eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Powidz › Dostawa materiałów elektrycznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-12

Powidz: Dostawa materiałów elektrycznych
Numer ogłoszenia: 304132 - 2014; data zamieszczenia: 12.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 222722 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3293, ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz, woj. wielkopolskie, tel. 63 277 44 71, faks 63 277 41 00, 2774111.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów elektrycznych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy. 2.Oferowane produkty muszą spełniać minimalne parametry określone przez Zamawiającego w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ). 3.Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest podać producenta, kod lub symbol umożliwiający jednoznaczna identyfikację towaru, parametry proponowanego produktu, który oferuje dla każdej z pozycji asortymentowej - Formularza cenowego - Załącznik nr 2 do SIWZ. Nie wypełnienie kolumn nr 3, 4 załącznika nr 2 do SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. 5.Wszystkie dostarczone materiały stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być fabrycznie nowe, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem gwarancji w wymiarze określonym przez producenta przedmiotu umowy oraz muszą spełniać wymagania odpowiadające normom jakościowym oraz bezpieczeństwa określonych dla tych produktów. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. Zamiast materiałów wskazanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz załączników do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. Czynność udokumentowania równoważności spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający wymaga od niego udokumentowania powyższego faktu poprzez przedłożenie odpowiednich dokumentów potwierdzających równoważność zaproponowanych produktów np. deklaracji zgodności, aprobaty technicznej specyfikacji, opisu lub innego dokumentu. W przypadku zaoferowania produktów zamiennych na Dostawcy spoczywa obowiązek wykazania za pomocą dokumentów technicznych, że posiadają one parametry części oryginalnych. 6.Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot umowy w wymiarze określonym przez producenta. Wykonawca odpowiada za wady prawne i fizyczne ujawnione w dostarczonym przedmiocie zamówienia i ponosi z tego tytułu wszelkie zobowiązania na zasadach określonych w przepisach Kodeksu Cywilnego. 7.Wymagania szczegółowe dot. realizacji zamówienia: a)Wykonawca zobowiązuje się do dostaw przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ). b)miejscem dostawy oraz odbioru jakościowo-ilościowego przedmiotu zamówienia są magazyny Odbiorcy: - Infrastruktura Ogólna Powidz, ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz oraz SOI ZZ Jarocin, ul. Wojska Polskiego 71, 63-200 Jarocin - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ; c)przedmiot zamówienia ma być dostarczony transportem Wykonawcy (na jego koszt i ryzyko). Dostawa będzie realizowana od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 14.00 do magazynu Odbiorcy wskazanego w załączniku do umowy. d)koszt transportu towaru ponosi Wykonawca. Z tytułu załadunku, transportu i rozładunku produktów do magazynu Odbiorcy Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie. e)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych poszczególnych pozycji towarów wyszczególnionych w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) w ramach maksymalnej ceny oferty wybranej w postępowaniu, w zależności od jego rzeczywistych potrzeb i możliwości. f)materiały wyszczególnione w niżej wymienionych pozycjach muszą być: -wysokiej jakości, w fabrycznych opakowaniach producenta, -oryginalne z aktualnym terminem ważności, -posiadać specyfikacje techniczne potwierdzające parametry produktu dla pozycji 75, 76, 77, 78, 88, 100, 101, 102, 177, 178, 179, 191, 192, 193, 194 formularza cenowego Załącznika nr 2 do SIWZ (dostarczone odbiorcy przy dostawie produktów). g)w przypadku stwierdzenia przy odbiorze rozbieżności ze złożonym zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 2 dni dokonać dostawy zgodnie z treścią zamówienia. h)Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania towaru, w przypadku gdy jest on niezgodny z jego specyfikacją określoną w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ). Wymagany termin realizacji zamówienia: w ciągu 20 dni roboczych od dnia podpisania umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie 31.68.00.00 - Elektryczne artykuły i akcesoria 31.53.00.00 - Części lamp i sprzętu oświetleniowego 31.51.00.00 - Żarówki elektryczne 31.52.13.20 - Latarki 31.44.00.00 - Baterie 31.22.48.10 - Przedłużacze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe SEA Paweł Bronikowski, ul. Norbertańska 3, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120328,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 123394,26

  • Oferta z najniższą ceną: 99546,66 / Oferta z najwyższą ceną: 132783,91

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.