eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › roboty drogowe - remonty nawierzchni maj±ce na celu prawid³owe funkcjonowanie dróg gminnych na terenie Dzielnicy W³ochy m.st. Warszawy

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2007-05-29

POZYCJA 30468

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: roboty drogowe - remonty nawierzchni maj±ce na celu prawid³owe funkcjonowanie dróg gminnych na terenie Dzielnicy W³ochy m.st. Warszawy Publikacja obowi±zkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upowa¿nione do kontaktów: Miasto Sto³eczne Warszawa - Dzielnica W³ochy, do kontaktów: Ma³gorzata Urbañska, al. Krakowska 257, 02-133 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5758806, fax 022 575 89 24, e-mail: przetargi@ud-wlochy.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiaj±cego (URL): http://www.ud-wlochy.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostêpne s± informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty nale¿y przesy³aæ na adres: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiaj±cego i g³ówny przedmiot lub przedmioty dzia³alno¶ci: Administracja samorz±dowa; Ogólne us³ugi publiczne. Zamawiaj±cy dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiaj±cych: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: roboty drogowe - remonty nawierzchni maj±ce na celu prawid³owe funkcjonowanie dróg gminnych na terenie Dzielnicy W³ochy m.st. Warszawy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub ¶wiadczenia us³ug: roboty budowlane, wykonanie. G³ówne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Dzielnica W³ochy m.st. Warszawy. 1.3) Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Warto¶æ umowy ramowej: Czêstotliwo¶æ oraz warto¶æ zamówieñ, które zostan± udzielone: 1.5) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± roboty drogowe - remonty nawierzchni maj±ce na celu prawid³owe funkcjonowanie dróg gminnych na terenie Dzielnicy W³ochy m. st. Warszawy Przedmiot zamówienia obejmuje: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, - roboty asfaltowe, - roboty brukarskie 1.6) Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie przez oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane wymagañ okre¶lonych przez zamawiaj±cego: nie dotyczy 1.7) Wspólny s³ownik zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielko¶æ lub zakres zamówienia Ca³kowita wielko¶æ lub zakres: Powy¿ej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakoñczenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotycz±ce zamówienia Informacja na temat wadium: 16000,00 z³ 2) Warunki udzia³u Informacje dotycz±ce sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalno¶ci niezbêdne do oceny, czy spe³nia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. z³o¿± o¶wiadczenie ¿e nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia. 2. z³o¿± o¶wiadczenie ¿e spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówieñ publicznych; 3. posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ; 4. posiadaj± niezbêdn± wiedzê w realizacji: - min. 1 zamówienia obejmuj±cego roboty drogowe ( asfaltowe i brukarskie ) o ³±cznej warto¶ci nie mniejszej ni¿ 600 000 z³ brutto lub - min. 1 zamówienia obejmuj±cego roboty asfaltowe o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 400 000 z³ brutto, i - min. 1 zamówienia obejmuj±cego roboty brukarskie o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000 z³ brutto 5. dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia budowlane w specjalno¶ci drogowej do kierowania robotami 6. dysponuj± potencja³em technicznym niezbêdnym do wykonania zamówienia 7. znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia: a)posiadaj± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 150 000,00 z³. b)posiadaj± ¶rodki finansowe lub posiadaj± zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 150 000,00 z³ w postaci: -¶rodków finansowych w banku lub w spó³dzielczej kasie oszczêdno¶ciowo - kredytowej (potwierdzenie salda) lub/i -promesy kredytowej, z której wynika, zdolno¶æ kredytowa Wykonawcy lub/i -opinii bankowej lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z której wynika, ¿e Wykonawca posiada do wykorzystania ¶rodki w postaci kredytu odnawialnego Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych powy¿ej, Komisja bêdzie ocenia³a wed³ug zasady spe³nia /nie spe³nia. Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. 1) O¶wiadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w zwi±zku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 2 do SIWZ; 2) aktualne (wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert ) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3) aktualne (wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert ) za¶wiadczenie z w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 4) aktualna (wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert ) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówieñ publicznych; 5) aktualna (wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert ) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówieñ publicznych dla podmiotów zbiorowych; Ka¿dy z wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o¶wiadczenie i dokumenty wymienione powy¿ej sk³ada oddzielnie. 2. O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków okre¶lonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 3 do SIWZ ; W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców lub pe³nomocnik dzia³aj±cy w imieniu wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. 3. Dokument potwierdzaj±cy dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; Ka¿dy z wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokument ten sk³ada oddzielnie. 4. Wykaz zamówieñ wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie : - min. 1 zamówienie obejmuj±ce roboty drogowe( asfaltowe i brukarskie ) o ³±cznej warto¶ci nie mniejszej ni¿ 600 000 z³ brutto lub - min. 1 zamówienie obejmuj±ce roboty asfaltowe o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 400 000 z³ brutto, i - min. 1 zamówienie obejmuj±ce roboty brukarskie o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000 z³ brutto Wykaz zamówieñ nale¿y sporz±dziæ wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu zamówieñ nale¿y do³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie. W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, do¶wiadczenie zawodowe bêdzie oceniane ³±cznie. 5. Wykaz osób i podmiotów (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SIWZ), które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, w tym: kierownik robót posiadaj±cy uprawnienia budowlane w specjalno¶ci drogowej do kierowania robotami Kierownik robót musi byæ wpisany na listê cz³onków Okrêgowej Izby Samorz±du Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r, Nr 5, poz. 42 ze zm.). Do oferty nale¿y do³±czyæ kserokopiê uprawnieñ kierownika robót oraz aktualne (na dzieñ sk³adania oferty) za¶wiadczenia o jego przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego. W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego - wykaz osób i podmiotów musi spe³niaæ ³±cznie wymagania Zamawiaj±cego 6.Wykaz niezbêdnych do wykonania zamówienia narzêdzi i urz±dzeñ, jakimi dysponuje Wykonawca, w tym minimum sprzêt wymieniony poni¿ej - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SIWZ: Lp.,Rodzaj sprzêtu, Wymagana ilo¶æ: 1).Koparko-³adowarka -1 szt.; 2)Samochód wy³adowczy -2 szt.; 3)Rozk³adarka mas bitumicznych -1 szt.; 4)Zagêszczarki p³ytowe -3 szt.; 5)Walec drogowy:- metalowy g³adki -1 szt., - ogumiony -1 szt.; 6)frezarka -1 szt. W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego potencja³ techniczny bêdzie oceniany ³±cznie. 7. 1) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 150 000,00 z³ potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci. W przypadku polisy (innego dokumentu) z kwot± wyra¿on± w innej walucie ni¿ PLN warto¶æ ubezpieczenia zostanie przeliczona po ¶rednim kursie waluty obcej og³oszonym przez NBP w dniu ukazania siê og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego sk³adaj± wymienione dokumenty o ³±cznej warto¶ci nie mniejszej ni¿ 150 000,00 z³ wspólnie (lub sk³ada je jeden z Wykonawców); 2)informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 150 000,00 z³ w postaci: -¶rodków finansowych w banku lub w spó³dzielczej kasie oszczêdno¶ciowo - kredytowej (potwierdzenie salda) lub/i -promesy kredytowej, z której wynika, zdolno¶æ kredytowa Wykonawcy lub/i -opinii bankowej lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z której wynika, ¿e Wykonawca posiada do wykorzystania ¶rodki w postaci kredytu odnawialnego. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego sk³adaj± informacje banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, w których Wykonawcy posiadaj± rachunki potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawcy ( lub jeden z Wykonawców) posiadaj± ³±cznie ¶rodki finansowe lub ³±cznie (albo jeden z Wykonawców) posiadaj± zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 150 000,00 z³;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena oferty brutto 100 2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Okre¶lenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ud-wlochy.waw.pl. Op³ata: 34 Waluta PLN. Warunki i sposób p³atno¶ci: SIWZ mo¿na odebraæ w siedzibie zamawiaj±cego pok. Nr 213, piêtro II, w poniedzia³ki od godz: od 10:00 - 18:00, w pozosta³e dni od wtorku do pi±tku od godz. 8:00 do 16:00 lub za zaliczeniem pocztowym. SIWZ bêdzie zamieszczona równie¿ na stronie internetowej zamawiaj±cego: http://www.ud-wlochy.waw.pl od dnia publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. W przypadku przes³ania SIWZ poczt±, Wykonawca ponosi dodatkowo koszty op³aty pocztowej. 3.2) Opis potrzeb i wymagañ umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 28.06.2007 godzina 12:00. 3.4) Jêzyki, w których mo¿na sporz±dzaæ wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.06.2007, godzina 12:15, Siedziba Zamawiaj±cego, adres, j.w. sala 205, piêtro II.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPE£NIAJ¡CE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wys³ania niniejszego og³oszenia: 25.05.2007.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.