eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Remont budynku wielorodzinnego w miejscowości Kałdus 35, gmina Chełmno, powiat Chełmiński, zlokalizowanego na działce 97/5.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-26

Bydgoszcz: Remont budynku wielorodzinnego w miejscowości Kałdus 35, gmina Chełmno, powiat Chełmiński, zlokalizowanego na działce 97/5.
Numer ogłoszenia: 305024 - 2011; data zamieszczenia: 26.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 256820 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy, ul. Hetmańska 38, 85-039 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3493773, faks 052 3493797.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku wielorodzinnego w miejscowości Kałdus 35, gmina Chełmno, powiat Chełmiński, zlokalizowanego na działce 97/5..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych dla potrzeb budynku mieszkalnego wielorodzinnego w miejscowości Kałdus 35, gm. Chełmno, pow. Chełmno. 2. Roboty nie wymagają pozwolenia na budowę. 3. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z założeniami dokumentacji budowlanej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i odbioru Robót, sztuką budowlaną, przepisami ustawy - Prawo Budowlane (Ustawa z dnia 7.07.1994 r. wraz z późniejszymi zmianami) oraz wg przepisów wykonawczych wydanych na podstawie przywołanej ustawy i przepisów o bezpieczeństwie i higienie pracy podczas wykonywania robót budowlanych. Zastosowane materiały winny posiadać świadectwa do powszechnego lub indywidualnego stosowania w budownictwie, tj. certyfikaty na znak bezpieczeństwa (wg Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9.11.1999 r., Dz. U. Nr 5 poz. 53) lub certyfikaty na znak zgodności z obowiązującą normą albo odpowiednią Aprobatą Techniczną. Zestawienie robót: - rozbiórka pokrycia dachowego części budynku wykonanego z płyt azbestowo-cementowych (eternitowych) falistych, jego zabezpieczenie i wywiezienie do miejsca utylizacji oraz rozbiórka pokrycia dachowego z papy na pozostałej części dachu. - zabezpieczenie stropu budynku przed zniszczeniem i przed opadami deszczu. - wymiana zniszczonych elementów konstrukcji i deskowania dachu. - zamontowanie pokrycia dachowego z blachodachówki, - przemurowanie jednego komina (części parterowej) i jego otynkowanie. - pokrycie dachu budynku papą podkładową i zgrzewalną. - ułożenie rynien i rur spustowych. - ułożenie instalacji odgromowej. - naprawa uszkodzonych elementów konstrukcji stropu drewnianego. - wymiana zniszczonej części podłogi drewnianej oraz podsufitki z desek. - wymiana schodów drewnianych z odeskowaniem od spodu i balustradą. - ułożenie na podłodze drewnianej płyt pilśniowych twardych. - wymiana płytek terakoty w jednej klatce schodowej. - wykonanie posadzki betonowej w pomieszczeniu gospodarczym przy drugiej klatce schodowej. - uzupełnienie tynków w wymienionej części podsufitki. - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej. - malowanie farbą emulsyjną i olejną ścian korytarza i komunikacji poddasza. - przemurowanie spękanych fragmentów ściany zewnętrznej i ściany fundamentowej. - ocieplenie ścian zewnętrznych budynku płytami styropianowymi grub. 10 cm, ościeża okienne i drzwiowe płytami grub. min. 3 cm. - wykonanie elewacji z tynku mineralnego. - wykonanie pionów kanalizacyjnych w pięciu lokalach mieszkalnych. - wykonanie instalacji kanalizacyjnej zewnętrznej; dwóch studzienek zbiorczych, rurociągu oraz zbiorczego zbiornika ścieków (szamba) - wywiezienie odpadów na składowisko. - uporządkowanie terenu. Prace przy demontażu elementów zawierających azbest (płyty eternitowe), muszą być wykonane przez wyspecjalizowaną firmę. Przy pracach tych muszą być uwzględnione wszystkie warunki określone w rozporządzeniach Ministra Gospodarki: z dnia 2.04.2004r.. W sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest oraz z dnia 14.10.2005 r. W sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów. Wykonawca zadania zobowiązany jest do realizacji robót z uwzględnieniem potrzeb zlecającego i użytkowników lokali zlokalizowanych w budynku, w zakresie dostępu do pomieszczeń w sposób ciągły, z zachowaniem warunków bezpieczeństwa pracy oraz bezpieczeństwa konstrukcji budynku. Teren na którym prowadzone będą roboty budowlane-remontowe należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych poprzez wydzielenie strefy niebezpiecznej. Strefy niebezpieczne należy trwale wygrodzić i oznaczyć tablicami ostrzegawczymi o grożącym niebezpieczeństwie. Koszty z tym związane pozostają po stronie Wykonawcy. Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie uwarunkowania mogące wystąpić podczas realizacji przedmiotowego zamówienia. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. W przypadku powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcy Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie, która części zamówienia będzie wykonywana przez podwykonawcę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ECO-POL Sp. z o.o., ul. Dworcowa 9, 86-120 Pruszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 341148,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 334152,78

  • Oferta z najniższą ceną: 182279,14 / Oferta z najwyższą ceną: 334152,78

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.