najmniej: zeszyt oraz długopis. Badania lekarskie dla kursantów (do 3 m wysokości) Zamawiający zrealizuje we własnym zakresie przed wydaniem skierowań na szkolenie. Wykonawca oznaczy logotypami Europejskiego Funduszu Społecznego Unii Europejskiej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, informacją o współfinansowaniu projektu oraz nazwą projektu w ramach którego realizowane jest szkolenie, zarówno miejsce odbywania się zajęć jak i wszystkie materiały dydaktyczne przygotowane dla każdego uczestnika. Postępowanie jest realizowane w ramach projektu pn. Nowa szansa-nowe wyzwania współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI: Rynek pracy otwarty dla wszystkich; Działanie 6.1: Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie; Poddziałanie 6.1.3: Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Postępowanie jest realizowane w ramach projektu pn. Nowa szansa-nowe wyzwania współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI: Rynek pracy otwarty dla wszystkich; Działanie 6.1: Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie; Poddziałanie 6.1.3: Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Andrzej Palka Centrum Edukacji Zawodowej CARGO, ul. Krakowska 9, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13360,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19680,00
Oferta z najniższą ceną: 12480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24612,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GŁUBCZYC
- Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Komendy Joannitów w Grobnikach z przeznaczeniem na Dom Pracy Twórczej.
- Zakup, dostawa, montaż oraz uruchomienie agregatu prądotwórczego o mocy znamionowej 500 kVA/400 kW.
- Odbudowa mostu w Baborowie na ul. Opawskiej
więcej: przetargi w Głubczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery - kurs prawa jazdy
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i kursów zawod. dla uczniów Gminnego Zespołu Szkół w Dobiegniewie w ramach proj.: "Modernizacja szkolnictwa zawodowego obszaru PPWLZR" (2 części) II postępowanie
- Usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli, w ramach projektu pn. "Uczeń - pracownik - przedsiębiorca - IV Edycja"
- Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli będących uczestnikami projektu"24krokidorozwoju-każdyinny,każdyważny,wszyscy równi"
- "Usługi szkoleniowe - organizacja i przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych dla uczniów technikum w ramach projektu pn. "Praktyka czyni mistrza - praktyczne formy edukacji uczniów technikum Powiatu...
- Usługi szkoleniowe-organizacja i przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych dla uczniów technikum w ramach projektu pn.Praktyka czyni mistrza-praktyczne formy edukacji uczniów technikum...
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





