eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark › Budowa, przebudowa dróg , ulic i chodników w miejscowościachLidzbark, Koty i Stare Dłutowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-11

Lidzbark: Budowa, przebudowa dróg , ulic i chodników w miejscowościach: Lidzbark, Koty i Stare Dłutowo
Numer ogłoszenia: 30504 - 2015; data zamieszczenia: 11.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Lidzbarku , ul. Sądowa 21, 13-230 Lidzbark, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6961505, faks 023 6962107.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lidzbark.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa, przebudowa dróg , ulic i chodników w miejscowościach: Lidzbark, Koty i Stare Dłutowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie stanowią 5 odrębnych zadań. Zadanie I - Przebudowa ul. Myśliwska przy blokach w Lidzbarku W zakresie: a) rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej 450,00 m b) rozebranie nawierzchni z płyt drogowych, 675,00 m2 c) wykopy wykonywane spycharkami 55 kW. Grunt kategorii l-III 200,70 m3 d) roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj .łyżki 0,40 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5 t na odl. do 1 km. Grunt kat.I-III odwiezienie nadmiaru gruntu 66,70 m3 e) formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami 55 kW (75 KM). Nasyp o wysokości do 3,0 m. Grunt kategorii I-III 66,70 m3 f) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni , wykonywane mechanicznie, przy użyciu walca wibracyjnego w gruntach kategorii I-III 1034,00 m2 g) krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm, wraz z wykonaniem ław betonowych z oporem B-10 MPa, na podsypce cementowo-piaskowej 464 ,00 m h) podbudowy betonowe z betonu B-7,5 MPa, pielęgnacja podbudowy piaskiem i wodą, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm 1034,00 m2 i) mechaniczne zagęszczanie piaskiem warstw odcinających, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm 1034,00 m2 j) nawierzchnia jezdni z kostki betonowej grubości 8 cm, kolor szary, układane na podsypce cementowo piaskowej spoiny wypełnione piaskiem 930,50 m2 k) nawierzchnia parkingu z kostki betonowej grubości 8 cm, kolor szary, układane na podsypce cementowo piaskowej spoiny wypełnione piaskiem, 103,50 m2 l) przesunięcie istniejących studzienek ściekowych wraz z robotami ziemnymi 3,0 szt. ł) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych. Trasa dróg w terenie równinnym wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą. 225,00 m. Zadanie II - Przebudowa chodników na ul. Brzozowej w Lidzbarku W zakresie: a) rozebranie krawężników betonowych 15x30, 541,60 m b) rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35, 25x25 cm na podsypce piaskowej 886,00m2 c) wywiezienie gruzu z terenu budowy, samochodem samo wyładowczym na odległość do 1km, gruz pochodzący z rozbiórki chodników 110,24 m3 d) roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5 t na odl. do 1 km/wykopy pod krawężniki, obrzeża, chodnik i zjazdy/106,32 m3 e) ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm wraz z wykonaniem ław i oporu z betonu C8/10 (B-10) na podsypce cement owo-piaskowej 541,60 m f) ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej spoiny wypełniane zaprawą cementową 976,00 m g) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej typu polbruk grubości 6 cm, układane na podbudowie betonowej 5 cm po zagęszczeniu spoiny wypełniane piaskiem 490,00 m2 h) wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej typu polbruk grubości 8 cm, układane na podbudowie betonowej 15 cm po zagęszczeniu 397,00 m2. Zadanie III - Budowa chodnika na ul. Długiej od strony szkoły w Starym Dłutowie W zakresie: a) roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5 t na odl. do 1 km/wykopy pod krawężniki, obrzeża, chodnik i zjazdy/ 16,38 m3 b) ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm wraz z wykonaniem ław i oporu z betonu C8/10 (B-10) na podsypce cementowo-piaskowej 126,00 m c) ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej spoiny wypełniane zaprawą cementową, 126,00 m d) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej typu polbruk grubości 6 cm, układane na podbudowie betonowej 5 cm po zagęszczeniu spoiny wypełniane piaskiem 158,00 m2 e) wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej typu polbruk grubości 8 cm, układane na podbudowie betonowej 15 cm po zagęszczeniu 6,0 m2. Zadanie IV - Przebudowa drogi w miejscowości Koty II etap W zakresie: a) wykopy wykonywane spycharkami 55 kW. Grunt kategorii l-III, 34,00m3 b) roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj .łyżki 0,40 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5 t na odl. do 1 km. Grunt kat.I-III odwiezienie nadmiaru gruntu 12,00 m3 c) formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami 55 kW(75 KM). Nasyp o wysokości do 3,0 m, grunt kategorii I-III 12,00 m3 d) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni , wykonywane mechanicznie, przy użyciu walca wibracyjnego w gruntach kategorii I-III 416,00 m2 e) krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm, wraz z wykonaniem ław betonowych B-10 MPa, na podsypce cementowo-piaskowej 278,00 m f) podbudowy betonowe z betonu B-7,5 MPa, pielęgnacja podbudowy piaskiem i wodą, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm 416,00 m2 g) nawierzchni z kostki betonowej grubości 8 cm, kolor szary, układane na podsypce cementowo piaskowej spoiny wypełnione piaskiem 416,00 m2. Zadanie V - Budowa drogi przez wieś Koty W zakresie: a) wykopy wykonywane spycharkami 55 kW, grunt kategorii l-III 17,00 m3 b) roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj .łyżki 0,40 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5 t na odl. do 1 km, grunt kat.I-II odwiezienie nadmiaru gruntu 6,00 m3 c) formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami 55 kW (75 KM), nasyp o wysokości do 3,0 m, grunt kategorii I-II 6,00 m3 d) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni , wykonywane mechanicznie, przy użyciu walca wibracyjnego w gruntach kategorii II-VI 72,00 m2 e) krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm, wraz z wykonaniem ław betonowych B-10 MPa, na podsypce cementowo-piaskowej 51,00 m f)podbudowy betonowe z betonu B-7,5 MPa, pielęgnacja podbudowy piaskiem i wodą, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm 72,00 m2 g)nawierzchni z kostki betonowej grubości 8 cm, kolor szary, układane na podsypce cementowo piaskowej spoiny wypełnione piaskiem (kostka Inwestora) 55,00 m2 nawierzchni z kostki betonowej grubości 8 cm, kolor szary, układane na podsypce cementowo piaskowej spoiny wypełnione piaskiem 17.00 m2. Szczegółowy zakres robót w ( Zał. Nr 8,9,10, 11 i 12 - Kosztorysy Ofertowe) stanowiących integralną część SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.23.32.52 - 43.23.32.52 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości : Zadanie I - Przebudowa ul. Myśliwska przy blokach w Lidzbarku - 2.000,00 PLN (słownie; dwa tysiące złotych). Zadanie II - Przebudowa chodników na ul. Brzozowej w Lidzbarku - 1.500,00 PLN (słownie; jeden tysiąc pięćset złotych). Zadanie III - Budowa chodnika na ul. Długiej od strony szkoły w Starym Dłutowie - 500, 00 PLN (słownie; pięćset złotych). Zadanie IV - Przebudowa drogi w miejscowości Koty II etap - 900,00 PLN (słownie; jeden tysiąc pięćset złotych). 2. Dopuszczalne formy wniesienia wadium: a) w pieniądzu, numer konta zamawiającego : BS Działdowo z/s w Lidzbarku 07 8215 0006 2001 00000 941 0042. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancja bankowa, d) gwarancja ubezpieczeniowa, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w : BS Działdowo z/s w Lidzbarku 07 8215 0006 2001 0000 0941 0042 w tytule przelewu należy podać nazwę Wykonawcy oraz nr sprawy PGKS.271.1.1.2015. 4. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na konto UMIG Lidzbark przed upływem terminu składania ofert. Niewniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Pouczenie: A. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. B. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia obejmujące robotę budowlaną o wartości co najmniej 100.000,00 zł, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony Formularz Oferty - Zał.Nr. 1, 2) Zaakceptowany wzór umowy- Zał. Nr 6, 3) Kosztorysy Ofertowe Zał.Nr 8,9 i 10 , 4) Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy w szczególności mogą dotyczyć: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy nastąpią: a) warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; b) klęski żywiołowe; c) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia; d) zmiany będące następstwem działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia; e) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy; W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 2) zmiany w zakresie płatności: a) zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy; b) zmiany ostatecznego wynagrodzenia Wykonawcy wynikająca z ewentualnej różnicy miedzy ilością robót określoną w opracowanym przedmiarze robót planowanych do wykonania a rzeczywistymi ilościami wynikającymi z obmiaru powykonawczego robót; c) zmiany obowiązującej stawki VAT. 3) pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy: a) zmiana zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia wynikająca z ewentualnej różnicy miedzy ilością robót określoną opracowanym przedmiarem robót planowanych do wykonania a rzeczywistymi ilościami wynikającymi z obmiaru powykonawczego robót; b) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; Przez okoliczność siły wyższej Strony rozumieją zdarzenie zewnętrzne o charakterze nadzwyczajnym, którego nie można było przewidzieć ani jemu zapobiec, obejmujące w szczególności wojny, epidemii, pożaru, działania wojenne (bez względu na to czy wojna została wypowiedziana), inwazje, działania wrogów zagranicznych; rebelie, terroryzm, rewolucje, powstania, przewroty wojskowe i polityczne wojny domowe; rozruchy z wyjątkiem tych, które są ograniczone wyłącznie do pracowników Wykonawcy lub jego podwykonawców lub Zamawiającego, działania sił przyrody, w tym nietypowe dla danej pory roku warunki pogodowe, huragany, pioruny itp. c) zakresu robót w związku z robotami zamiennymi, d) formy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umig.lidzbark.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Lidzbark ul. Sądowa 21 ,13-230 Lidzbark, pok. nr 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Lidzbark ul. Sądowa 21 ,13-230 Lidzbark, pok. nr 9 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.