Wałbrzych: eUrząd dla systemu Odpady Komunalne
Numer ogłoszenia: 3040 - 2015; data zamieszczenia: 07.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: eUrząd dla systemu Odpady Komunalne.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obojmuje: 1) instalację oprogramowania na sprzęcie Zamawiającego; 2) udzielenie bezterminowej niewyłącznej licencji na oprogramowanie wymienione w § 1 pkt. 2 do 4; 3) udzielenie dostępu do elektronicznej wersji dokumentacji systemu RATUSZ w zakresie oprogramowania wymienionego w § 1 pkt. 2 do 4; 4) udzielenie z dniem podpisania protokołu dostawy i instalacji na sprzęcie Zamawiającego oprogramowania wymienionego w § 1 pkt. 2 do 4 rocznej gwarancji na prawidłowe działanie systemu w ramach posiadanej funkcjonalności; 5) sprawowanie przez okres 12 miesięcy od daty dostawy i instalacji na sprzęcie Zamawiającego oprogramowania wymienionego w § 1 pkt. 2 do 4, nadzoru autorskiego obejmującego: a) udzielanie konsultacji telefonicznych w dni robocze w godzinach 8.00 - 16.00, b) informowanie o zmianach w programach objętych umową, c) dostarczanie aktualnych wersji programów zwiększających ich funkcjonalność oraz dostosowanych do aktualnie obowiązującego stanu prawnego regulacji ustawowych obowiązujących w Rzeczypospolitej Polskiej, wykorzystywanych lub mających zastosowanie w oprogramowaniu; 6) objęcia, przez okres 12 miesięcy od daty dostawy i instalacji na sprzęcie Zamawiającego oprogramowania wymienionego w § 1 pkt. 2 do 4 serwisem, w zakresie którego Wykonawca usunie usterki i awarie systemów objętych umową i wynikających z winy Wykonawcy przy zachowaniu następujących terminów: czas reakcji na zgłoszoną awarię krytyczną - do 8 godzin roboczych, czas usunięcia awarii krytycznej lub zapewnienie alternatywnego sposobu pracy na systemie - do 16 godzin roboczych, czas reakcji na zgłoszoną usterkę/błąd - do 24 godzin roboczych; przy czym awaria krytyczna rozumiana jest jako niepoprawne działanie oprogramowania, które jest niemożliwe do samodzielnego usunięcia przez Zamawiającego, a uniemożliwia eksploatację systemu, natomiast usterka/błąd to nieprawidłowe lub niezgodne z dokumentacją wykonywanie funkcji systemu, która jednak nie powoduje konieczności wstrzymania eksploatacji systemu. Podane terminy mogą ulec zmianie, każdorazowo w wyniku ustaleń pomiędzy stronami, jak i w przypadku kiedy usuwanie powyższych problemów jest niemożliwe z powodów na które Wykonawca nie miał bezpośredniego wpływu jednak nie dłużej niż 30 dni roboczych od czasu zgłoszenia problemu. Za godziny robocze uznaje się czas od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 16.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- REKORD SI Spółka z o.o., ul. Kasprowicza 5, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52845,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64856,67
Oferta z najniższą ceną: 64856,67 / Oferta z najwyższą ceną: 64856,67
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zakup oprogramowania eUrząd jest niezbędny do zapewnienia mieszkańcom oraz zarządcom nieruchomości możliwości korzystania z elektronicznej formy składania deklaracji za gospodarowanie odpadami komunalnymi. UM posiada oprogramowanie do gospodarowania odpadami komunalnymi firmy rekord, zakupowane oprogramowanie zapewni pełna integrację z posiadanym systemem i urząd może zakupić je tylko u jednego dostawcy.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Opracowanie audytu energetycznego i dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji dla 6 budynków zlokalizowanych w Wałbrzychu"
- Remont pokojów nr 430 i 431 w budynku hotelowym nr 4 zespołu Zamek Książ w Wałbrzychu
- Remont instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku Sądu Rejonowego w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 11
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynku Oddziału ZUS w Wałbrzychu przy ul. Kasztanowej 1
- Wykonanie kotłowni gazowej o mocy 130 kW oraz wewnętrznej instalacji gazowej zasilającej palniki laboratoryjne w budynku PSSE przy ul. Armii Krajowej 35C w Wałbrzychu.
- Dostawa papieru kserograficznego, artykułów biurowych oraz płyt CD/DVD wraz z kopertami
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisowych systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A.
- Dostawa Sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Wojskowego Instytutu Łączności - Państwowego Instytutu Badawczego.
- Nadzór autorski oraz opieka serwisowa oprogramowania komputerowego INFOMEDICA PLUS/AMMS PLUS
- Rozbudowa Systemu HIS Zamawiającego, poprzez dostawę i wdrożenie dodatkowych obszarów funkcjonalnych
- Usługa zaprojektowania strony internetowej o nazwie" Matchmaking Platform" wraz z wdrożeniem, przeprowadzeniem testów, uruchomieniem, gwarancją i wsparciem technicznym
- Utworzenie aplikacji użytkowej CENTRALNY ORGAN WIZOWY (COW) oraz przeprowadzenie niezbednej modernizacji aplikacji Systemu Pobyt.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.