Ogłoszenie z dnia 2007-05-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zawiercie: termomodernizacja budynku Przedszkola nr 7 w Zawierciu Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu, do kontaktów: Jerzy Piotrowski, ul. Paderewskiego 49, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6721507, fax 032 6722903, e-mail: mzspp@netpol.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mzspp.netpol.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynku Przedszkola nr 7 w Zawierciu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zawiercie ul. Sienkiewicza 60. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: · ocieplenie ścian zewnętrznych budynku przedszkola - styropian 13 cm i wykonaniem wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego · ocieplenie stropu przedszkola - wełna mineralna 19 cm · ocieplenie stropu podpiwniczenia - styropian 5 cm · wymiana zaworów grzejnikowych na zawory termostatyczne · montaż regulatora pogodowego · demontaż azbestowego pokrycia dachu i wykonanie nowego z blachy stalowej 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) Formularz oferty 2) Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i art.24.1,2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 roku Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego Uwaga: informacja dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych. 6) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego 7) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych 8) Wypełnić druk \Doświadczenie zawodowe9) Wypełnić druk \Potencjał kadrowy 10) Informację banku 11) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia 12) Dokumenty potwierdzające wymaganą jakość i parametry techniczne oferowanych materiałów budowlanych (dotyczy technologii docieplenia ścian zewnętrznych) : 13) dowód wniesienia wadium. 14) kosztorys ofertowy. Szczegóły w SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.08.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 4000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Udzielą co najmniej 3 letniej gwarancji. 2. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i art.24. ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 roku Nr 19, poz. 177). 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - wymagania minimalne: W okresie ostatnich pięciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali przynajmniej trzy zamówienia dotyczące wykonywania termomodernizacji o powierzchni 1500 m2 każda. W celu udokumentowania spełnienia tego wymogu do oferty należy dołączyć: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robot budowlanych (zamówień), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie przynajmniej trzech zamówień dotyczących wykonywania termomodernizacji powierzchni 1500 m2 każda z podaniem daty, miejsca wykonania wraz z dokumentami (referencjami) potwierdzającymi, że roboty wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie. 4. Posiadają polisę OC w wysokości nie mniejszej niż 400 000,00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą:spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzspp.netpol.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W kasie MZOEAS lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.06.2007, godzina 10:05, w Miejskim Zespole Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej- Szkół w Zawierciu ul Paderewskiego 49 w pokoju Dyrektora (pokój nr 2).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.05.2007.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Dostawa produktów leczniczych - program lekowy
- Rozbudowa i modernizacja zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej i wodociągowej Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- Modernizacja kotłowni wraz z montażem układu małej kogeneracji w budynku Szpitala Powiatowego w Zawierciu zlokalizowanego przy ul. Miodowej 14
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie robót budowlanych w budynku Przychodni Rejonowo Specjalistycznej nr 10 przy ul. Hallera 5 w Sosnowcu - ETAP II"
- Remont balkonów budynku przy ulicy Rembeka 9/11 w Piotrkowie Trybunalskim
- Wymiana pokrycia gontowego oraz impregnacja więźby dachowej budynku zajazdu w Kudowie-Zdroju
- Wykonanie robót remontowych wolnych lokali mieszkalnych (pustostanów) stanowiących własność Gminy Wrocław
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczych Straży Pożarnych w Gminie Lipusz
- Budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Skierniewice w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Skierniewice"
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.