eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › odbiór odpadów ogrodowych od mieszkańców miasta Pruszkowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-06

Pruszków: odbiór odpadów ogrodowych od mieszkańców miasta Pruszkowa
Numer ogłoszenia: 304045 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pruszków , ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7587244.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odbiór odpadów ogrodowych od mieszkańców miasta Pruszkowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Do zakresu usług należy: 1. Obsługa mieszkańców w systemie segregacji workowej polegającej na zbiórce odpadów ogrodowych tj. skoszonej trawy, liści, drobnych (lub rozdrobnionych) gałązek i innych odpadów roślinnych ulegających biodegradacji zbieranych do oznakowanych worków. 2. Odbiór w/w odpadów od godz. 700 w każdy I i III poniedziałek miesiąca z terenu Ostoi i Malich - Tworek oraz w każdy II i ostatni poniedziałek miesiąca z terenu Centrum, Żbikowa i Gąsina. 3. Używanie przekazanych bezpłatnie przez Zamawiającego worków o pojemności 120 l przeznaczonych do segregacji, przezroczystych z nadrukiem Urząd Miasta Pruszkowa. 4. Sprzedaż oraz dystrybucja worków za pośrednictwem przynajmniej trzech punktów handlowych za kwotę 3 zł. /szt. Sprzedaż worków oraz dystrybucję organizuje Wykonawca. Środki finansowe pozyskane ze sprzedaży worków pobiera Wykonawca jako częściową odpłatność za realizowaną usługę. 5. Wystawianie pokwitowań za zakupione worki, będących podstawą do odbioru odpadów organicznych, jak również do rozliczeń z Zamawiającym, w trzech egzemplarzach - dla kupującego, Wykonawcy i Wydziału Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Pruszkowie. Pokwitowania zakupu worków będą odbierane z punktów handlowych przez Wykonawcę, w terminie poprzedzającym zbiórkę. Mieszkaniec kupując worek musi otrzymać pokwitowanie, które będzie podstawą do odbioru odpadów organicznych. 6. Odbiór worków w przypadku nie zabrania w ustalonym terminie na telefoniczne zgłoszenie mieszkańców lub pracowników Wydziału Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Pruszkowie 7. Przekazanie odpadów do zagospodarowania do Kompostowni w Grodzisku Mazowieckim, na co Wykonawca musi zawrzeć stosowną umowę. Fakt przekazania zebranych worków należy potwierdzić fakturą oraz kartą przekazania z kompostowni. 8. Prowadzenie szczegółowej ewidencji sprzedanych i odebranych worków w danym miesiącu ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.00.00 - 90.12.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym (środki transportu) i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a/ wykażą się realizacją z należytą starannością z okresu 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 1 zamówienie (rozpoczęte i zakończone) odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z regułą spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych 3/ Wykaz wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie /minimum 1/ zamówień, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania 4/ Dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie /załącznik Wykonawcy/ 5/ Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportu, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca 5a/ Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia Środków transportu, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pruszkowie, pok. 113.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Pruszkowie, pok. 25.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 17.12.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.