Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-22
Warszawa: Dostawę w dwóch częściach:
1.zestawów deszczomierzy wraz z rejestratorami 7 szt.;
2.zestawów czujnika poziomu wody wraz z rejestratorem 21 szt.
Numer ogłoszenia: 303963 - 2011; data zamieszczenia: 22.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 459 23 13, 22 459 21 55, faks 22 459 20 23, 22 459 20 22.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgi.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę w dwóch częściach: 1.zestawów deszczomierzy wraz z rejestratorami 7 szt.; 2.zestawów czujnika poziomu wody wraz z rejestratorem 21 szt..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę: w części 1. zestawów deszczomierzy wraz z rejestratorami 7 szt.; w części 2. zestawów czujnika poziomu wody wraz z rejestratorem 21 szt. określonych szczegółowo w załączniku nr 2A i 2B do Instrukcji - Formularzu cenowym dla części 1 i części 2 zamówienia oraz w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Rozdział 2 SIWZ, do Państwowego Instytutu Geologicznego - Państwowego Instytutu Badawczego Oddział Karpacki w Krakowie, ul. Skrzatów 1 (miejsce dostawy), wraz z udzieleniem niewyłącznej bezterminowej licencji na dostarczone wraz ze sprzętem oprogramowanie zgodnie z warunkami licencyjnymi producenta oprogramowania.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Brak wymagań szczególnych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla części 1 a. W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w ostatnich 3-ch latach przed upływem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej trzy dostawy co najmniej 5 deszczomierzy wraz z rejestratorami z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączą dokument lub dokumenty potwierdzające, że wymienione powyżej realizacje zostały wykonane należycie. dla części 2 b. W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w ostatnich 3-ch latach przed upływem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej trzy dostawy co najmniej 15 czujników wraz z rejestratorem z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączą dokument lub dokumenty potwierdzające, że wymienione powyżej realizacje zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Brak wymagań szczególnych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Brak wymagań szczególnych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Brak wymagań szczególnych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony Formularz cenowy (Część 1 na- załączniku nr 2A do Instrukcji i/lub Część 2- na załączniku nr 2B do Instrukcji) z cenami poszczególnych elementów zamówienia oraz z ceną łączną wynikającą z sumy cen, powiększoną o obowiązujący podatek VAT. 2) Opis Oferowanych urządzeń zawierający co najmniej: nazwę, producenta, szczegółowe parametry techniczne, wymagania instalacyjne i użytkowe wraz z zestawieniem wszystkich elementów niezbędnych do instalacji i uruchomienia przedmiotu zamówienia. 3) Dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Długość gwarancji na zakupione urządzenia - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty w związku z okolicznościami niezawinionymi przez Zamawiającego i/lub Wykonawcę ani osoby, którymi się posługiwał przy wykonaniu przedmiotu umowy, których nie można było przewidzieć w dniu jej zawarcia definiowanych w szczególności jako zmiana przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu umowy, zmiana stawki podatku od towarów i usług lub innych zobowiązań publicznoprawnych w odniesieniu do całości przedmiotu zamówienia, zaistnienie zdarzeń siły wyższej (pożar, powódź), nieznana stronom w dniu zawarcia umowy i niezależna od ich woli lub starania decyzja producenta lub innego podmiotu o czasowym bądź trwałym wycofaniu aparatury z produkcji lub obrotu, inne zdarzenia losowe, w zakresie: a. zmiany terminu realizacji zamówienia; b. zmian przedmiotu umowy na równoważny o tych samych lub lepszych parametrach także w wyniku udokumentowanej poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu aparatury lub udokumentowanej zmiany technologii na równoważną lub lepszą, jak i podniesienia wydajności aparatury i/lub klasy jej bezpieczeństwa, o ile przyniesie to wymierne korzyści Zamawiającemu, a nie zmieni wartości umowy; c. zmiany podwykonawcy (o ile został przewidziany w realizacji zamówienia); za uprzednią zgodą Zamawiającego w zakresie powierzenia podwykonawcom innego zakresu części zamówienia niż wskazany w ofercie wykonawcy; d. zmiana wartości umowy polegająca wyłącznie na podwyższeniu wartości umowy o wartość podatku lub innego zobowiązania publicznego. 2. Dopuszcza się nadto możliwość zmiany terminu realizacji jeżeli Wykonawca zgłosi przeszkodę w realizacji zadania zawinioną przez Zamawiającego. 3. Każda zmiana umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgi.gov.pl pod zakładką przetargi/dostawy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Rakowiecka 4, bud. A, pok. 231.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2011 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Państwowego Instytutu Geologicznego - Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie, ul. Rakowiecka 4, Bud. A; Nr pokoju 15..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa zestawów deszczomierzy wraz z rejestratorami 7 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę zestawów deszczomierzy wraz z rejestratorami 7 szt. określonych szczegółowo w załączniku nr 2A do Instrukcji - Formularzu cenowym dla części 1 zamówienia oraz w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Rozdział 2 SIWZ, do Państwowego Instytutu Geologicznego - Państwowego Instytutu Badawczego Oddział Karpacki w Krakowie, ul. Skrzatów 1 (miejsce dostawy), wraz z udzieleniem niewyłącznej bezterminowej licencji na dostarczone wraz ze sprzętem oprogramowanie zgodnie z warunkami licencyjnymi producenta oprogramowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Długość gwarancji na zakupione urządzenia - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa zestawów czujnika poziomu wody wraz z rejestratorem 21 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę zestawów czujnika poziomu wody wraz z rejestratorem 21 szt. określonych szczegółowo w załączniku nr 2B do Instrukcji - Formularzu cenowym części 2 zamówienia oraz w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Rozdział 2 SIWZ, do Państwowego Instytutu Geologicznego - Państwowego Instytutu Badawczego Oddział Karpacki w Krakowie, ul. Skrzatów 1 (miejsce dostawy), wraz z udzieleniem niewyłącznej bezterminowej licencji na dostarczone wraz ze sprzętem oprogramowanie zgodnie z warunkami licencyjnymi producenta oprogramowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Długość gwarancji na zakupione urządzenia - 5
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług informacyjno-promocyjno-edukacyjnych w trakcie wydarzeń w ramach akcji "Kino plenerowe". Postępowanie znak: ZZP.ZP.411.106.2024
- Remont - wymiana urządzenia do przemieszczania osób niepełnosprawnych w budynku Wydziału Historii Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa ul. Krakowskie Przedmieście 26/28.
- Realizacja badania ilościowego (CATI- 3000) i jakościowego (TIDI-100) w ramach projektu badawczego "Świat na miarę seniora - sytuacja osób starszych w Polsce"
- "Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną produkcję i dostawę mebli na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Robota budowlana w procedurze "projektuj i buduj" pn. "Budowa strzelnicy przy ul. Komitetu Obrony Robotników 23 w Warszawie".
- Zakwaterowanie i wyżywienie dla Chóru w czasie letnich warsztatów szkoleniowych w dniach 5.07-12.07.2024
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wysokotemperaturowego reaktora ciśnieniowego na potrzeby projektu "Studia 5.0. Programy studiów dla kluczowych branż krajowego przemysłu
- Dostawa sprzętu medycznego, zamrażarek, chłodziarek i tabletkarki uderzeniowej w 4 pakietach
- Dostawa aparatury badawczej i laboratoryjnej na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Aparatura kontrolna i badawcza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.