eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złoczew › Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach pilotażu Rządowego programu Cyfrowa Szkoła

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-17

Złoczew: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach pilotażu Rządowego programu Cyfrowa Szkoła
Numer ogłoszenia: 304034 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Złoczewie , ul. Burzenińska 4/6, 98-270 Złoczew, woj. łódzkie, tel. 043 8202230, faks 043 8202230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zloczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach pilotażu Rządowego programu Cyfrowa Szkoła.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych spełniających wymogi programu Cyfrowa Szkoła wraz z instalacją, uruchomieniem oraz szkoleniem instruktażowym nauczycieli oraz administratora sprzętu dla Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Złoczewie. Szczegółowy zakres i opis pomocy dydaktycznych znajduje się w załączniku nr 1- stanowiącym odrębny plik w formacie Excela o nazwie Specyfikacja techniczna pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Złoczewie. Pomoce dydaktyczne muszą spełniać warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz: a: muszą być wyprodukowane w 2012 r., fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich; b: posiadać deklarację CE; c: przypadku komputerów przenośnych - spełniać wymogi normy Energy Star 5.0, d: posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim, e: posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu, f: posiadają okres gwarancji udzielonej przez dostawcę nie krótszy niż 3 lata, a w przypadku tablic interaktywnych - nie krótszy niż 5 lat. Instalacji podlega w szczególności tablica interaktywna wraz z osprzętem, tj. dodatkowymi elementami wynikającymi z dokonanego zamówienia. Oferent, którego oferta będzie najkorzystniejsza zobowiązany jest do zainstalowania dostarczanej tablicy i projektora oraz pozostałych elementów zestawu interaktywnego, tj.: głośniki (jeżeli były zamawiane), wizualizer, piloty, tablet itp.. Zobowiązany jest do dostarczenia tytułem ogłoszonego postępowania wszystkich dodatkowych elementów koniecznych do wykonania w/w usługi, tj.: uchwyt oryginalny do projektora (zalecany przez producenta projektora), niezbędne przewody tj. VGA, zasilający, video RG56 itp., wykonać instalację w sposób nienaganny z dużą starannością i estetyką. Doprowadzić stałe zasilania do projektora bez stosowania jakichkolwiek przedłużaczy, doprowadzić zasilanie do stanowiska lektorskiego, z zainstalowaniem minimum potrójnego gniazda natynkowego z kołkiem ochronnym. Dostarczyć i zainstalować gniazdo natynkowe ze złączami VGA + miniJack, USB inne konieczne wynikające z treści zamawianego sprzętu umożliwiające w prosty i szybki sposób podłączenie komputera w celu komunikacji z tablicą i projektorem. Wszystkie przewody muszą być poprowadzone w odpowiednich kanałach kablowych trwale przytwierdzonych do ściany, nie dopuszcza sią stosowania przerw pomiędzy prowadzonymi kanałami kablowymi, tylko zwarte połączenia z zastosowaniem odpowiednich łączników kątowych, wewnętrznych i zewnętrznych. Przewód zasilający projektor zakończony odpowiednią wtyczką, wpięty do zasilania w zasięgu stanowiska prowadzącego lektora, na odpowiedniej wysokości, umożliwiający szybkie jego wyłączenie w razie wystąpienia niebezpieczeństwa. Zamawiający wymaga wykonanie instalacji elektrycznej natynkowej zgodnie z wymaganiami stawianymi przez rozporządzenia i normy techniczne. Dotyczy to przesunięcia punktu elektrycznego w wyznaczone miejsce przez zamawiającego tj., w pobliże stanowiska nauczyciela, trwałe zamontowanie minimum potrójnego gniazda elektrycznego z kołkiem ochronnym i pokrycie wszelkich kosztów odbioru technicznego, z badaniem zerowania włącznie. Zamawiający wymaga wykonania odbioru technicznego i wystawienie odpowiedniego świadectwa ze strony wykonawcy, jeżeli wykonawca nie posiada odpowiednio wyspecjalizowanej kadry z ww uprawnieniami zobowiązany jest do wskazania odpowiedniej osoby z właściwymi uprawnieniami, która wykona takie badania, jak również zobowiązany jest do pokrycia wszelkich kosztów z tym związanych. Świadectwo z wykonanego odbioru technicznego będzie wystawione i przekazane właściwemu organowi, tj. organowi prowadzącemu lub szkole w której została wykonana instalacja..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w ilości nie przekraczającej 20 % zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 39.13.40.00 - Meble komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W wysokości 3000,00PLN.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołaczone do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołaczone do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołaczone do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołaczone do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w sposób szczególny spełnienia tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Specyfikacja techniczna sprzętu (opis oferowanych pomocy), sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 - Specyfikacja techniczna pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej im. M. Kopernika w Złoczewie 2. Deklarację zgodności CE dla oferowanych pomocy dydaktycznych 3. Certyfikaty jakości ISO 9001 dla producenta sprzętu 4. Certyfikat Energy Star w wersji min. 5.0 dla oferowanego modelu komputera 5. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis urządzeń będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta na terenie Polski

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 2. Kserokopię wniesienia wadium wniesionego w pieniądzu należy wpiąć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, kserokopię gwarancji należy wpiąć do oferty a oryginał należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający zwrot. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zloczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Złoczewie ul. Burzenińska 4/6, 98-270 Złoczew od poniedziałku do piatku 8:00 do 16:00 pok. nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2012 godzina 10:30, miejsce: W budynku Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Złoczewie ul. Burzenińska 4/6, 98-270 Złoczew, pok. nr 2 (księgowość).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.