Ogłoszenie z dnia 2006-06-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bydgoszcz: wykonanie oświetlenia zewnętrznego i iluminacji budynku Opera Nova w Bydgoszczy Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycyjnej Sp. z o.o., do kontaktów: Wiesław Rzeszutko Ewa Kuzdra, ul. Fordońska 353, 85-766 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3433710, fax 052 3444101, e-mail: firma@poi.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.poi.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Realizator Inwestycji -Spółka z o.o.; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie oświetlenia zewnętrznego i iluminacji budynku Opera Nova w Bydgoszczy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: budynek Opera Nova w Bydgoszczy przy ul. M. Focha. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie oświetlenia zewnętrznego i iluminacji budynku Opera NOVA w Bydgoszczy Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w projektach technicznych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót. Zakres prac obejmuje: - linie kablowe nn na budynku - rozdzielnice ROI i tablice TS-1 - oprawy oświetlenia iluminacyjnego - słupki elektryczne w terenie wraz z tablicami E10 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca na potwierdzenie spełnienia warunków, jest zobowiązany dostarczyć niżej wymienione dokumenty: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w pkt. 7.1. WP - (wg wzoru Zamawiającej stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ), 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w pkt. 8.2. ppkt.4) SIWZ, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w pkt. 8.2. ppkt.5) SIWZ, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 30% wartości oferty wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimum 500.000,00 zł, 8) Wykaz podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w szczególności: a) wskazanie kierownika odpowiedzialnego za montaż dostarczonego sprzętu , b)wskazanie podwykonawców wraz z zakresem robót, które wykonawca będzie wykonywał za pomocą podwykonawców 9) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przynajmniej 3 robót w zakresie iluminacji budynków, budowli a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z których każda o wartości nie mniejszej niż 500 tys. zł , z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (wg wzoru Zamawiającej stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). 10) Dowód wniesienia wadium. 11) Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia . 12) Kosztorys szczegółowy oferowanych do wykonania robót 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w projektach technicznych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót. Zakres prac obejmuje: - linie kablowe nn na budynku - rozdzielnice ROI i tablice TS-1 - oprawy oświetlenia iluminacyjnego - słupki elektryczne w terenie wraz z tablicami E10 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 20.000,00 pln wyłącznie w niżej wymienionych i tym samym dopuszczonych przez Zamawiającą o formach jego wniesienia tj. w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 ze zmianami). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz udokumentuje zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 3 zamówień z zakresu iluminacji budynków, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - iluminacja obiektów, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia co udokumentuje informacją z banku o posiadaniu zdolności kredytowej w kwocie nie mniejszej niż 30% wartości oferty, 4) w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządzili szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie; 5) w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; 6) wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 7) jest wykonawcą, który nie został skazany z przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 8) będąc podmiotem zbiorowym, nie posiada orzeczenia sądu zakazującego ubieganie się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 9) wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, ani nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności; 10) wniesie wymagane wadium; 11) udzieli co najmniej 3 letniej gwarancji , 12) przedłoży kosztorys szczegółowy na roboty objęte ofertą, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: cena spełnienia warunków udziału wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana wg reguły spełnia - nie spełnia tj. na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnienie wymaganych warunków Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 7 jest zobowiązany dostarczyć niżej wymienione dokumenty: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w pkt. 7.1. WP - (wg wzoru Zamawiającej stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ), 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w pkt. 8.2. ppkt.4) SIWZ, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w pkt. 8.2. ppkt.5) SIWZ, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 30% wartości oferty wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimum 500.000,00 zł, 8) Wykaz podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w szczególności: a) wskazanie kierownika odpowiedzialnego za montaż dostarczonego sprzętu , b) wskazanie podwykonawców wraz z zakresem robót, które wykonawca będzie wykonywał za pomocą podwykonawców 9) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przynajmniej 3 robót w zakresie iluminacji budynków, budowli a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z których każda o wartości nie mniejszej niż 500 tys. zł , z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (wg wzoru Zamawiającej stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). 10) Dowód wniesienia wadium. 11) Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia . 12) Kosztorys szczegółowy oferowanych do wykonania robót
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poi.com.pl; www.opera.bydgoszcz.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub zaliczenie pocztowe. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.07.2006, godzina 09:15, Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycyjnej Sp. z o.o. Bydgoszcz 85-766, ul. Fordońska 353 pok. 27.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.06.2006.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Usługa utrzymania czystości w obiekcie Centrum Nauki i Kultury Młyny Rothera oraz na terenie zewnętrznym.
- Dostawa mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- Dostawa rezerwy wyposażenia ratownika na potrzeby Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy II post.
- Kompleksowa dostawa i dystrybucja en. elektrycznej w obiektach ZSCKR w Bydgoszczy
- Dostawa sprzętu medycznego i ratowniczego na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2026
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





