To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-03
Gdańsk: ZP/PN/12/2011 Dostawa i wykonanie mebli wraz z montażem CH Manhattan.
Numer ogłoszenia: 3044 - 2012; data zamieszczenia: 03.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 322743 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada Korzeniowskiego, ul. Targ Rakowy 5/6, 80-806 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3019618, faks 058 3019618.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/PN/12/2011 Dostawa i wykonanie mebli wraz z montażem CH Manhattan..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania: Zadanie A meble wykonywane według projektu (m.in. lada biblioteczna, szafki, regały biblioteczne, regały na multimedia, oznakowanie regałów, blokery, prezentery do książek, stanowiska komputerowe, ramy wystawiennicze) oraz Zadanie B meble gotowe (m.in. biurka, wózki pod komputery, stoliki, regały, nadstawki, krzesła, szafy aktowe, szafy ubraniowe, fotele, sofy). Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania, gdyż Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie B dostawa mebli gotowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Techniczno-Handlowe Rafał Rytwiński w Poznaniu, Os. Łokietka 11/30, 61-616, 61-616 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94194,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 83036,07
Oferta z najniższą ceną: 83036,07 / Oferta z najwyższą ceną: 116516,67
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- DOSTAWA I INSTALACJA INFRASTRUKTURY POD STACJĘ BAZOWĄ SYSTEMU TETRA W OBIEKTACH KPP W WEJHEROWIE ORAZ KP W ŁEBIE
- Dostawa, wniesienie oraz montaż wraz z podłączeniem do istniejących instalacji, modułowego systemu dydaktycznego modelującego zachowanie się cieczy w procesach przemysłowych
- Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej na podstawie kart flotowych dla potrzeb Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Gdańsku w 2026 r.
- Dostawa trokarów laparoskopowych i zamykaczy na potrzeby Bloku Operacyjnego Kliniki Chirurgii Onkologicznej, Transplantacyjnej i Ogólnej UCK
- Usługa przeprowadzenia ilościowej analizy mikroRNA (miRNA) metodą sekwencjonowania wysokoprzepustowego
- Utrzymanie Systemu Wskaźnikowego Pomiaru pyłu PM10 na terenie Gmin Gdynia, Sopot i Wejherowo w latach 2025-2026
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, wniesienie, montaż i ustawienie siedzisk oraz dostawa, montaż, konfiguracja i uruchomienie szatni samoobsługowej w budynku Sądu Rejonowego, ul. 11 Listopada, 26 - 400 Przysucha
- Zakup wyposażenia do przedszkola w Waśniowie i w Mominie - wyposażenie szkolne o charakterze ogólnoużytkowym
- Dostawa mebli i wyposażenia
- Dostawa mebli biurowych przeznaczonych do siedziby Biura Delegowanego Prokuratora Europejskiego przy Prokuraturze Regionalnej w Lublinie
- Utworzenie instytucji opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w formie 1 dziennego opiekuna pod adresem: Dziaduszyce 23, 32-218 Słaboszów (postępowanie powtórzone)
- "Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sali warsztatowej dla doradców zawodowych"
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.