eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielbark › remont dachu i elewacji budynku Gimnazjum w Wielbarku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-29

POZYCJA 30476

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wielbark: remont dachu i elewacji budynku Gimnazjum w Wielbarku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Wielbark, do kontaktów: Tomasz Chodyna, ul. Grunwaldzka 2, 12-160 Wielbark, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6218106, fax 089 6218106, e-mail: wielbark@mailbox.olsztyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wielbark.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.wielbark.com.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont dachu i elewacji budynku Gimnazjum w Wielbarku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Budynek Gimnazjum w Wielbarku przy ul. Kopernika 10. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Gimnazjum w Wielbarku. Zakres remontu budynku obejmuje następujące elementy: 1) Roboty budowlane, w tym: wymiana pokrycia dachowego, obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych,wykonanie nowej elewacji budynku,wykonanie nowej instalacji odgromowej, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,remont schodów wejściowych. 2) Roboty elektryczne w tym:wykonanie instalacji odgromowej. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej opracowanej w styczniu 2007r. przez Biuro Projektów i Doradztwa Inwestycyjnego inż. Paweł Materna ul. Paukszty 13, 10-685 Olsztyn oraz w przedmiarach robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumentacja projektowa, specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowią załączniki do SWIZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na wykonywane prace budowlane w wymiarze co najmniej 3 lat. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: 1) Roboty budowlane, 2) Roboty branży elektrycznej, Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót, które stanowią załączniki do SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 5

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 200 zł( słownie: siedem tysięcy dwieście złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24,ust.1i2 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych( Dz.U Nr 19 poz 177 z póź.zm.). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art.22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych. 2) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną, której przedmiotem było wykonanie remontu lub przebudowy lub modernizacji lub budowy nowego obiektu o całkowitej wartości wykonanych robót równej co najmniej 200.000 zł (z VAT). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz robót budowlanych z należytą starannością w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia oraz dokumenty od zleceniodawców potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie (np. opinie, referencje, protokoły itp.). 3) Wykonawcę musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i posiadającymi odpowiednie uprawnienia w danej specjalności, tj. a) co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z ograniczeniami lub bez ograniczeń wydane według obowiązującego Prawa budowlanego lub uprawnienia budowlane im odpowiadające (konstrukcyjno-budowlane) otrzymane według wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz powinna odbyć co najmniej dwuletnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, zgodnie z wymaganiami określonymi w §8 ust.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004 w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, a także innych działań przy zabytku wpisany do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych /Dz.U. nr 150 poz. 1579 z dnia 30.06.2004r./ b) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami specjalności instalacyjnej do kierowania robotami branży elektrycznej (instalacja odgromowa) otrzymane według wcześniej obowiązujących przepisów i będącą członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przdłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz decyzje o stwierdzeniu odpowiedniego przygotowania zawodowego wraz z ich aktualnymi zaświadczeniami o ich przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, a także oświadczenie Wykonawcy sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ dotyczące odbycia co najmniej 2 letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych przez osobę posiadającą uprawienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w §8 ust.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004 w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, a także innych działań przy zabytku wpisany do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych /Dz.U. nr 150 poz. 1579 z dnia 30.06.2004r./ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednocześnie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art.22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę). 2) Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę). 3) Wykaz robót budowlanych wykonanych przez wykonawcę z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wraz z podaniem: wartości oraz daty i miejsca wykonania tych robót (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę). 4) Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót wymienionych w wykazie, np. opinie, referencje. 5) Wykaz osób nadzoru technicznego, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę). 6) Decyzję o nadaniu odpowiednich uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie wydane według aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia (konstrukcyjno-budowlane) wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie wydane według aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia (konstrukcyjno-budowlane) wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 7) Aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa osób posiadających w/w uprawnienia. 8) Oświadczenie Wykonawcy o odbyciu przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane (konstrukcyjno-budowlane) co najmniej 2 letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych, zgodnie z §8 ust.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004 w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, a także innych działań przy zabytku wpisany do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych /Dz.U. nr 150 poz. 1579 z dnia 30.06.2004r./ 9) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do ofert musi być dołączony oryginał pełnomocnictwa lub poświadczoną notarialnie za zgodną z oryginałem jego kopia. 10) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć część zakresu robót podwykonawcy - oświadczenie. Ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą złożyli Tabelę elementów scalonych (według wzoru załączonego do SIWZ) obejmującą cały zakres robót będących przedmiotem niniejszego postępowania, sporządzoną na podstawie wypełnionego (wycenionego) Przedmiaru robót.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wielbark-ug.bip-wm.pl/public/. Opłata: 80 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Bank Spółdzielczy Szczytno Oddział Wielbark numer 19 8838 1057 2008 0500 0202 0001 Zgodnie z art.42 ust. 1 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej zamawiającego pod adresem: wielbark-ug.bip-wm.pl/public/ lub na wniosek Wykonawcy może zostać przesłana za pobraniem pocztowym. Cena SIWZ przypadku jej wysłania pocztą na wniosek Wykonawcy wynosi 80 zł. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.06.2007, godzina 12:00, Urząd Gminy Wielbark ul. Grunwaldzka 2 12-160 Wielbark sala narad.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres realizacji umowy posiadał polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie. Wykonawcom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku naruszenia przez Zamawiającego określonych w ustawie zasad udzielenia zamówienia, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 19 poz. 177 z późniejszymi zmianami) 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.