eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawę w dwóch częściach1.zestawów deszczomierzy wraz z rejestratorami 7 szt.; 2.zestawów czujnika poziomu wody wraz z rejestratorem 21 szt.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-22

Warszawa: Dostawę w dwóch częściach: 1.zestawów deszczomierzy wraz z rejestratorami 7 szt.; 2.zestawów czujnika poziomu wody wraz z rejestratorem 21 szt.
Numer ogłoszenia: 303963 - 2011; data zamieszczenia: 22.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 459 23 13, 22 459 21 55, faks 22 459 20 23, 22 459 20 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgi.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę w dwóch częściach: 1.zestawów deszczomierzy wraz z rejestratorami 7 szt.; 2.zestawów czujnika poziomu wody wraz z rejestratorem 21 szt..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę: w części 1. zestawów deszczomierzy wraz z rejestratorami 7 szt.; w części 2. zestawów czujnika poziomu wody wraz z rejestratorem 21 szt. określonych szczegółowo w załączniku nr 2A i 2B do Instrukcji - Formularzu cenowym dla części 1 i części 2 zamówienia oraz w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Rozdział 2 SIWZ, do Państwowego Instytutu Geologicznego - Państwowego Instytutu Badawczego Oddział Karpacki w Krakowie, ul. Skrzatów 1 (miejsce dostawy), wraz z udzieleniem niewyłącznej bezterminowej licencji na dostarczone wraz ze sprzętem oprogramowanie zgodnie z warunkami licencyjnymi producenta oprogramowania.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Brak wymagań szczególnych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla części 1 a. W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w ostatnich 3-ch latach przed upływem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej trzy dostawy co najmniej 5 deszczomierzy wraz z rejestratorami z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączą dokument lub dokumenty potwierdzające, że wymienione powyżej realizacje zostały wykonane należycie. dla części 2 b. W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w ostatnich 3-ch latach przed upływem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej trzy dostawy co najmniej 15 czujników wraz z rejestratorem z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączą dokument lub dokumenty potwierdzające, że wymienione powyżej realizacje zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Brak wymagań szczególnych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Brak wymagań szczególnych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Brak wymagań szczególnych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony Formularz cenowy (Część 1 na- załączniku nr 2A do Instrukcji i/lub Część 2- na załączniku nr 2B do Instrukcji) z cenami poszczególnych elementów zamówienia oraz z ceną łączną wynikającą z sumy cen, powiększoną o obowiązujący podatek VAT. 2) Opis Oferowanych urządzeń zawierający co najmniej: nazwę, producenta, szczegółowe parametry techniczne, wymagania instalacyjne i użytkowe wraz z zestawieniem wszystkich elementów niezbędnych do instalacji i uruchomienia przedmiotu zamówienia. 3) Dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Długość gwarancji na zakupione urządzenia - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty w związku z okolicznościami niezawinionymi przez Zamawiającego i/lub Wykonawcę ani osoby, którymi się posługiwał przy wykonaniu przedmiotu umowy, których nie można było przewidzieć w dniu jej zawarcia definiowanych w szczególności jako zmiana przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu umowy, zmiana stawki podatku od towarów i usług lub innych zobowiązań publicznoprawnych w odniesieniu do całości przedmiotu zamówienia, zaistnienie zdarzeń siły wyższej (pożar, powódź), nieznana stronom w dniu zawarcia umowy i niezależna od ich woli lub starania decyzja producenta lub innego podmiotu o czasowym bądź trwałym wycofaniu aparatury z produkcji lub obrotu, inne zdarzenia losowe, w zakresie: a. zmiany terminu realizacji zamówienia; b. zmian przedmiotu umowy na równoważny o tych samych lub lepszych parametrach także w wyniku udokumentowanej poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu aparatury lub udokumentowanej zmiany technologii na równoważną lub lepszą, jak i podniesienia wydajności aparatury i/lub klasy jej bezpieczeństwa, o ile przyniesie to wymierne korzyści Zamawiającemu, a nie zmieni wartości umowy; c. zmiany podwykonawcy (o ile został przewidziany w realizacji zamówienia); za uprzednią zgodą Zamawiającego w zakresie powierzenia podwykonawcom innego zakresu części zamówienia niż wskazany w ofercie wykonawcy; d. zmiana wartości umowy polegająca wyłącznie na podwyższeniu wartości umowy o wartość podatku lub innego zobowiązania publicznego. 2. Dopuszcza się nadto możliwość zmiany terminu realizacji jeżeli Wykonawca zgłosi przeszkodę w realizacji zadania zawinioną przez Zamawiającego. 3. Każda zmiana umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgi.gov.pl pod zakładką przetargi/dostawy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Rakowiecka 4, bud. A, pok. 231.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2011 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Państwowego Instytutu Geologicznego - Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie, ul. Rakowiecka 4, Bud. A; Nr pokoju 15..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa zestawów deszczomierzy wraz z rejestratorami 7 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę zestawów deszczomierzy wraz z rejestratorami 7 szt. określonych szczegółowo w załączniku nr 2A do Instrukcji - Formularzu cenowym dla części 1 zamówienia oraz w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Rozdział 2 SIWZ, do Państwowego Instytutu Geologicznego - Państwowego Instytutu Badawczego Oddział Karpacki w Krakowie, ul. Skrzatów 1 (miejsce dostawy), wraz z udzieleniem niewyłącznej bezterminowej licencji na dostarczone wraz ze sprzętem oprogramowanie zgodnie z warunkami licencyjnymi producenta oprogramowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Długość gwarancji na zakupione urządzenia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa zestawów czujnika poziomu wody wraz z rejestratorem 21 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę zestawów czujnika poziomu wody wraz z rejestratorem 21 szt. określonych szczegółowo w załączniku nr 2B do Instrukcji - Formularzu cenowym części 2 zamówienia oraz w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Rozdział 2 SIWZ, do Państwowego Instytutu Geologicznego - Państwowego Instytutu Badawczego Oddział Karpacki w Krakowie, ul. Skrzatów 1 (miejsce dostawy), wraz z udzieleniem niewyłącznej bezterminowej licencji na dostarczone wraz ze sprzętem oprogramowanie zgodnie z warunkami licencyjnymi producenta oprogramowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Długość gwarancji na zakupione urządzenia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.