eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrcz › PRZYGOTOWANIE PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY, DECYZJI O USTALENIU LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO TERENU GMINY DOBRCZ.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-29

Dobrcz: PRZYGOTOWANIE PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY, DECYZJI O USTALENIU LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO TERENU GMINY DOBRCZ.
Numer ogłoszenia: 30441 - 2009; data zamieszczenia: 29.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrcz , ul. Długa 50, 86-022 Dobrcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3648010, faks 052 3648032.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYGOTOWANIE PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY, DECYZJI O USTALENIU LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO TERENU GMINY DOBRCZ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego terenu gminy Dobrcz, zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 ze zm.) i przepisami szczególnymi wraz z analizą funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu w zakresie warunków, o których mowa w w/w ustawie oraz w obowiązujących rozporządzeniach. Szacunkowa ilość projektów decyzji do przygotowania - 350 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.00.00 - 74.25.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający nie pobiera

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - w przetargu mogą wziąć udział (złożyć ofertę) oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 tejże ustawy, - złożenie oferty zgodnie ze Specyfikacją istotnych warunków zamówienia, - posiadanie uprawnień urbanistycznych lub architektonicznych oraz członkostwo w Okręgowej Izbie Urbanistów lub Architektów, - wykonanie w roku 2007 i 2008 zamówień tożsamych z przedmiotem przetargu w ilości porównywalnej z zakresu zamówienia tj. min. po 300 projektów decyzji rocznie dla 1 gminy, (licząc każdy rok oddzielnie),.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oferta pod rygorem jej odrzucenia i wykluczenia wykonawcy z postępowania przetargowego musi zawierać następujące dokumenty, a) formularz oferty, zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik do niniejszej Specyfikacji, b) pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 2), c) aktualny (tzn. wydany lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 m-cy ) wyciąg z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej, d) wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia. Kopię uprawnień urbanistycznych lub architektonicznych oraz kopie zaświadczeń o przynależności do Izby Urbanistów lub Architektów dla tych osób, e) kopię polisy lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, f) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich dwóch lat zamówień (rok 2007 i 2008) wraz z referencjami potwierdzającymi ilość przygotowanych projektów decyzji i że zostały one należycie wykonane. (w ilości minimum po 300 szt. projektów decyzji rocznie dla 1 gminy, licząc każdy rok oddzielnie),.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrcz.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobrcz, ul. Długa 50, 86-022 Dobrcz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2009 godzina 10:15, miejsce: Urząd Gminy Dobrcz, ul. Długa 50, 86-022 Dobrcz, pokój nr 14 - sekretariat-piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.