eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zambrów › Rozbudowa parkingu wraz z przebudową oświetlenia i budową przyłączy kanalizacji deszczowej przy Pływalni Miejskiej w Zambrowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-03

Zambrów: Rozbudowa parkingu wraz z przebudową oświetlenia i budową przyłączy kanalizacji deszczowej przy Pływalni Miejskiej w Zambrowie
Numer ogłoszenia: 304738 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pływalnia Miejska w Zambrowie , ul. Wyszyńskiego 6B, 18-300 Zambrów, woj. podlaskie, tel. 086 276 10 69 276 10 70, faks 086 276 10 69 wew. 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.basendelfin.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu gminnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa parkingu wraz z przebudową oświetlenia i budową przyłączy kanalizacji deszczowej przy Pływalni Miejskiej w Zambrowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa parkingu wraz z przebudową oświetlenia i budową przyłączy kanalizacji deszczowej przy Pływalni Miejskiej w Zambrowie. Zakres prac do wykonania :1)wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego pow. 950 m2, w tym odcinek chodnika z rampą dla pieszych - 78 m2; 2) budowa przyłącza kanalizacji deszczowej wraz z wpustami o łącznej dł. 37m; 3) zmiana usytuowania dwóch słupów oświetleniowych; 4) zamontowanie bramy wjazdowej przesuwnej wraz z furtką, 5) oznakowanie pionowe i poziome parkingu wraz z drogą dojazdową.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium o wartości 5.000 PLN słownie: pięć tysięcy złotych przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez konsorcjum, wadium wnosi lider konsorcjum. Wadium może być wniesione w następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.( Dz.U Nr 109,poz 1158, z póż.zm.), 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Zambrów nr 43 87750009 0010 0101 3143 0003 , z dopiskiem: Rozbudowa parkingu przy Pływalni Miejskiej w Zambrowie

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2) Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust 1 pkt. 1-4 ustawy - prawo zamówień publicznych, 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4) wykonali w okresie ostatnich 5 lat (2003-2008 ),a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie) nie mniej niż dwa zamówienia o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000PLN każde - potwierdzone dokumentem ( np. referencją ) stwierdzającym, że robota została wykonana należycie; 5) Wykażą, że dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności drogowej, legitymującą się zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; oraz osobą posiadającą uprawnienia instalacyjne w zakresie sieci i instalacji sanitarnych legitymującą się zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 6) Wniosą wadium - w postaci opisanej w rozdziale 2 pkt. III SIWZ, 6) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Złożone oferty zostaną sprawdzone zgodnie z przepisami ustawowymi i postanowieniami SIWZ przez komisję przetargową podczas niejawnego posiedzenia komisji. Sprawdzenie spełnienia w/w warunków odbędzie się w oparciu o złożone dokumenty, wyszczególnione w niniejszej SIWZ metodą : spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawcy spełniają warunki wymienione w rozdz.1 pkt.III SIWZ powinni dostarczyć niżej wymienione dokumenty: 1. Wypełniony formularz OFERTA (załącznik nr 1 SIWZ) 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację robót ( załącznik nr 3 ) oraz kserokopie uprawnień budowlanych i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wymagane przepisami ustawy Prawo 5. Wykaz wykonanych robót drogowych w tym min. dwa zadania o wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN każde, w okresie ostatnich 5 lat (2003-2008) ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, ( załącznik nr 4 ) 6. Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Uwaga: Upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 7. W przypadku zatrudnienia podwykonawcy przy realizacji zamówienia, pisemne oświadczenie podwykonawcy o gotowości współpracy z wykonawcą w zakresie realizacji zamówienia ze wskazaniem rzeczowego i finansowego zakresu prac, które podwykonawca będzie wykonywał dla wykonawcy ( przed podpisaniem umowy wykonawca przedstawi do akceptacji zamawiającego umowę z podwykonawcą). 8. Dowód wniesienia wadium - w postaci opisanej w rozdziale 3 SIWZ. 9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.basendelfin.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pływalnia Miejska w Zambrowie ul. Wyszyńskiego 6B - biuro Pływalni.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Pływalnia Miejska w Zambrowie ul. Wyszyńskiego 6B - biuro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.