eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaprowadzenie bufetu na potrzeby pracowników MPWiK w m. st. Warszawie S. A. zlokalizowanego na terenie Zakładu Wodociągu Północnego w Wieliszewie przy ul. 600-lecia 20

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2005-06-24

POZYCJA 30395

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: prowadzenie bufetu na potrzeby pracowników MPWiK w m. st. Warszawie S. A. zlokalizowanego na terenie Zakładu Wodociągu Północnego w Wieliszewie przy ul. 600-lecia 20 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie Spółka Akcyjna, do kontaktów: w sprawach procedury Monika Burak, Pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6997953, fax 022 6997952, e-mail: d-zamowien@mpwik.com.pl, www.mpwik.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 17. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prowadzenie bufetu na potrzeby pracowników MPWiK w m. st. Warszawie S. A. zlokalizowanego na terenie Zakładu Wodociągu Północnego w Wieliszewie przy ul. 600-lecia 20. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: w ramach prowadzonej działalności Wykonawca zobowiązuje się do realizacji talonów pracowniczych oraz sprzedaży detalicznej na rzecz pracowników MPWiK w m. st. Warszawie S. A. Średnia miesięczna ilość realizowanych talonów wynosi 125 szt. o wartości 7 zł. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jak najszerszy asortyment oferowanych dań i produktów - uwzględniając potrzeby i oczekiwania pracowników. Zamawiający oczekuje wprowadzenia przez Wykonawcę do sprzedaży w szczególności: 1) wysokoenrgetycznych dań obiadowych, zarówno mięsnych jak i dań jarskich (umożliwiające dowolną kompozycje i zestaw w zależności od potrzeb), 2) zup, 3) warzyw i sałatek z produktów sezonowych oraz produktów gotowych takich jak: 1) pieczywo (chleb, bułki, drożdżówki, pączki), 2) masło, serki homogenizowane, pasztaciki, 3) wyroby wędliniarskie i garmażeryjne, 4) napoje: kawa, herbata, woda, soki, coca-cola, sprite, itp., 5) słodycze: cukierki, batony, ciasteczka itp., oraz innych produktów, których potrzeby zakupu zgłaszane będą przez pracowników Zakładu Wodociągu Północnego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zakład Wodociągu Północnego w Wieliszewie, ul. 600-lecia 20. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 55.30.14.00 - 55.30.14.00 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 64210. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: zamówienie o wartości przekraczającej 60 000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 500,00 zł słownie: pięćset złotych. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: płatność w terminie 14 dni liczonych od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z protokółem z wykonania usług. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawca lub podmioty występujące wspólnie. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O uzyskanie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, składający ważną i odpowiednią ofertę, którzy: 1) spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działaności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz: e) w ostatnich trzech latach należycie zrealizowali co najmniej 1 usługę w zakresie prowadzenia działalności objętej niniejszym zamówieniem. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana poprzez sprawdzenie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. 8 SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają w[isu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem, podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał prawem przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem, podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał prawem przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) ) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego Sądowego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Oświadczenie wykonawcy, że personel zatrudniony do realizacji zamówienia posiada aktualne książeczki sanitarno-epidemiologiczne. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Wykaz wykonanych w ostatnich trzech lat usług - co najmniej 1, o porównywalnym zakresie do niniejszego zamówienia. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (referencje), wystawione przez poprzednich Zamawiających. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 24/U/S-4/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - 12,71 PLN. Warunki i sposób płatności: płatne gotówką w Kasie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 01.07.2005 godzina 08:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 01.07.2005, godzina 10:00, siedziba Zamawiającego pokój 211.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: wnioski należy składać w siedzibie Zamawiającego, sekretariat. 5) Data wysłania ogłoszenia: 15.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.