eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cegłów › Karosacja samochodu pożarniczego typu GBA na podwoziu Star 266 dla OSP Mienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-30

Cegłów: Karosacja samochodu pożarniczego typu GBA na podwoziu Star 266 dla OSP Mienia
Numer ogłoszenia: 304238 - 2013; data zamieszczenia: 30.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cegłów , ul. Kościuszki 4, 05-319 Cegłów, woj. mazowieckie, tel. 025 579 59 48, 025 759 59 39, faks 025 759 59 38.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ceglow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Karosacja samochodu pożarniczego typu GBA na podwoziu Star 266 dla OSP Mienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: KABINA ZESPOLONA Kabina czterodrzwiowa, jednomodułowa-zespolona w układzie miejsc 1+1+4 (siedzenia przodem do kierunku jazdy), dobudowana do istniejącej Przebudowa przodu z szybą panoramiczną : -przebudowa podszybia (zewnętrznego i wewnętrznego) -przebudowa naroży okiennych przednich -montaż przedniej szyby od Stara 244 -montaż nowych mechanizmów wycieraczek -montaż nowych ramion i piór wycieraczek (3 szt) -modernizacja deski rozdzielczej WYKOŃCZENIE KABINY ZESPOLONEJ -wykonanie w nadszybiu przednim półki do montażu radiostacji, radia, sterowania sygnałami uprzywilejowanymi -w środku kabiny zespolonej pod sufitem - wykonanie specjalnej półki na drobny sprzęt i dokumenty -barierka wewnętrzna rurowa pomiędzy przedziałem przednim i tylnym -ocieplenie ścian sufitu i podłogi -wyłożenie wykładziną miękką, ścian, drzwi i sufitu -podłoga kabiny załogi wyłożona blachą aluminiową łezkową -wymiana dywaników na podłodze w kabinie (kierowca +dowódca) w części przedniej -wymiana uszczelek drzwi kabiny -wieszaki na ubrania -montaż nowych stopni wejściowych do kabiny od strony kierowcy i dowódcy -stopnie do kabiny załogi ,obłożone blachą aluminiową -założenie nowych chlapaczy przy kabinie -wymiana siedzeń (kierowca i dowódca) na nowy typ -siedzenia pokryte materiałem łatwozmywalnym, odpornym na rozdarcie i ścieranie -siedzenia dla załogi skrzynkowe, uchylne, tapicerowane, piankowe z miejscem na drobny sprzęt Kabina wyposażona: -oświetlenie dla dowódcy -oświetlenie wewnętrzne kabiny załogi -montaż panelu sterowania radiostacją i urządzeniem sygnalizacyjnym w przedniej półce w nadszybiu ZABUDOWA NADWOZIA -ZABUDOWA POŻARNICZA -konstrukcja wykonana z profili stalowych zamkniętych odpowiednio zakonserwowanych -poszycie zewnętrzne wykonane z blachy aluminiowej, mocowane metodą klejenia -po trzy schowki na bokach pojazdu na sprzęt i wyposażenie, zamykane żaluzjami wodo-i pyłoszczelnymi ze sprężynowym wspomaganiem otwarcia, wykluczającym samoczynne opadanie, wyposażone w jeden klucz, który pasuje do wszystkich zamków. -dostęp do sprzętu z zachowaniem wymagań ergonomii. -konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzenie wody z ich wnętrza -spody schowków wyłożone blachą aluminiową łezkową -ściany schowków wyłożone blachą aluminiową strukturalną -szuflady, podesty i tace wystające w pozycji otwartej, powyżej 250 mm poza obrys pojazdu posiadają oznakowanie ostrzegawcze -szuflady i wysuwne tace, automatycznie blokują się w pozycji zamkniętej i całkowicie otwartej, oraz posiadają zabezpieczenie przed całkowitym wypadnięciem -uchwyty, klamki wszystkich urządzeń samochodu, drzwi żaluzjowych, szuflad, podestów, tac, umożliwiają ich obsługę w rękawicach W schowkach uchwyty do mocowania n/w sprzętu: armatury: -prądownic, rozdzielacza, przełączników, zbieracza, smoka, stojaka hydrantowego, klucza hydrantowego , kluczy pożarniczych , pływaka, łopaty, szpadla, wideł itp. -urządzeń sygnalizacyjnych: latarek, stojaków, lamp ostrzegawczych, radiotelefonów, taśm itp -narzędzi pracy: łom, młot, topór, siekiera itp -schowki przeznaczone na sprzęt wodny , wyposażone w stojaki na węże 52 i 75 -miejsce i mocowania na pozostały sprzęt wg obowiązujących przepisów -rozmieszczenie sprzętu wg propozycji Zamawiającego -dostęp do sprzętu z zachowaniem wymagań ergonomii Schowki przystosowane do wyposażenia w: -miejsce na agregat prądotwórczy -paleta wysuwana na urządzenia ratownicze -paleta wysuwana na motopompę pływającą -miejsce na pilarki do drewna i betonu -miejsce na pompę szlamową itp. -uchwyty na aparaty powietrzne w kabinie załogi -z tyłu pojazdu przedział pracy autopompy, zamykany żaluzją aluminiową -dach zabudowy w formie podestu roboczego-użytkowy, w wykonaniu antypoślizgowym wyłożony blachą aluminiową łezkową -balustrada ochronna boczna i przednia - dachu wyłożona blachą aluminiową łezkową -na dachu uchwyty na węże ssawne, drabinę nasadkową, bosak, mostki przejazdowe, wytwornice piany, prądownice pianowe ,klucz i stojak hydrantowy, smok, pływak, kosz, tłumice -drabinka wejściowa na dach - składana -skrytki na sprzęt i przedział autopompy wyposażone w oświetlenie wewnętrzne ZBIORNIK WODY -zbiornik wody 2000 - 2400 l stalowy odpowiednio zakonserwowany. Zbiornik wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiające jego bezpieczną eksploatację z układem zabezpieczającym przed wypływem wody w czasie jazdy. Zbiornik wyposażony w falochrony i posiada właz rewizyjny oraz system odwadniający. Zbiornik wyposażony w instalację napełniania z hydrantu ,króciec z nasadą 1x75 i zaworem. Zbiornik wyposażony w instalację przelewową i grawitacyjnego opróżniania AUTOPOMPA autopompa jednozakresowa o wydajności 1600l/min - typ A16/8, zlokalizowana z tyłu pojazdu w obudowanym przedziale zamykanym żaluzją aluminiową z możliwością ogrzewania, napęd autopompy poprzez montaż przystawki odbioru mocy i wałów napędowych. Autopompa wyposażona w urządzenie odpowietrzające. Autopompa umożliwia podanie wody do zbiornika samochodu. Autopompa umożliwia podanie wody i wodnego roztworu środka pianotwórczego do minimum: -dwóch nasad tłocznych 75 zlokalizowanych z tyłu pojazdu -linii szybkiego natarcia -działka wodno - pianowego INSTALACJA WODNA -instalacja zalewania zbiornika głównego przez autopompę-króciec 1x110 -instalacja niskiego ciśnienia z autopompy - króciec 2x75 -konstrukcja układu wodnego powinna umożliwić jego całkowite odwodnienie -na wlocie ssawnym kolektora pompy, jest zamontowany element zabezpieczający przed przedostaniem się do pompy zanieczyszczeń stałych W przedziale pracy autopompy znajdują się na tablicy sterującej następujące urządzenia kontrolno-sterownicze pracy pompy: -manowakuometr -manometr niskiego ciśnienia -elektroniczny wskaźnik poziomu wody w zbiorniku -regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu-regulacja obrotów autopompy -wyłącznik silnika pojazdu DZIAŁKO WODNO - PIANOWE -wyprowadzenie na działko na podest dachu z zaworem 2/1/2 cale, -montaż działka wodno-pianowego o regulowanej wydajności od 800 do 1600 l/min, umieszczonego na dachu pojazdu -przy podstawie działka zamontowany zawór odcinający SZYBKIE NATARCIE -wyprowadzenie na szybkie natarcie na kolektorze tłocznym -montaż linii szybkiego natarcia niskociśnieniowego z wężem o długości 40 mb z prądownicą i układem zwijania, przekładnią zębatą z hamulcem i korbą MASZT OŚWIETLENIOWY - wysuwany pneumatycznie - prosty - sterowany góra-dół -najaśnice o mocy 2000 W INSTALACJA ELEKTRYCZNA Oznakowanie pojazdu uprzywilejowanego: -wymiana instalacji elektrycznej na 24 V -wyposażenie w urządzenia sygnalizacyjno - oświetleniowe, akustyczne i świetlne -z przodu pojazdu na dachu kabiny- belka sygnalizacyjna - zespolona z możliwością podawania komunikatów słownych -pojedyncza lampa sygnalizacyjna niebieska z tyłu pojazdu -pojazd wyposażony w dodatkowy sygnał pneumatyczny włączany z miejsca kierowcy -montaż panelu sterowania sygnałami w przedniej półce pod nadszybiem -instalacja elektryczna wyposażona w główny wyłącznik prądu-odcinający wszystkie odbiorniki z wyjątkiem ,tych które wymagają stałego zasilania -pojazd wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową włączonego biegu wstecznego -skrytki na sprzęt i przedział autopompy wyposażone w oświetlenie typ LED -pojazd posiada oświetlenie pola pracy wokół samochodu zapewniające oświetlenie w warunkach słabej widoczności oraz dachu samochodu -pojazd wyposażony w gniazdo do ładowania akumulatorów ze źródła zewnętrznego -montaż lamp odblaskowych bocznych, -montaż lampy szperacz - dwulampowej z niezależnym podłączeniem -montaż osiatkowania na lampy sygnalizacyjne -montaż dodatkowego głośnika do radiostacji, w przedziale pracy autopompy -montaż 2 lamp pulsacyjnych, niebieskich z generatorem na osłonie rurowej -wykorzystanie istniejącego niezależnego ogrzewania w kabinie zespolonej LAKIEROWANIE -nadbudowy specjalnej, kabiny kierowcy lakierami akrylowymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami -kolorystyka: elementy podwozia - czarne -błotniki i zderzaki - białe -kabina, zabudowa- RAL 3000 -konserwacja podwozia -napisy na samochodzie (w tym oznaczenie jednostki) PRACE UZUPEŁNIAJĄCE PRZY PODWOZIU -regeneracja resorów tył -przestawienie zbiornika paliwa i przeróbka wlewu -przestawienie zbiorników powietrza -przeniesienie akumulatorów pod zabudowę w miejsce zlikwidowanego zbiornika -przegląd i naprawa układu hamulcowego -przegląd i naprawa układu pneumatycznego -przegląd układu napędowego -przegląd przedniego zawieszenia -badanie techniczne pojazdu po zabudowie pożarniczej 3.Oferowany pojazd musi spełniać wymagania ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz przepisów powiązanych odnoszących się do pojazdów straży pożarnej. 4.Pojazd obowiązkowo powinien przyjechać do Zamawiającego o własnych siłach (na kołach). W czasie przejazdu musi być obecny przedstawiciel OSP Mienia. 5.Wykonawca zobowiązany jest do odbioru pojazdu Star 266 od OSP Mienia, 05-319 Cegłów, Mienia 33.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 3000,00zł (trzy tysiące)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien udokumentować, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na karosacji samochodu ratowniczo-gaśniczego na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00zł netto każda z usług.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000, 00 zł;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy dotyczących: 1)Zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy na skutek zmiany stawki podatku VAT. 2)Zmiany przedstawiciela Zamawiającego, zmiany osoby odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia - po stronie Wykonawcy. 3)Zmiany danych osobowych oraz rachunku bankowego. 4)Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy: a)wydłużenie terminu zakończenia realizacji umowy na skutek działań osób trzecich uniemożliwiających realizację zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. b)skrócenie terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy. 3.Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego przesyłania do Zamawiającego pisemnej informacji o zmianie danych Wykonawcy zawartych w umowie. Zmiana ta nie wymaga dokonania zmiany umowy. 4.W przypadku nie powiadomienia przez Wykonawcę Zamawiającego o zmianie danych zawartych w umowie, wszelką korespondencję wysyłaną przez Zamawiającego zgodnie z posiadanymi przez niego danymi strony uznają za doręczoną.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ceglow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Cegłów ul. Kościuszki 4 05-319 Cegłów pok. nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Cegłów ul. Kościuszki 4 05-319 Cegłów pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.