Ogłoszenie z dnia 2011-09-26
Wyszków: Dostawa materiałów biurowych na II półrocze 2011r. w związku z realizacją projektu Dobry zawód-dobra praca dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Numer ogłoszenia: 304230 - 2011; data zamieszczenia: 26.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Praktycznego w Wyszkowie, Ul. I Armii Wojska Polskiego 82 A, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 29 742 48 06, faks 29 742 48 06.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych na II półrocze 2011r. w związku z realizacją projektu Dobry zawód-dobra praca dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych (II półrocze 2011r) dla projektu Dobry zawód-dobra praca dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, wymienionych w załączniku nr 2.1 i 2.2 szczegółowa oferta cenowa- wykaz asortymentu, przy czym: 2.w załączniku nr 2.1 określono materiały dydaktyczne dla uczestników Projektu Dobry zawód - dobra praca 3.w załączniku nr 2/2 określono materiały biurowe dla Biura Projektu Dobry zawód- dobra praca. 4.Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz dobrej jakości. 5.Okres ważności wszystkich dostarczonych artykułów powinien wynosić minimum 12 m-cy od dnia dostawy. 6.Zamawiający nie dopuszcza wskazania w ofercie regenerowanych wkładów drukujących, tj. takich, które wytworzono przez samo uzupełnienie środka drukującego lub z pominięciem procesu produkcyjnego. 7.Wykonawca posiada prawo przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego, tzn. innego niż podany w załączniku nr 2.1 i 2.2 do SIWZ, pod warunkiem że posiada on takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe, jak produkt oryginalny. Przez produkty równoważne rozumie się zamienniki charakteryzujące się pełną kompatybilnością z urządzeniami, w których mają być użytkowane jako materiały eksploatacyjne, a także posiadające nie gorsze niż produkt oryginalny parametry w zakresie jakości wydruku i wydajności. 8.W razie przedstawienia produktu równoważnego należy wpisać jego określenie (markę i model) w tabelce formularza szczegółowej oferty cenowej obok określonego przez Zamawiającego w załączniku nr 2.1 i 2.2. 9.Wszystkie wymienione w załączniku nr 2.1 i 2.2 artykuły powinny odpowiadać wymaganiom tam określonym i posiadać cechy pierwotnego opakowania. 10.Zamawiający może zażądać próbek w celu oceny jakości przedstawionych w ofercie produktów. 11.Szczegółowy przedmiot zamówienia opisany został w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2.1 i 2.2 niniejszej SIWZ. 12.Oznaczenie przedmiotu zamówienia według CPV: - 30.19.00.00-7. 13.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wystawił oddzielnie jedną fakturę według asortymentu przedstawionego w załączniku nr 2.2, tj. za materiały biurowe dla Biura Projektu zaś za asortyment z załącznika nr 2.1- materiały dydaktyczne dla uczestników Projektu, według podziału na poszczególne zadania projektowe wskazane w załączniku nr 4 (w sumie na asortyment z obu załączników 10 faktur)- co przyspieszy i ułatwi rozliczenie poszczególnych zadań projektu Dobry zawód - dobra praca..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Dobry zawód-dobra praca - Europejski Fundusz Społeczny, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HURT-DETAL Alicja Sikorska, ,, 07-200 Wyszków, ul. Jana Matejki 2, 07-200 Wyszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23379,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22912,65
Oferta z najniższą ceną: 22912,65 / Oferta z najwyższą ceną: 23119,26
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postepowanie prowadzono w trybie zapytania o cenę (art. 69-73 ustawy Prawo zamówień publicznych) z uwagi na fakt, iż przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych.
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- Dostawa wyrobów jednorazowego użytku z włókniny i folii do SPZZOZ w Wyszkowie
- "Budowa tężni solankowej na terenie Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku" w ramach programu: ,,Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Adaptacji do Zmian Klimatu - Mazowsze dla klimatu 2025".
- "Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej"
- Dostawa nici i materiałów szewnych do SPZZOZ w Wyszkowie
- Dostawa heparyn do SPZZOZ w Wyszkowie
- Strategia rozwoju ponadlokalnego obszaru funkcjonalnego miasta Wyszkowa ze szczególnym uwzględnieniem mobilności na lata 2026-2050
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kopert i papieru xero - 2 zadania
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Jednostek Organizacyjnych PBŚ
- Dostawa materiałów na potrzeby projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Dostawa i montaż wyposażenia do świetlicy i sali sesyjnej przy ul. Poznańskiej nr 19 w Miedzichowie z podziałem na zadania
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych do Sądu Najwyższego
- "Dostawa papieru kserograficznego i artykułów biurowych na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.