To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-12
Warszawa: ZAKUP MEBLI CZĘŚĆ IIA, zakup i dostawa krzeseł biurowych obrotowych i krzeseł konferencyjnych dla Urzędu Transportu Kolejowego oraz dla Oddziałów Terenowych Urzędu
Numer ogłoszenia: 304648 - 2015; data zamieszczenia: 12.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 218092 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Transportu Kolejowego, Aleje Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 749 14 00, faks 22 749 14 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP MEBLI CZĘŚĆ IIA, zakup i dostawa krzeseł biurowych obrotowych i krzeseł konferencyjnych dla Urzędu Transportu Kolejowego oraz dla Oddziałów Terenowych Urzędu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ZAKUP MEBLI CZĘŚĆ IIA, zakup i dostawa krzeseł biurowych obrotowych i krzeseł konferencyjnych dla Urzędu Transportu Kolejowego oraz dla Oddziałów Terenowych Urzędu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Część nr 1: Zakup krzeseł biurowych obrotowych 105 szt. Część nr 2: Zakup krzeseł konferencyjnych 145 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przewidywaną ilość zamawianego asortymentu, minimalne wymagania, funkcjonalności oraz parametry, jakie spełniać musi ww. asortyment wraz z informacjami o innego rodzaju obowiązkach nakładanych na Wykonawcę zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, zwany dalej OPZ, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Opis zasad oraz warunków szczegółowych realizacji umowy, zawiera wzór umowy, będący Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00 - Krzesła .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup krzeseł biurowych obrotowych w ilości 105 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AKCCEPT P.JUSIŃSKI M.PYZEL" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"AKCCEPT P.JUSIŃSKI M.PYZEL" SPÓŁKA JAWNA
- AKCCEPT P.Jusiński, M.Pyzel Spółka jawna, ul. Podchorążych 71/3, 00-722 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92393,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 111740,58
Oferta z najniższą ceną: 111195,57 / Oferta z najwyższą ceną: 135799,93
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Zakup krzeseł konferencyjnych w ilości 145 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MIKOMAX WARSZAWA Sp. z o.o., ul. Młynarska 8/12, 01-194 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69592,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 78295,65
Oferta z najniższą ceną: 59747,25 / Oferta z najwyższą ceną: 106082,58
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sprzedaż i następcze przechowywanie produktu leczniczego przeciwgruźliczego (...) postępowanie uzupełniające)
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego pojemników służących do zbierania stałych, niebezpiecznych odpadów medycznych
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Dzielna 4 m. 22 część nr 2: A. Sulkiewicza 8 m. 12
- Druk i dystrybucja publikacji wybranych wzorów matematycznych oraz wybranych wzorów i stałych fizykochemicznych
- dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych wraz z pakietami powitalnymi z logo NFZ
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.130.2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń Gminnego Żłobka w Nowogródku Pomorskim
- "Zakup, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do nowych pomieszczeń Żłobka Gminnego w Piekoszowie"
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska
- Dostawa fabrycznie nowych mebli do warsztatów i pracowni CKZ do realizacji zajęć praktycznych.
- Zakup i dostawa mebli biurowych oraz mebli na potrzeby pomieszczeń pielęgniarskich i sal pacjentów dla SPZZOD w Augustowie.
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





