eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego dla Urzędu Statystycznego w Poznaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-04

Poznań: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego dla Urzędu Statystycznego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 304930 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121297 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Statystyczny w Poznaniu, ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79, 60-959 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 27 98 200, faks 061 27 98 100.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego dla Urzędu Statystycznego w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Dostawa i instalacja fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, zgodnie opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, z następującym podziałem na części zamówienia: Część A: Stacje robocze z monitorem Część B: Notebooki Część C: Urządzenia peryferyjne: 1. monitory 2. urządzenia wielofunkcyjne laserowe monochromatyczne 3. drukarki 4. skanery Część D: Drukarka laserowa Część E: Serwer Część F: Części zamienne i akcesoria komputerowe Dostawa obejmuje transport, rozładunek oraz wniesienie sprzętu do magazynu Zamawiającego, który znajduje się w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 27/29 w godzinach pracy magazynu, tj. od 700 do 1400 (od poniedziałku do piątku). Instalacja obejmuje uruchomienie i sprawdzenie poprawnego funkcjonowania sprzętu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne parametry i wymagania sprzętu stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na poprawne działanie sprzętu informatycznego na następujących zasadach: 1) Wykonawca gwarantuje, że dostarczony sprzęt jest zgodny z dokumentacją techniczną. Warunki gwarancji są jednolite dla całej dostawy. Wykonawca gwarantuje poprawność działania sprzętu przez okres 36 miesięcy, poczynając od daty podpisania protokołu odbioru ilościowego i jakościowego - ostatniego protokołu z kompletu dostawy. 2) Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnych przeglądów i konserwacji sprzętu, jeśli są one wymagane przez producenta oraz do napraw sprzętu, poprzez oferowaną sieć serwisową, w miejscu zainstalowania sprzętu w siedzibie Zamawiającego. Nieodpłatność obejmuje zarówno robociznę jak i uszkodzone lub zużyte części zamienne. 3) Stwierdzone wady lub niesprawne działanie sprzętu Wykonawca zobowiązuje się usunąć w terminie 5 dni roboczych licząc od daty zgłoszenia. Czas naprawy, od zgłoszenia awarii do jej zakończenia, jest wyłączony z okresu gwarancyjnego. 4) W przypadku niemożności usunięcia wad w terminie, o którym mowa w ppkt. 3) Wykonawca zobowiązany jest na czas naprawy dostarczyć równorzędny sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach. 5) W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy ze zobowiązań wynikających z ppkt. 3) lub 4) Zamawiający może dokonać tych czynności we własnym zakresie, a kosztami obciążyć Wykonawcę. 6) Gwarancja obejmuje bezpłatną aktualizację BIOS-u, oprogramowania sprzętowego i sterowników w czasie trwania okresu gwarancyjnego. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nośnik zawierający te aktualizacje (Odpowiednio do części zamówienia). 7) Zapisy karty gwarancyjnej, jeśli jest zastosowana, sprzeczne z postanowieniami niniejszej umowy są nieważne. 8) W przypadku takiego uszkodzenia dysku twardego, że nie będzie już możliwe skasowanie zawartych w nim danych za pomocą komputera, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany uszkodzonego dysku na nowy. Uszkodzony dysk (a przynajmniej nośniki danych) pozostanie u użytkownika komputera. (Odpowiednio do części zamówienia). 9) Zasady dotyczące danych określone w ppkt. 8) dotyczą również naprawy sprzętu poza siedzibą Zamawiającego, niezależnie od tego, jakiego elementu urządzenia naprawa będzie dotyczyła. 10) Wykonawca zobowiązany jest do wymiany sprzętu na nowy o nie gorszych parametrach w przypadku nie wykonania naprawy w terminie 30 dni od zgłoszenia wady przez Zamawiającego oraz w przypadku ponownego wystąpienia wady części sprzętu, po wykonaniu trzech napraw dotyczących tego samego zespołu. 11) Zamawiający ma prawo dokonywania rozbudowy sprzętu, zgodnie z dokumentacją techniczną przez wykwalifikowany personel Zamawiającego bez utraty gwarancji. Gwarancja obejmuje używanie sprzętu w Urzędzie Statystycznym w Poznaniu oraz jego Oddziałach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.31.40 - Urządzenia do przechowywania dostępu bezpośredniego (DASD) 30.23.46.00 - Pamięć flash 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 48675.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Stacje robocze z monitorami

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Intertrading Systems Technology Sp. z o.o. Oddział Poznań, ul. Św. Rocha 19F/3, 61-142 Poznań., kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 44225.00
  • Oferta z najniższą ceną: 44225.00 oferta z najwyższą ceną: 44225.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Notebooki

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HARDSOFT TELEKOM, ul. Namysłowska 17/19, 60-166 Poznan, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 4450.00
  • Oferta z najniższą ceną: 4450.00 oferta z najwyższą ceną: 4450.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.